Circuit afhuren voor alle motorforummers..

Ik heb geen idee wat het afhuren nu precies kost. Ik denk dat je dan het goedkoopst naar lelystad kunt gaan. De laatste keer koste het mij 175 piek en er waren ongeveer 30 motoren. 175 x 30 = 5250. Ik ken iemand die deze avonden samen met anderen organiseerd. Dus als er voldoende belangstelling is +/- 30 motoren dus, die niet op het laatste moment afzeggen,!!!!
dan wil ik wel eens informeren bij diegene of er iets te regelen is.

Assen lijkt me toch ook erg leuk om eens te rijden. Is wel een stuk duurder denk ik. Die allrisk verzekering erbij, kan dat echt in Assen? Zo ja dan zou ik niet zonder willen rijden

Van te voren betalen, no show dan no money back.
 
Ik zou graag meedoen, en kijken. Maar ik ben niet zo snel, en voorzichtig, mag het dan ook? :)
 
Assen is bij mij zwaar favoriet, maar het is af te vragen of je daarvoor voldoende deelnemers kan vinden. Lelystad komt dan eerder aan bod omdat
hier altijd met kleinere groepen op gereden wordt.
Dat circuit is nl. een stuk kleiner.
Lelystad is ook een stuk minder snel dan assen en dus beter geschikt voor mensen zonder circuit-ervaring.
 
Nou jongens, hier wil ik me dus wel voor hard maken he!!...ik zal jullie verklappen dat ik in Lelystad woon en enkele mensen ken bij de politie alhier, en ook wat mensen van het midland circuit, dat ernaast ligt. Deze mensen kenne weer mensen daaro, en zo gaat het balletje aan het rollen. (kan altijd even hier en daar info\'en over hoeveel, wat, waar enzo)
Al denk ik dat er inderdaad kwa kosten toch wel het een en ander iets hoger zou kunnen zijn als dat we denken. Maar ik ben de laaste die zegt dat we het niet zouden moeten proberen!
Tevens is het circuit hiero natuurlijk goed voor alle MF\'ers die het nog moeten leren, en ook leuk voor diegene die het al kunnen, want mooie bochies!

Maarre, fastnappie, laten we eens mailen, dan kunnen we ideen uitwisselen. :)
 
unstable: als je zelf maar een idee van de prijs kan krijgen: doen natuurlijk, niet twijfelen :)
 
Een cicuit afhuren gaat je nog tegenvallen in de kosten, kijk maar eens op de volgende site van zolder.

www.circuit-zolder.be/nederlands/home_nl.htm

9.000,- voor enkel het circuit, dan heb je nog niet de verplichte ambulance\'s, bahco\'s, en andere veiligheidsmaatregelen.
Ik denk dat Zandvoort of Assen echt niet goedkoper zijn!
Lelystad zou nog goedkoper kunnen zijn, maar is volgens mij niet interessant zonder inhalen!
Groetjes :z
 
Ik ben nog steeds van mening dat dit voor Lelystad een haalbare oplossing is.
Inhalen op Lelystad kan denk ik best geregeld worden aangezien we dan een besloten gezelschap hebben.

Zoals in computergames als Nascar 4 of Grand Prix Legends of IRL op de kartbaan gewoon ff aangeven aan de snellere deelnemer achter je (zoals Xaus bij Bayliss in de SBK op Assen van het weekend).

Er zit niet echt een wedstrijdelement aan (je kan toch geen transponders gebruiken) dus volgens mij kan dat wel lukken.
 
ik weet niet waar het wordt..maar ik kom ook...leer ik jullie wheelys make :P leren jullie mij kneedowns make met mijn lengte/gewicht :P

iig, lijkt mij gaaf....bbqtje erbij...jammie :9~
 
Ik ben ook zeker van de parij. Mocht het niet lukken om een circuit exclusief voor MF af te huren kunnen we nog altijd met zo veel mogelijk man inschrijven op een bestaande circuitdag.
 
Ik twijfel over circuitrijden: ten eerste vrees ik dat ik mijn Fazer slechts de overige rijders in de weg rij en ten tweede ben ik bang dat ik mijn eigen kunnen overschat met alle gevolgen vandien. Maar Lelystad heeft in elk geval mijn voorkeur gezien de geografische ligging...

Vergis je niet, ik ken een aantal Fazerrijders die een dagje circuitrijden gedaan hebben. Je schijnt met een Fazer zeker niet achteraan te rijden, althans niet als het aan de Fazer ligt ;) .
 
Vergis je niet, ik ken een aantal Fazerrijders die een dagje circuitrijden gedaan hebben. Je schijnt met een Fazer zeker niet achteraan te rijden, althans niet als het aan de Fazer ligt ;) .

Oke, je hebt me overtuigd. Misschien dat het een idee is om een aantal groepen te formeren die apart rijden: snelheidsmaniakken, gewone rijders en kneuzen; met een 30-tal rijders moet dat geen probleem zijn. Dan wil ik wel in de kneuzengroep beginnen (heb 0,0 circuitervaring). Het is eigenlijk vergelijkbaar met karten: zolang je maar groepen hebt die aan elkaar gewaagd zijn, maakt het niet uit of er rondjes 30,4 of rondjes 47,3 worden gereden. Overigens gaat de vergelijking met karten enigszins mank want dan behoor ik niet tot de kneuzen maar geef ik de snelheidsmaniakken rijles })
 
er zal eerst een iets van een commissie van motorforummers gemaakt worden.

-dan de rollen verdelen.
-verantwoordelijkheden beleggen.
-en plan maken van hoe we dit gaan aanpakken.
-dan een circuit selecteren.
-praten met crew van circuit.
-kosten bepalen.
-geld inzamelen op rekening (zeer goed registeren)
-bij voldoende inzameling circuit reserveren.
-corresponderen naar ingeschreven motor-forummers.

unstable je kan me mailen, lnap@wolterskluwer.com
 
ik ga ook in de \"kneuzen\" groep (ligt er natuurlijk wel aan wanneer we het gaan doen)

Doe ze de groeten trouwens in lelystad.
 
wie zich wil opgeven voor de circuit-commissie graag mij mailen.

lnap@wolterskluwer.com

we hebben nu:
Leon Nap (fastnappie)
???????? (unstable)
 
wie zich wil opgeven voor de circuit-commissie graag mij mailen.

lnap@wolterskluwer.com

we hebben nu:
Leon Nap (fastnappie)
???????? (unstable)

Het lijkt me HEEL verstandig, omdat niet in een topic te plaatsen... Of begin op zijn minst een nieuw topic. Zorg voor een inschrijflijst ( zie de motorxtra site.) oid... Geen postjes van ik kom en verder niks. Je kunt ook een poll beginnen om te kijken of er genoeg animo voor is... maar die is er wel denk ik :P
 
ik heb zoiezo als iedereen mee doet, alle email adressen nodig...

inschrijvingen komen pas later...

moeten eerst een aantal mensen bijmekaar zien te krijgen om dit te organiseren...

eerst overleggen van hoe of wat...
dan pas bekend maken...en dan inschrijvingen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan