Choppertour: Mulders Adventure

vervallen

  • bla

    Stemmen: 1 12,5%
  • blabla

    Stemmen: 7 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Dan ga ik een persoonlijke voorkeur geven voor zondag 7 september aangezien ik vanmiddag vernomen heb dat de kans bestaat dat ik zaterdag de 6e moet werken wegens voorraad telling. Indien het geval zich voordoet dat de tour toch op zaterdag verreden wordt en ik zou moeten werken, dan zoekt MM nog een vrijwilliger waarbij zij mag passagieren ( het liefst aan huis opgehaald :) )
 
*** UPDATED ***
Zie volgende posting...
 
Laatst bewerkt:
@Fred Had jij eigenlijk ook foto's genomen ?

(dan wacht ik nog even met het verwerken van de zover vergaarde foto's ;) )
 
Als je geen sportfan bent denk je ook altijd maar dat die videorecorder zaligmakend is he :X
 
Hoho, ik ben ook een F1 fan, maar toch gebruik ik gewoon de videorecorder.
En opletten uiteraard dat je uitslag niet hoort of ziet, voordat je de race hebt gezien.
 
*** Updated, zie volgende posting ***

*** :] We zijn bijna tot de ontknoping van de uiteindelijke choppertourdatum :] ***
 
Laatst bewerkt:
Ik begin als semi-tupperware-rijder en ook nog eens als de enigste vrijgezel in het groepje me nu echt wel een beetje eenzaam te voelen hoor. Daarom een additionele oproep:
- ben je vrouw en
- rij je een zwarte Ducati 996 en
- bestaat je motoroutfit uit zwart latex?:

full


Meld je aan en rij mee met de choppertour (liefst op zaterdag 6 september zodat Mulder71 op zondag de F1 kan kijken ;) .

:+
 
*** UPGRADE ***
De stand van zaken aan het begin van deze prille woensdag:
za 6 sept: BB, Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Ooypunk, MadPete
zo 7 sept: MM/BB, Gooly, Mulder71, Dwaal, DarthDave, The Zoo, Kruimel, MadPete, VFR/Furious

Altijd koploper geweest en nu met voorsprong: zondag 7 september. Zo te zien zal de 7e september de datum worden van de choppertour (tot grote vreugd van de één :} en tot wat minder grote vreugd van de ander :( ), maar we houden de periode om te stemmen nog even open om het spannend te houden ;) .

Dus geef de datum van voorkeur op als je mee wil met de volgende choppertour en je nog geen voorkeur hebt aangegeven voor de bovenvermelde data. De datum waarop de meeste mensen kunnen wordt de datum van de volgende choppertour.
 
Laatst bewerkt:
Je kan alleen een affaire hebben als je een vaste relatie heb toch :?
Anders is het gewoon een relatie, een scharreltje, een weekend wip of in het geval van Gooly dan een kantoor wip :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan