cillinderbussen vervangen laverda

marioharleyson

Die hard MF'er
24 jun 2006
612
1
gavere
hall beste medeforumers, ik heb een vasloper gehad met mijn laverda.
en heb nieuwe pistons en cillinderbussen kunnen scoren op ebay.
nu is mijn vraag weet iemand van jullie een bedrijf die de oude er kan uitpersen en de nieuwe er in.

alvast bedankt

[imgat]
full
 
hall beste medeforumers, ik heb een vasloper gehad met mijn laverda.
en heb nieuwe pistons en cillinderbussen kunnen scoren op ebay.
nu is mijn vraag weet iemand van jullie een bedrijf die de oude er kan uitpersen en de nieuwe er in.

alvast bedankt

[imgat][afbeelding]
..dat kunnen ze bij elk goed revisie bedrijf wel hoor !! :) ..classic bike tuning (cb400man) kan het ook, die kan je het ook vragen (is ook hier op het forum aktief)
 
bedankt roger voor de snelle reactie, maar zou het liefst iemand in belgie vinden.
maar hou het toch in gedachten.

mvg mario
 
Dat kun je zelf ook wel doen. Leg de cilinders in de oven (op 160 graden ofzo) en je kunt de bussen er zo inuitdrukken. Cilinders goed schoonmaken, weer in de oven. De bussen doe je in de koelkast. De bussen kunt je dan weer in de cilinders drukken.
Zorg wel voor een goede werkomgeving, want je moet wel vlot kunnen handelen.
 
Laatst bewerkt:
Dat kun je zelf ook wel doen. Leg de cilinders in de oven (op 160 graden ofzo) en je kunt de bussen er zo indrukken. Cilinders goed schoonmaken, weer in de oven. De bussen doe je in de koelkast. De bussen kunt je dan weer in de cilinders drukken.
Zorg wel voor een goede werkomgeving, want je moet wel vlot kunnen handelen.

bussen in de vriezer..en een montagehamer om ze even aan te tikken...ps. daarna wel even de zaak vlakken...er kan altijd een miniem verschil blijven bestaan ;)
 
oude cilinder in de oven op 150 graden

nieuwe bussen in de vriezer

en de oude vallen er zo uit en de nieuwe er in

cilinder bussen na afkoelen even napersen en bovenkant cilinder laten vlakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan