choppers

Oke mijn nieuwe trots. Vandaag opgehaald en ik ben er reuze blij mee.
Voorzien van RVS achtervelg en een 195mm brede band. Verlaagde achterkant met Hagon schokdempers en een thunderbike achterkantje. Forwardcontrol en een gepolijst cardanhuis en voorvork.
Slashcut uitlaten voor het betere geluid.

(Afbeelding)
Hee, Fred een nieuwe bike! Mooi man, alleen vond ik de kleur van je vorige mooier, maarja, das dan weer persoonlijk hé :P
 
Hee bikerz en bikerinnetjes...
hier een foto van mijne xs650 uit 1976.. inmiddels al 4 keer van gedaante veranderd maargoed.. zo zag ie eruit voordat hij vorige week uit elkaar ging

xs650-web00.jpg


Mijn Xs moet gereviseerd worden... maar weet iemand niet toevallig ergens een goed adresje? liefst omg Limburg

Ook heb ik vorig jaar een Savage voor mijn schatje opgeknapt.. En ik moet zeggen.. Och ja , oordeel zelf maar zou ik zeggen.. :)
Zo zag hij eruit toen we hem zijn gaan halen
Savage-web00.jpg


Enzo.... een weekje later
Savage-web01.jpg


Het spuitwerk lag binnen te drogen dus nog plenty tijd om leuke details toe te passen 8-)
Savage-web02.jpg


Na vele uren, bloed zweet en plezier in de koude garage doorgebracht te hebben is dit dan het eindresultaat (tot nu toe)
savage-0001.jpg


gRTZZ nASTYdOGG!
 
:} :} :} :}

Dat is nog eens een mooie savage.
Als ik een pet had, nam ik hem hiervoor af. Geweldig gewoon, savage is nit mijn fiets, maardeze is toch wel heel gaaf. Echt zo'n retro look vind ik.
 
Tjaaaa... een savage is ook niet mijn fiets eerlijk gezegd maargoed.... tis de eerste bike van mijn vriendin., en zij is er heeel blij mee :) Ik ook dus :}
 
ziet er niet verkeerd uit voor een savage!
ik heb me nooit zo in die motoren verdiept, maar je hebt van een lelijke eend toch iets heel aardigs gebouwd, en zonder echt hele grote aanpassingen (of heb ik dat mis)?
 
Dat heb je helemaal goed.. ;)
Het enige wat veranderd is zijn de spiegels, knipperlichten, achterlamp...,
ander stuurtje, spuitwerk
Buddyseat eraf gesloopt.. 8-)
Alles gepolijst wat los en vast zit... deukie uit de tank gehaald...
en veel details ook paars gespoten.. en dat is nu juist wat ik persoonlijk heel mooi vindt aan de savage.. :+
 
Ik heb ook pas sinds kort mij rijbewijs, wel een 25 kw kastratie. ;(
Maar ik moest persee een chopper. Dus niet schrikken ik heb de red rose 125 van aprilia. Heb hem als attachment bij gedaan.
Ja ik ben een vent, maar het was dit 2 jaar of 1 jaar niks. Want ik kon een zwaardere gave motor niet betalen. :]

Bijlage: motor1.jpg
 
Ik heb ook pas sinds kort mij rijbewijs, wel een 25 kw kastratie. ;(
Maar ik moest persee een chopper. Dus niet schrikken ik heb de red rose 125 van aprilia. Heb hem als attachment bij gedaan.
Ja ik ben een vent, maar het was dit 2 jaar of 1 jaar niks. Want ik kon een zwaardere gave motor niet betalen. :]

Mietje }) ;)

Nee hoor, Het gaat er niet om wat je rijdt, maar dat je rijdt.
 
Ja ik wist het ook niet, is ook geen aprillia style. (zie je Harley Davidson al een wegracer maken?)

Naja, ik had mijn chopper nog niet gepost.
En ik ben trots op!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan