Schuddebuikje
MF'er
- 6 jun 2008
- 40
- 3
hallo,
ik heb poosje geleden een vastloper gehad met mijn honda xr600r (1990) zie topic's hier nog wel ergens...
Maar goed de motor zit al weer inelkaar en loopt ook al weer als een trein.
maar nu, de oorzaak,
Het bleek dat de bovenste ring van de cilinderbus, ( dus als je hem er van boven in laat vallen dat de ring op de aluminium buiten kant rust. ) van de bus zelf was afgebroken en de bus een 4mm was gezakt, daardoor is de bovenste zuigerveer in die ruimte gesprongen en zit er een gleuf in de bus.
hoe kan dat dan, dat die is gebroken,
niet goed ingezet?
te warm geworden?
of gewoon domme pech?
weet iemand waar het aan heeft kunnen gelegen? alvast bedankt.
ik heb poosje geleden een vastloper gehad met mijn honda xr600r (1990) zie topic's hier nog wel ergens...
Maar goed de motor zit al weer inelkaar en loopt ook al weer als een trein.
maar nu, de oorzaak,
Het bleek dat de bovenste ring van de cilinderbus, ( dus als je hem er van boven in laat vallen dat de ring op de aluminium buiten kant rust. ) van de bus zelf was afgebroken en de bus een 4mm was gezakt, daardoor is de bovenste zuigerveer in die ruimte gesprongen en zit er een gleuf in de bus.
hoe kan dat dan, dat die is gebroken,
niet goed ingezet?
te warm geworden?
of gewoon domme pech?
weet iemand waar het aan heeft kunnen gelegen? alvast bedankt.