choppy heeft weer een nieuw project

Goh heeft choppy zich eindelijk gewassen dan? :9

Maar goed ik ben benieuwd wat het eindresultaat wordt!
Ach, je zal hem in ieder geval eerder klaar hebben dan Brainz...
die arme hond ligt nog steeds in delen in de schuur

|(


is die hond nu nog niet "AFGEMAAKT" ? |( :Z
 
Was wel lachen: ik word op een gegeven moment gebeld door iemand die alle spullen geleverd heeft met de mededeling dat'ie naast z'n dure aparatuur staat waarbij er een klep opengaat en er een carburateur in blijkt te liggen....... :o
Z'n commentaar: "Max, die dubbele hartklep is klaar hoor !" :} :}
 
Was wel lachen: ik word op een gegeven moment gebeld door iemand die alle spullen geleverd heeft met de mededeling dat'ie naast z'n dure aparatuur staat waarbij er een klep opengaat en er een carburateur in blijkt te liggen....... :o
Z'n commentaar: "Max, die dubbele hartklep is klaar hoor !" :} :}


uuuhhhhhh oeps :? :?

je krijgt er toch geen trammelant door???
 
zo!!! gisteren de carburateurs opgehaald bij nitromax,die heeft ze voor mij in een ultrasoonbad gereinigd (dank daarvoor: })
vandaag de carb. er opgezet en ja hoooorrrr lopen als een zonnetje *O* :Y .

heb nu inmiddels alles een beetje veranderd om te kijken hoe het staat(ik mis alleen de lange voorvork nog)

hier heb je ff een piccie hoe hij ongeveer gaat worden

full
 
en hier hebben we B.M.W PILOOT (m'n broer) die kijkt ff naar de bedrading,want dat is net spagetti.

full
 
En jij bedankt voor de heerlijke sigaartjes :} :}


Als ik naar de foto kijk lijkt er een beetje vreemde knik te zitten van de bovenste framebuis naar je zadel, klopt dat of is dat vertekend door de foto ?

Echt wel een coole fiets !


klopt er zit iets een verloop in, maar als ik er op zit met m'n dikke reet zie je er niks meer van _O-
 
was ik weer ff ik ga zo nog ff werken,maarre ziet er wel vet uit denk ik of niet
misschien dat ik morgen weer ff kom buurten ik ben benieuwd hoe hij pruttelt
:] :}


bel ff voor dat je komt, want ik moet om een uur of 11 ff de caravan van mijn schoonouders ophalen
 
check je mail zo ff ik heb 2 yama's gestuurd op 1 heb ik al geboden
een pracht machine!kijk ff bij attachment :] :} :Y *O*

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/237902/648476fb4c6ac4b1554e80a1c61ac04a (59585.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan