Ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, ze wil geen kerel die nog les nodig heeft |(
 
full
 
Aaaaaaaghhh, wat een hoop lieve reacties! Bedankt voor het warme onthaal. Crash, dat lesje kan geregeld worden hoor. *Chica vraagt zich alleen af waarom Crash dit nodig heeft, Chica is blond...*
Owkee, dus als je je als vrouw aanmeldt moet je ook meteen een piccie plaatsen? Tsja, dat icoontje is idd wel erg klein en die helm en dat pak verbergen natuurlijk te veel om een goede indruk te krijgen? *Chica probeert zich te verplaatsen in de mannelijke MF-ers* ;)
Goed dan, hier is een piccie van mij als 'working girl'. Dat moet toch wel een aardig beeld scheppen, toch? *D
(Afbeelding)
Welkom hier, and have fun....maar dat zal wel lukken.
Nice pic, je zult veel reacties krijgen :)

Wel gaaf een vrouwelijke motor instructrice die al die stoere mannen een lesje moet geven })
Zal je vast een goed gevoel geven...

En o ja, denk dat de meeste ontzettend benieuwd zijn naar jou excellent parts :X
 
@Chica: Kan het zijn dat de door jou geplaatste foto ik al eens ergens meer heb zien staan :?

Ergens op deze site of iets anders....Hij komt me eigenlijk een beetje bekend voor namelijk :?




En NEE jongens, dit is geen 'goedkope' versier truc. Die heb ik een tijdje terug al uitgevoerd, en daar zit ik nog steeds mee }) ... :P daar ben ik nog steeds gelukkig mee *D

En kijken 'mag' nog steeds van haar.........


p.s.:Je hoeft niet bij de mafia te zitten om iemands benen te breken, zegt ze altijd 8-)




:+
 
@Chica: Kan het zijn dat de door jou geplaatste foto ik al eens ergens meer heb zien staan :?

Ergens op deze site of iets anders....Hij komt me eigenlijk een beetje bekend voor namelijk :?

Dat klopt, want ze zijn niet door haar geplaatst. Chica heeft pas 2x gepost en dat was in dit topic. De foto is geen bijlage in haar post en komt dus elders van dit forum... ;)

Is Chica fake :?
En wie postte de foto van Chica elders op het forum :?
 
Dat klopt, want ze zijn niet door haar geplaatst. Chica heeft pas 2x gepost en dat was in dit topic. De foto is geen bijlage in haar post en komt dus elders van dit forum... ;)

Is Chica fake :?
En wie postte de foto van Chica elders op het forum :?

Ik dacht al dat ik spoken begon te zien............
 
Dat klopt, want ze zijn niet door haar geplaatst. Chica heeft pas 2x gepost en dat was in dit topic. De foto is geen bijlage in haar post en komt dus elders van dit forum... ;)

Is Chica fake :?
En wie postte de foto van Chica elders op het forum :?
Conspiracy theory generator doing overtime again? :?

Ze zóu het plaatje natuurlijk ook gewoon bij haar 'mijn bestanden' hebben kunnen staan. Voor zover ik kan nagaan is het niet eerder in een topic gebruikt. Het IP is ook niet door iemand anders gebruikt. :z
 
Conspiracy theory generator doing overtime again? :?

Ze zóu het plaatje natuurlijk ook gewoon bij haar 'mijn bestanden' hebben kunnen staan. Voor zover ik kan nagaan is het niet eerder in een topic gebruikt. Het IP is ook niet door iemand anders gebruikt. :z
Ik heb die foto dan gewoon ergens anders zien staan.....................

Dating/sexsite misschien :? .......... ;) .......Wat jij Remakil :?
 
Dat klopt, want ze zijn niet door haar geplaatst. Chica heeft pas 2x gepost en dat was in dit topic. De foto is geen bijlage in haar post en komt dus elders van dit forum... ;)

Is Chica fake :?
En wie postte de foto van Chica elders op het forum :?
Chica is NIET fake ;)
Op andere forums komt ze ook, al is t onder andere naam, en daar is er zelf een bij waar ze als soort van onderschrift "Put your mind into gear before your mouth into motion." heeft.
Kweet niet of ze dit al gelijk voor jou bedoelde hoor O-) })

En Orpheus had al de oplossing voor het bijgevoegde plaatje..... ;)
 
Conspiracy theory generator doing overtime again? :?

Ze zóu het plaatje natuurlijk ook gewoon bij haar 'mijn bestanden' hebben kunnen staan. Voor zover ik kan nagaan is het niet eerder in een topic gebruikt. Het IP is ook niet door iemand anders gebruikt. :z
Dat zou heel goed kunnen, oh grote Yoda... :} :} :}
Rema vroeg het zich gewoon hardop af... ;)
Ik heb die foto dan gewoon ergens anders zien staan.....................

Dating/sexsite misschien :? .......... ;) .......Wat jij Remakil :?
Ikke niet weet, maar ik wil nu wel keiharde bewijzen zien... :9 :P :9
Meer plaatjes graag Chica... ;)
Chica is NIET fake ;)
Op andere forums komt ze ook, al is t onder andere naam, en daar is er zelf een bij waar ze als soort van onderschrift "Put your mind into gear before your mouth into motion." heeft.
Kweet niet of ze dit al gelijk voor jou bedoelde hoor O-) })

En Orpheus had al de oplossing voor het bijgevoegde plaatje..... ;)
Zoals altijd kom je weer als mosterd na de maaltijd... B|
Zoals altijd begrijp je de dingen weer verkeerd... B|
Maar evengoed bedankt voor de moeite hoor... ;)
 
Zoals altijd kom je weer als mosterd na de maaltijd... B|
Zoals altijd begrijp je de dingen weer verkeerd... B|
Maar evengoed bedankt voor de moeite hoor... ;)
:Z

Sorry hoor, dat je bijdehandheid nu niet zo goed meer uit de doeken komt.... ;)

Je maakt toch geen kans, zij komt boven de motorkap van de auto uit en is vast niet op zoek naar een kleinere man O-) als ze al op zoek mocht zijn natuurlijk :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan