Ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chica

MF'er
11 aug 2004
67
0
Cenraal NL
Ik lees al een tijdje mee hier op het MF en zo nu en dan voel ik de kriebels om te reageren. Dussss, heb ik me bij deze ook maar eens aangemeld.
Ik ben een chica van 28 lentes jong en rijd momenteel op een CBR 600. Dat doe ik voornamelijk op de openbare weg, maar op het circuit rijd ik ook een aardig rondje mee. In het dagelijks leven houd ik me bezig met het geven van auto- en motorrijles. Want zeg nou eerlijk: wat is er mooier dan van je hobby je beroep te maken?
Cu@MF!
 
Laatst bewerkt:
full
 
Ik snap niet dat mannen in het algemeen zo reageren |(

Je vergeet: piccie :? ..te vragen............. B|
;)

Daarom stond er ook " :+ " achter...was als reactie op de gebruikelijke posts van het mannelijk volk hier en hoef dus ook geen piccie ;)
 
Welkom en aangezien Kris verzaakt zal ik het doen..

Als vrouw is het vriendelijk om in de behoefte hier te voldoen en bij aanmelding onmiddelijk een picture van jezelf te plaatsen dus bij deze...

Piccie please O-)
 
Aaaaaaaghhh, wat een hoop lieve reacties! Bedankt voor het warme onthaal. Crash, dat lesje kan geregeld worden hoor. *Chica vraagt zich alleen af waarom Crash dit nodig heeft, Chica is blond...*
Owkee, dus als je je als vrouw aanmeldt moet je ook meteen een piccie plaatsen? Tsja, dat icoontje is idd wel erg klein en die helm en dat pak verbergen natuurlijk te veel om een goede indruk te krijgen? *Chica probeert zich te verplaatsen in de mannelijke MF-ers* ;)
Goed dan, hier is een piccie van mij als 'working girl'. Dat moet toch wel een aardig beeld scheppen, toch? *D
111647
 
Aaaaaaaghhh, wat een hoop lieve reacties! Bedankt voor het warme onthaal. Crash, dat lesje kan geregeld worden hoor. *Chica vraagt zich alleen af waarom Crash dit nodig heeft, Chica is blond...*
Owkee, dus als je je als vrouw aanmeldt moet je ook meteen een piccie plaatsen? Tsja, dat icoontje is idd wel erg klein en die helm en dat pak verbergen natuurlijk te veel om een goede indruk te krijgen? *Chica probeert zich te verplaatsen in de mannelijke MF-ers* ;)
Goed dan, hier is een piccie van mij als 'working girl'. Dat moet toch wel een aardig beeld scheppen, toch? *D
(Afbeelding)



perfecte beeld

welkom op mf

toch maar eens aan herhalingscursussen denken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan