Ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z

Sorry hoor, dat je bijdehandheid nu niet zo goed meer uit de doeken komt.... ;)

Je maakt toch geen kans, zij komt boven de motorkap van de auto uit en is vast niet op zoek naar een kleinere man O-) als ze al op zoek mocht zijn natuurlijk :X :X

Blablablabla... B|
D'r komt ook echt niets normaals uit... B|
Maar doe geen moeite, we weten al niet beter... O-)
 
Welkom :) Als je straks nog zegt dat je ook circuittraining geeft ga ik twijfelen over je signature :P


(heb eerst maar ff een uur onder de koude douche getssaan om een beetje normaal te kunnen reageren :X )
 
Wow! Wat een hoop reacties! Nogmaals bedankt voor alle verwelkomingen en vlijende woorden. Hoewel het alleen mijn bedoeling was om mezelf ff voor te stellen O-) , wordt het idd een aardig groot topic. Op verzoek en volgens goed gebruik heb ik mijn EIGEN foto geplaatst. Toch jammer dat dat door sommigen in twijfel wordt getrokken...
FF mijn reactie op enkele geplaatste postings:

Ik heb al A,B en C dus...............
Geef je ook lessen voor E??????????? *D
Sorry Ed, hoewel mijn eigen roze stempelkaartje vol is, geef ik alleen les voor auto en motor. ;)

*Chica was op de motor ff 4 dagen het Moezelgebied onveilig aan het maken* :]

Oke, een vrouwelijke bijdrage
Welkom Chica ;)

goh, nog geen verwijzing naar de 2e fotoshoot gezien, zijn jullie ziekjes heren :?
Tnx girl btw, die 2e fotoshoot lijkt me geen strak plan...
*chica voelt er niets voor om weer het verwijt te krijgen dat ze haar pic van een dating-/sexsite heeft gesleurd...* *D

Tsja... Mijn advies @Remakil > :X

@Chica: Kan het zijn dat de door jou geplaatste foto ik al eens ergens meer heb zien staan :?

Ergens op deze site of iets anders....Hij komt me eigenlijk een beetje bekend voor namelijk :)
Rat&Mouse, het zou kunnen dat je mijn foto eerder hebt gezien op de website van onze rijschool. Als je er zeker van bent dat je mijn foto al eerder hebt gezien op MF, dan kan het niet anders dan dat iemand anders hem van mij geklauwd heeft... :(

Dat klopt, want ze zijn niet door haar geplaatst. Chica heeft pas 2x gepost en dat was in dit topic. De foto is geen bijlage in haar post en komt dus elders van dit forum... ;)

Is Chica fake :?
En wie postte de foto van Chica elders op het forum :?
Remakil, verdien je soms iets bij als detective of heb je echt niets beters te doen? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... :Z

Conspiracy theory generator doing overtime again? :?

Ze zóu het plaatje natuurlijk ook gewoon bij haar 'mijn bestanden' hebben kunnen staan. Voor zover ik kan nagaan is het niet eerder in een topic gebruikt. Het IP is ook niet door iemand anders gebruikt. :z
Tnx Orpheus, ik kan je verzekeren dat jouw theorie de enige juiste is... ;)

Ik heb die foto dan gewoon ergens anders zien staan.....................

Dating/sexsite misschien :? .......... ;) .......Wat jij Remakil :?
Dating-/sexsite? Tssssssssssssssk! Bedankt voor je vertrouwen...
'wat jij Remakil' > samen serk? |(

Chica is NIET fake ;)
Op andere forums komt ze ook, al is t onder andere naam, en daar is er zelf een bij waar ze als soort van onderschrift "Put your mind into gear before your mouth into motion." heeft.
Kweet niet of ze dit al gelijk voor jou bedoelde hoor O-) })

En Orpheus had al de oplossing voor het bijgevoegde plaatje..... ;)
Je hebt gelijk Baksteen, tnx for the support. Dat onderschrift is idd van mij. (goed speurwerk) :)
*onderschrift is idd bedoeld voor topicvervuilers*

:Z

Sorry hoor, dat je bijdehandheid nu niet zo goed meer uit de doeken komt.... ;)

Je maakt toch geen kans, zij komt boven de motorkap van de auto uit en is vast niet op zoek naar een kleinere man O-) als ze al op zoek mocht zijn natuurlijk :X :X

*chica grinnikt stiekum om de posting van Baksteen*
Ben idd voorzien, naar volledige tevredenheid overigens. ;)

Welkom :) Als je straks nog zegt dat je ook circuittraining geeft ga ik twijfelen over je signature :P

(heb eerst maar ff een uur onder de koude douche getssaan om een beetje normaal te kunnen reageren :X )
Kawa niet twijfelen, nobody is perfect, maarrrr... Ik geef idd regelmatig instructie op een circuit...
*hoopt dat Kawa weer een beetje op temperatuur is*


Pfff, dat was een hele klus... *chica gaat nog ff rondkijken op MF* CIAO! X
 
Tsja... Mijn advies @Remakil > :X
Zie de ;) achter de tekst. Dan moet je het vooral serieus nemen hoor... ;)
Remakil, verdien je soms iets bij als detective of heb je echt niets beters te doen? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... :Z
Neuh, dat niet hoor. Probeerde even verwarring te zaaien bij iemand, that's all... :P
ennuh niemand moet Rema hoor })
Thanxx Taffie, ik ook van jou... ;)
 
Tnx girl btw, die 2e fotoshoot lijkt me geen strak plan...
*chica voelt er niets voor om weer het verwijt te krijgen dat ze haar pic van een dating-/sexsite heeft gesleurd...* *D
Heeft Friezinnetje zoiets gezegd :?
Is weleens gebeurt hier, dusss........ ;)

Heb die foto net als Rat and Mouse ook eerder gezien, maar waar weet ik ook niet meer |(

Maar chica, have fun op MF :)
 
Dating-/sexsite? Tssssssssssssssk! Bedankt voor je vertrouwen...
'wat jij Remakil' > samen serk? |(

! X
Ik moet hem nog geeneens, t was gewoon een zijdelingse vraag die gesteld werd tijdens de 'verwarring'..................... *D



:+
 
Ok de heat is on })

Baksteen niet iedereen werkt voor de overheid sommige van ons moeten echt werken O-)
 
Heren, heren...

Zullen we nu weer on-topic gaan? O-)

In dit geval betekent dat dus het van harte welkom heten van deze aardige jongedame op ons nederige forum. *D

;)

[me]Orpheus heeft al een vermoeden wat dit voor reacties op zal roepen. :X [/me]
 
Jah, dat blijkt :Z :j :z

Tafkaf is bezig zichzelf ernstig in de vingers te snijden met deze opmerking }) })
Zocht je deze?
fuckyou2.gif


Oh ja, welkom Chica.
 
Chica welkom op het gezellige forum (en edraket heb je nog een pilsje over en wat chips begint wel een leuk topic te worden )

maar wie weet tot ziens in assen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan