Choppertour: Mulders Adventure

vervallen

  • bla

    Stemmen: 1 12,5%
  • blabla

    Stemmen: 7 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Ow ja, nog iets: ik heb gisteren een tochtje gemaakt door de omgeving en een stuk de Kastelenroute gevolgd en daar zaten prachtige weggetjes tussen. Alleen is de bewegwijzering soms wat brak, dus maar eens ergens zo'n papieren route vandaan toveren.
Tenzij jullie daar geen zin in hebben, natuurlijk.
Pas des problems, als je zelf de route blind kan rijden, dan komt de rest er vanzelf achteraan. :]
 
Ow ja, nog iets: ik heb gisteren een tochtje gemaakt door de omgeving en een stuk de Kastelenroute gevolgd en daar zaten prachtige weggetjes tussen. Alleen is de bewegwijzering soms wat brak, dus maar eens ergens zo'n papieren route vandaan toveren.
Tenzij jullie daar geen zin in hebben, natuurlijk.
Wanneer gaan we?
 
Mensen die tot dusver gereageerd hebben en op de volgende data kunnen:
(eerlijk gekopieerd van Darth Dave)

za 30 aug: Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk
zo 31 aug: Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk
za 6 sept: MM/BB, Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk
zo 7 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo
za 13 sept: Gooly, Mulder71, Dwaal, Ooypunk
zo 14 sept: Gooly, Mulder71, Dwaal
za 20 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, The Zoo, Fresus, Ooypunk
zo 21 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, DarthDave, Fresus, Ooypunk

Tussenstand: Zondag 7 september

(Ooypunk gaf aan niet te kunnen op 7 en 14 september)

Voor wie nog niet gereageerd heeft en graag wil meerijden met de volgende choppertour: Geef voor maandag 25 augustus aan wanneer je kan dan wel niet kan. De datum waarop de meeste mensen kunnen wordt de datum van de volgende choppertour.
 
Als we nou de tocht van dave op de 30e doen dan kunnen we de 7e of 14e alweer de volgende tocht doen :+
 
Als we nou de tocht van dave op de 30e doen dan kunnen we de 7e of 14e alweer de volgende tocht doen :+

Wordt het wel een zielig tochtje de 14e, kunnen nog niet echt veel mensen mee


[me] bij ons in huis zal het hopelijk 's nachts en 's morgens lang stil blijven[/me]


:) O-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal best wel meevallen dat zielig, we zijn zoiezo al met een man of 6 als Pete en Cat en Yamma wel kunnen.
 
Dat vroeg ik me ook al af.... en zeker ivm met dat eten moest het op zaterdag

Het eindpunt dat ik aanvankelijk voor ogen had en waar we zouden kunnen eten (café de Blijs) is niet open op zondag. Op zich hoeft dit niet erg te zijn daar café de Blijs vlakbij knooppunt Noordeloos aan de A27 ligt. Bij dit knooppunt zit een McDrek en een AC-restaurant waar ook gegeten kan worden. Ook kun je bij dat knooppunt de nodige benzine tot je nemen.

En nee, ik ga niet voor jullie koken :+ .

waarom staan er eigenlijk data tussen dat Dave zelf niet kan

De optie dat gereden wordt zonder mij heb ik gemakshalve maar ook opgenomen. Er zal dan wel iemand anders voor moeten rijden dan wel een route uit moeten zetten ;) .
 
Ja hallo..als we Dave's tour gaan rijden moet Dave natuurlijk wel voorop..dus hup weg met de dagen dat je zelf niet kan..en weg met alles wat verder dan een week of 4 vootuit is ..dan schiet het lekker op met een datum prikken ;)
 
Tijd voor een tussenbalans. Gebaseerd op de cijfers tot dusver neem ik als een goed regeringslijer en autoritaire Talib-Mullah :+ de vrijheid de mogelijkheden te beperken zodat het lijstje er nu als volgt uitziet:

za 30 aug: Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk
zo 31 aug: Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk

za 6 sept: *** Updated, zie volgende posting ***
zo 7 sept: *** Updated, zie volgende posting ***

za 13 sept: Gooly, Mulder71, Dwaal, Ooypunk
zo 14 sept: Gooly, Mulder71, Dwaal
za 20 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, The Zoo, Fresus, Ooypunk
zo 21 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, DarthDave, Fresus, Ooypunk

Geef de datum van voorkeur op als je mee wil met de volgende choppertour en je nog niet hebt gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan