Chris "the Stalker" Walker

Arckira

MF veteraan
15 jul 2002
12.732
26
..een dorp, bij Utrecht
Ja hoor, de eerste transfer is alweer rond! Chris gaat volgend jaar rijden bij het GSE Ducati team samen met James (Jamie) Toseland. Jammer, ik ben nogal gecharmeerd van Chris (..z'n rijstijl dan hè!) en vond het wel wat dat 'ie op Kawasaki rijdt (reed) ;( Maar ja, volgend jaar rijden er geeneens Kawa's in de Superbike (fabriekswege dan) :( Hopen op een mooie terugkeer in de MotoGP! :)
 
Ja hoor, de eerste transfer is alweer rond! Chris gaat volgend jaar rijden bij het GSE Ducati team samen met James (Jamie) Toseland. Jammer, ik ben nogal gecharmeerd van Chris (..z'n rijstijl dan hè!) en vond het wel wat dat 'ie op Kawasaki rijdt (reed) ;( Maar ja, volgend jaar rijden er geeneens Kawa's in de Superbike (fabriekswege dan) :( Hopen op een mooie terugkeer in de MotoGP! :)

Verdwijnt k. helemaal uit de wsb, wordt het Fuchs kawasaki team niet overgenomen door een niet-fabrieksteam? Ik vind het altijd kool om die oude groene kawas mee te zien knallen.
Het is gewoon de aller-aller-hoogste tijd voor een nieuwe zx7r en zx10r!! Die nieuwe motogp-kawa is in ieder geval de eerste stap in de goede richting.
 
Ik heb het ook gehoord ;(
Kawasaki gaat er een jaartje tussenuit ;(
En ik vind het echt jammer dat Walker weg gaat bij Kawasaki.
Zijn rijstijl is :9~ :9~

Hopen dat kawa het goed gaat doen in de MotoGP met Yanagawa.
Dan loop ik niet voorschut in mijn pak *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan