Choppertour: Mulders Adventure

vervallen

  • bla

    Stemmen: 1 12,5%
  • blabla

    Stemmen: 7 87,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
[me]De Secretaresse vraagt zich af of de heren niets beters te doen hebben op kantoor?
[/me]
(een kantoorwip of zo?)

Met onze afdelingssecretaresse, Miep Gleufmans van 52, die al 35 jaar bij de zaak werkt en niet alleen bij het meubilair hoort, maar er ook net zo verweerd en afgeleefd uitziet wil je geen wippie maken. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet ;) .

Maarre nog steeds geen reacties van in zwart latex gehulde dames die op een Ducati 996 rijden en de choppertour op zaterdag gaan rijden?

[me]DarthDave die moeite doet voor Mulder71 om hem op zondag de F1 te laten kijken :+ [/me]
 
Op woensdag 20 augustus 2003 12:38 schreef magnamaniac het volgende:
[me]magnamaniac vraagt zich af wanneer mej. de secretaresse haar eigen log onder het homepage-icoontje plaatst</font>[/me]
[me=De Secretaresse maakt graag reclame voor De Baas :+


[quote]Op woensdag 20 augustus 2003 12:47 schreef DarthDave het volgende:
Maarre nog steeds geen reacties van in zwart latex gehulde dames die op een Ducati 996 rijden en de choppertour op zaterdag gaan rijden?[/quote]
[me]De Secretaresse heeft nog wel een zusje met zwart la... oh nee lamaar, die rijdt op een Harley[/me] :X
 
Laatst bewerkt:
Was het mijn beurt om wat te zeggen :?

euh..wil je zusje niet eens een Harley Dave proberen secretaresse ? :+
 
Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe topic. Er wordt veels te hard voor de baas gewerkt en te weinig gepost ;) .
 
Paar klote dagen op het werk, draait niet allemaal echt lekker, eerst anderhalve dag het netwerk half plat in Breda, vandaag druk bezig geweest met het updaten van antivirus ellende ivm snelle uitbraken en monitoren, en net belden ze nog op dat de telefooncentrale plat lag in Roosendaal. :(

Ben benieuwd morgen :?

Gelukkig, nog maar 2 dagen en dan is het weekend! Party! 8-)
 
[me]Mulder71 heeft nergens last van..vorige week alles al gepatched tegen de nieuwe virusjes 8-) [/me]
 
Paar klote dagen op het werk, draait niet allemaal echt lekker, eerst anderhalve dag het netwerk half plat in Breda, vandaag druk bezig geweest met het updaten van antivirus ellende ivm snelle uitbraken en monitoren, en net belden ze nog op dat de telefooncentrale plat lag in Roosendaal. :(

Ben benieuwd morgen :?

Gelukkig, nog maar 2 dagen en dan is het weekend! Party! 8-)


Zo jij moest het even kwijt zeker, gelukkig hebben wij altijd een luisterend oor (en een lezend oog)

[me] Biker B... kan ook wel lief zijn O-) [/me]
 
Er zijn verder geen extra stemmen meer binnengekomen voor de datum van de volgende choppertour zodat ikke de stemperiode bij deze voor gesloten verklaar.

Gebaseerd op de uitgebrachte stemmen wordt de officiele datum van de volgende choppertour:
*** zondag 7 september 2003 ***


Kan iemand met de "Choppertour"-user een nieuwe topic aanmaken met de volgende gegevens:

Choppertour: Loonse en Drunense Duinenroute
Voor alle belangstellenden: de Loonse en Drunense Duinen-choppertour waarbij uiteraard ook niet-choppers welkom zijn. Er wordt wel een rustig (chopper)-tempo aangehouden.

De datum
Zondag 7 september om 11:00 uur (gezien de lengte van de rit een uur vroeger dan wat normaal was bij de vorige chopper-tours).

