Circuit 600rr 2007

Heinrichbl

Rookie
15 aug 2017
6
0
Scherpenzeel
Mijn straat 600rr ben ik aan het ombouwen naar een circuit fiets, heb alleen nog wel een paar spullen nodig en nog vragen. Heb er vorig en dit jaar een aantal circuit dagen mee gereden en wil hem graag helemaal klaarmaken voor de baan en een leuk stuur fietsje kopen voor op de weg. Heb zelf de vering, remmen, protectie en snelgas als aangepakt, maar nu zit ik te kijken naar een full uitlaat systeem. Zie op het circuit veel titanium systemen en ik heb begrepen dat je dan op assen bijvoorbeeld geen last hebt met de geluid normen? Verder zie ik op internet verschillende systemen die volledig titanium zijn en bijvoorbeeld van arrow kom ik alleen maar een titanium demper tegen en het spruitstuk van rvs, is dit ook haalbaar met de geluidsnorm?
Als er mensen zijn die nog spullen hebben liggen hoor ik het graag. *D
 
Titanium is lichter.

Daarintegen, ik zou eerst gewoon lekker je rondjes gaan rijden en gaandeweg iedere keer een upgrade doen. Als je ergens materialistisch tegen een beperking aanloopt of verbetering voor jezelf kan krijgen dan pas aanschaffen

Als upgrades zelf kopen en monteren onderdeel van je hobby is en je dat leuk vindt en je wilt het beste van het beste spaar dan gewoon even door tot je een titanium systeem kan aanschaffen.

Op een standaard fiets kan ook al hard zat gereden worden :)
 
Wat leuk. Ik ben er ook zo mee bezig. De cbr is een erg lichte fiets em hem wat lichter maken is leuk om te doen. Zelf ga ik de titanium erop zetten.
 
Wat leuk. Ik ben er ook zo mee bezig. De cbr is een erg lichte fiets em hem wat lichter maken is leuk om te doen. Zelf ga ik de titanium erop zetten.

2e hands titanium systeem neem ik aan ? Of ga je 1500-2000 euro uitgeven aan een nieuw systeem. Zou zonde zijn. De uitlaat bevind zich onder het zwaartepunt van de motor dus qua handling zul je geen verschil merken tussen RVS of titanium.
 
Tit is leuk :Y

Echter is rvs is praktischer

Zo ziet het eruit na een 4jaar weg km 35.000km en een stuk a 15 x circuitdagen
Dus 2000 rooitjes uitgeven voor tit uitlaat zou ik achterwegen laten

full



Rvs en tit scheel op een full arrow systeem een paar kilo


Rvs systeem scheelt je al een 10 a 12 kilo
 
2e hands titanium systeem neem ik aan ? Of ga je 1500-2000 euro uitgeven aan een nieuw systeem. Zou zonde zijn. De uitlaat bevind zich onder het zwaartepunt van de motor dus qua handling zul je geen verschil merken tussen RVS of titanium.

Kan een 2e hands Leo vince systeem overnemen die maar 1 jaar is gebruikt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan