Cilinderkop Yamaha YZF 750 SP

TurboFrans

MF veteraan
1 jun 2004
2.409
0
Leiden
In nieuwstaat (2000 km gereden na totale revisie) cilinderkop voor YZF750 SP.
Deze kop gebruikt om op een Yamah FZR1000 / Yzf1000R Thunderace te zetten, +/- 10 pk winst!!!!!!

Doe een serieus bod?

Groeten Frans
 
Ik dacht zelf aan 250 Euro.
Ik heb alleen aan onderdelen begin dit jaar dik 450 euro uit gegeven buiten de kop zelf.

Ik heb ook nog snelle nokkenassen en een speciaal uitlaatsysteem liggen.

Ik hoor het wel.

Groet Frans
 
Ik ben wel benieuwd naar die R7 replica vanposcar...

Anyway: is de kop van een sp dezelfde als van een r? (ja toch?) op welke FZR 1000 past die allemaal? (heb ook nog een kop liggen)
 
Ik dacht zelf aan 250 Euro.
Ik heb alleen aan onderdelen begin dit jaar dik 450 euro uit gegeven buiten de kop zelf.

Ik heb ook nog snelle nokkenassen en een speciaal uitlaatsysteem liggen.

Ik hoor het wel.

Groet Frans

Ik heb een yzf 750r wat zou de winst ongeveer worden denk je met de nokkenas en eht uitlaatsysteem? en wat is de vraagprijs voor deze onderdelen?
 
In nieuwstaat (2000 km gereden na totale revisie) cilinderkop voor YZF750 SP.
Deze kop gebruikt om op een Yamah FZR1000 / Yzf1000R Thunderace te zetten, +/- 10 pk winst!!!!!!

Doe een serieus bod?

Groeten Frans


Dus als de kop allemaal zelfde zijn dan pas ook een connector van een Yzf 750R, op een YZF750 SP, YZF100R en FZR1000. :]
 
hallo wat voor een uitlaatsysteem is het? heb pas mijn exupklep verwijderd werkt perfekt gr.oscar

Het betreft hier een kituitlaatsysteem die uit verschillende delen bestaat die weer met veren bevestigd zitten.
Dit uitlaatsysteem is ontwikkeld voor de YZF750 OW01 superbike, maar is te gebruiken in combinatie met een aangepast carter voor de FZR1000 YZF1000R Thunderace.
Zal er vandeweek even een foto van maken (ben net uit het ziekenhuis, dus kon de afgelopen dagen niet reageren).
 
Ik heb een yzf 750r wat zou de winst ongeveer worden denk je met de nokkenas en eht uitlaatsysteem? en wat is de vraagprijs voor deze onderdelen?

De nokkenassen zijn al verkocht sorry.

De uitlaat 150 Euro, voor het karterdeksel en olieopnamebuis 25 euro
 
Terug
Bovenaan Onderaan