Verzamelpunt
Mc Donald Waalwijk
Adres: Van Andelstraat 15
Postcode: 5141 PB
Plaats: WAALWIJK
Telefoon: 0416-650839

Hoe kom ik bij het verzamelpunt?
Vanaf de A59 vanuit het westen (Made/Oosterhout/Raamsdonkveer):
- Afslag 37 Waalwijk
- Bij de stoplichten bij het kruispunt rechtdoor
- De McDrek ligt rechts van je

Vanaf de A59 vanuit het oosten(Den Bosch):
- Afslag 37 Waalwijk
- Aan het einde van de afslag bij de stoplichten naar rechts
- Bij het volgende kruispunt bij de stoplichten naar links
- De McDrek ligt rechts van je

full


De route
Waalwijk - Drunen - Cromvoirt - Diessen - Lage Mierde - Poppel - Alphen - Gilze - Rijen - Dongen - Loon op Zand - Heusden - Dussen - Genderen - Wijk en Aalburg - Veen - Woudrichem - Gorinchem - Arkel - Nieuwland - Knooppunt Noordeloos. Lengte: ca. 160 km.

Wij komen ook op stukken Belgisch grondgebied. Neem dus voor de zekerheid je paspoort mee.

Tussenstop
Rijen

Eindpunt
Knooppunt Noordeloos (afslag 25) bij de A27.
Bij dit knooppunt is een McDonalds, een AC-restaurant en een tankstation gevestigd zodat de mogelijkheid bestaat om op het eindpunt wat te eten dan wel wat benzine tot je te nemen voor de terugreis.

Wie gaan er mee
- MM/BB
- Gooly
- Mulder71
- Dwaal
- DarthDave
- The Zoo
- Kruimel
- MadPete
- VFR/Furious

Sta je nog niet op dit lijstje en wil je mee? Laat het dan even weten. Laat het ook even weten als je op de lijst staat maar alsnog verhinderd mocht zijn.
 
Laatst bewerkt:
Goedesmorgens kindertjes,

Effe een posting-push. De forum-software laat de allerlaatste postings niet uit zichzelf zien en dus het voorgaande over de volgende choppertour wat ik gepost heb ook niet :( .
 
Effe een posting-push. De forum-software laat de allerlaatste postings niet uit zichzelf zien en dus het voorgaande over de volgende choppertour wat ik gepost heb ook niet :( .
Ook goede morgen en...
Heb het al gemeld bij het vragen en opmerkingen topic over die eerste post, maar helaas.. nog geen reactie gekregen dus ik wacht af...
 
Jammer voor Jan dat de tour op zondag is. Dus niet stiekem de uitslagen van de F1 eruitflappen als ie je tijdens een pauze van de tour belt he? ;) .
 
Iedereen weer lekker werken vandaag :) . Ik heb een dagje vrij en ga zodadelijk eventjes naar weert, naar Paul Ritzen. kijken wanner hij tijd heeft om de motor een keer op de testbank te zetten, ik ben best benieuwd naar het aantal paardjes. Daarna rij ik door naar zuidlimburg om de Mergelland route te :] . Als deze goed bevalt rijden we hem zaterdag of zondag waarschijnlijk weer. Als er vrijwilligers zijn die dan meewillen, laat het maar weten.
 
Iedereen weer lekker werken vandaag :) . Ik heb een dagje vrij en ga zodadelijk eventjes naar weert, naar Paul Ritzen. kijken wanner hij tijd heeft om de motor een keer op de testbank te zetten, ik ben best benieuwd naar het aantal paardjes. Daarna rij ik door naar zuidlimburg om de Mergelland route te :] . Als deze goed bevalt rijden we hem zaterdag of zondag waarschijnlijk weer. Als er vrijwilligers zijn die dan meewillen, laat het maar weten.

shit, voor de verandering weer eens vergeten eerst BB uit te loggen |(
 
Collega van me is net terug uit het gebied en volgens hem is de mergellandroute nog erger dan de a2 in de spits op het moment.
 
Op donderdag 21 augustus 2003 09:12 schreef Biker Bitch het volgende:
Iedereen weer lekker werken vandaag :) . Ik heb een dagje vrij en ga zodadelijk eventjes naar weert..

Je mag, als je toch vrij bent }) meteen een nieuwe topic aanmaken voor 7 september en dan klessebessen we gewoon verder in de nieuwe topic ;) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan