Chris Vermeulen definitief naar Suzuki

Nou, ik wens 'm veel succes...

Ik hoop het niet voor 'm, maar ik denk dat er een reële kans is dat dat voor hem op een fiasco uitdraait.
 
moet er nou elke keer weer een nieuwe topic geopend worden?

ik dacht dat het allemaal in 'Silly Season' behoort te staan. Daar stond dit nieuwtje trouwens ook al...
 
Laat 'm maar een jaar, twee jaar scheuren op de Suzuki, daarna naar een topteam en wereldkampioen worden :Y
 
Heeft hij al eigenlijk wel op de Suzuki gereden?
Nee, maar die gelegenheid krijgt 'ie en hij rijdt er ook mee in Valencia ;) Ik weet ook niet helemaal wat ik ervan moet denken..aan de ene kant is de Suzuki al een hele tijd natuurlijk niet 't beste paard van de stal, maar aan de andere kant..Paul Denning ( teammanager ) heeft 'em de plannen voor de komende tijd voorgelegd en Chris ziet er wel brood in..het was voor hem misschien wel de enige mogelijkheid om nu al in de MotoGP terecht te komen..
Hm, misschien gaan er wel mooie tijden aanbreken voor Suzuki! *D ..remember Schwantz.. 8-)
 
Vindt de zet van Chris best opmerkelijk. Suzuki is nou niet bepaald een machine waar veel potentie in zit lijkt me! Hoe lang is het geleden dat Honda/ MotoGP met smart zat te wachten op de komst van Vermeulen ?? een maandje terug, 2 mischien? Nu lijkt het erop dat er bij Honda plots geen plaats meer is voor Chris. Dat kan, maar het is bizar dat hij niet voor Yamaha/ Ducati of voor een competatieve machine in het WSBK zal kiezen :? Ik krijg de indruk dat Chris wel redelijk voor geld racet en dat Suzuki hem een behoorlijke duit heeft aangeboden!
 
Honda offered Vermuelen a big increase in salary (said to be “more than most Honda MotoGP riders will earn in 2006”) to stay another year in WSBK, but the Australian told astonished reporters in Istanbul, “I don’t race for money.”

Vermeulen wou gewoon perse motoGP rijden en niet nog een jaar WSBK!
 
Vindt de zet van Chris best opmerkelijk. Suzuki is nou niet bepaald een machine waar veel potentie in zit lijkt me! Hoe lang is het geleden dat Honda/ MotoGP met smart zat te wachten op de komst van Vermeulen ?? een maandje terug, 2 mischien? Nu lijkt het erop dat er bij Honda plots geen plaats meer is voor Chris. Dat kan, maar het is bizar dat hij niet voor Yamaha/ Ducati of voor een competatieve machine in het WSBK zal kiezen :? Ik krijg de indruk dat Chris wel redelijk voor geld racet en dat Suzuki hem een behoorlijke duit heeft aangeboden!
:N

Honda die met smart wacht op Vermeulen....... :N ech niet
Yamaha of Ducati die Vermeulen willen inlijven..... :N ech niet,misschien later :Y
Vermeulen die voor geld kiest.... _O- ik verander van werkgever met mindere luxe voor veel meer geld :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan