Ciao!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Aaaaaaaghhh, wat een hoop lieve reacties! Bedankt voor het warme onthaal. Crash, dat lesje kan geregeld worden hoor. *Chica vraagt zich alleen af waarom Crash dit nodig heeft, Chica is blond...*
Owkee, dus als je je als vrouw aanmeldt moet je ook meteen een piccie plaatsen? Tsja, dat icoontje is idd wel erg klein en die helm en dat pak verbergen natuurlijk te veel om een goede indruk te krijgen? *Chica probeert zich te verplaatsen in de mannelijke MF-ers* ;)
Goed dan, hier is een piccie van mij als 'working girl'. Dat moet toch wel een aardig beeld scheppen, toch? *D
(Afbeelding)


WELKOM!!!!!
Oh babes..., ik ga mijn rijlessen allemaal opnieuw doen. De vraag is of ik dan ooit zal slagen.

Wat doe jij al die jongetjes van net 18 jaar aan...

Veel plezier op het forum en je bike!
 
Exxxxcuzzze me, MEISIE??? en u bent???
grinnik....grinnik ja sorry ......maar kwam eigelijk voor jou .....en kom in een topic terecht over bier en chips :? :? ..... dus ik vroeg me af waar dat m...ie gebleven was ...... :) :) :) :) :)

ooh ja wie ik ben ........tjaa
 
Welkom op het motor-forum. Veel lees/post plezier!

Maar heb je nou nooit last dat leerlingen wat afgeleid zijn tijdens de les? Hoewel als je voor het eerst auto rijdt dan ben je als leerling waarschijnlijk (lees hopelijk) wel meer aandacht voor het verkeer :+
 
Zo dan, loopt dit topic nog steeds :?
Crash, dat lesje kan geregeld worden hoor. *Chica vraagt zich alleen af waarom Crash dit nodig heeft, Chica is blond...*
Als je nou toevallig de 30e op Zandvoort bent O-) wil ik die belofte wel graag verzilveren :+
Maar mischien heeft Crash het wel verkeerd begrepen, is nl ook blond :o
 
Welkom mevrouw de instructrice



Ja, verbaasd mij ook... dat dit zolang open blijft terwijl er gechat wordt.

[me]Deur1967 vraagt of Spider dit feestje ook eens tot stoppen brengt.
[/me]


Ik quote : "chatten doe je maar via msn"

meet niet met 2 maten, moddertorren :(
 
Ja, verbaasd mij ook... dat dit zolang open blijft terwijl er gechat wordt.

[me]Deur1967 vraagt of Spider dit feestje ook eens tot stoppen brengt.
[/me]


Ik quote : "chatten doe je maar via msn"

meet niet met 2 maten, moddertorren :(

Als je zo goed bent met het oplezen van de regels op MF, dan zou je ook moeten weten dat als je het ergens niet mee eens bent, je een mailtje kunt sturen naar de betreffende moderator. Da's veel beter dan in dit topic lopen brallen tegen de crew... |(
 
Als je zo goed bent met het oplezen van de regels op MF, dan zou je ook moeten weten dat als je het ergens niet mee eens bent, je een mailtje kunt sturen naar de betreffende moderator. Da's veel beter dan in dit topic lopen brallen tegen de crew... |(
Ik vind dat ook



B| verkeerde topic |(


:+
 
Als je zo goed bent met het oplezen van de regels op MF, dan zou je ook moeten weten dat als je het ergens niet mee eens bent, je een mailtje kunt sturen naar de betreffende moderator. Da's veel beter dan in dit topic lopen brallen tegen de crew... |(
:^

Daarbij zit er imo nog een verschil tussen dames die echt motorrijden en dames die zeggen dat ze willen gaan rijden maar eigenlijk alleen maar hier op MF zitten omdat ze nodig aan een grote beurt toe zijn.
 
:^

Daarbij zit er imo nog een verschil tussen dames die echt motorrijden en dames die zeggen dat ze willen gaan rijden maar eigenlijk alleen maar hier op MF zitten omdat ze nodig aan een grote beurt toe zijn.


duhuhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
die beurt kan je ook in een motorzaak krijgen toch? O-)
 
Welkom mevrouw de instructrice



Ja, verbaasd mij ook... dat dit zolang open blijft terwijl er gechat wordt.

[me]Deur1967 vraagt of Spider dit feestje ook eens tot stoppen brengt.
[/me]


Ik quote : "chatten doe je maar via msn"

meet niet met 2 maten, moddertorren :(
Ik ben het met de bovenstaande reacties op jouw post eens. Als je het niet eens bent met een slotje kun je mailen en hoef je niet je gal te spuwen in een ander welkomsttopic (waar overigens al ruim 5 dagen niet gereageerd was...)
 
Welkom mevrouw de instructrice



Ja, verbaasd mij ook... dat dit zolang open blijft terwijl er gechat wordt.

[me]Deur1967 vraagt of Spider dit feestje ook eens tot stoppen brengt.
[/me]


Ik quote : "chatten doe je maar via msn"

meet niet met 2 maten, moddertorren :(

jerkit.gif





:X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan