circuit avond lelystad

markuseses

MF'er
22 apr 2002
40
0
hhw
Wie heeft dit al een keer gedaan??.

Ik ga met een paar vrienden (GSX-R1000 :} & ZX6 636 :} ) op 13 juni.

Ik heb vorig jaar een VRO 3 gedaan daar en toen viel me op dat er een paar reden met een sport uitlaat. wordt er op zo'n circuit avond streng naar gekeken of moet je echt 120 Db hebben om er af gehaald te worden
 
Joking Saint en ik gaan straks ff blazen op het circuit.
Ben benieuwd zal wel leuk zijn.

:] :]
 
Lelystad is op zich wel een leuk (Mickey Mouse) baantje. Alleen je kunt qua rijden en regels niet echt van circuitrijden spreken. Vooral de mogelijkheden om in te halen of (in mijn geval) ingehaald te worden zijn te beperkt. Morgen ga ik een CRT op Assen doen. Is veel leuker dan rijden op Lelystad :)

Btw bij de meeste circuitdagen zijn strenge geluidsregels. Maar dat doet niet echt af aan de kick van circuitrijden.

Edit: Veel plezier :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga volgend jaar TOMS oid. Dan gaan we serieus rijden. Maar Lelystad is nog leuk genoeg en ik heb er zin in. :+
 
Heb je om te rijden tijdens een circuitavond op Lelystad een licentie nodig, of is het gewoon een kwestie van betalen en rijden? Waar kan je zien wanneer het circuit 's avonds beschikbaar is?

En uiteraard : Wat kost het?

Alvast bedankt
 
Heb je om te rijden tijdens een circuitavond op Lelystad een licentie nodig, of is het gewoon een kwestie van betalen en rijden? Waar kan je zien wanneer het circuit 's avonds beschikbaar is?

En uiteraard : Wat kost het?

Alvast bedankt


...en stel dat je er af gaat...
Neem aan dat je standaard verzekering daar niets mee gaat doen? Kun je een extra verzekering afsluiten, of is het echt eigen risico?
 
...en stel dat je er af gaat...
Neem aan dat je standaard verzekering daar niets mee gaat doen? Kun je een extra verzekering afsluiten, of is het echt eigen risico?

Je kan je er all risk voor verzekeren kost +/- 33 euro moet je daar eenmalig betalen voor 1 avond
 
Zo, ben weer terug uit Lelystad, het was weer erg gaaf. *D

Paar regendruppeltjes maar dat stelde niks voor, voor de rest mooi droog. 8-)

Veel met JoKing gereden, die verdient wel de titel Kneedown King, kneepads was niks meer van over bij hem hehe, 1 zat zelf een gat in! :}

Ik heb zelf geen kneedowns gemaakt (heb geen kneepads) maar wel m'n stepje van m'n GSX-R aan de grond gereden, schraaaaaap. :P

The Saint heeft helaas zijn TL1000S gecrashed, veel schade maar gelukkig had hij een extra verzekering afgesloten! Nog bedankt Marcel voor de organisatie! :)

Het enige klote aan deze avond was de heen en terugreis, ivm. m'n aanstaande voorwaardelijke straf kan ik het me niet veroorloven om gepakt te worden met meer dan 40 km/u te hard, ik moest dus de snelwegen (aardig stukje rijden nog) rijden met de slaapverwekkende snelheid van maximaal 160. :z

Er zijn ook foto's gemaakt, zodra ik die binnenheb zal ik ze scannen en posten. :)
 
leuk Rev..Hoor het nog van je allemaal :?
Kan ik weer mooi wat van je leren... :]

Kan nooit kwaad om eens wat extra te oefenen..

En die crash :? Ernstig :? Hoe gebeurde dat :?
 
Zo, ben weer terug uit Lelystad, het was weer erg gaaf. *D

Paar regendruppeltjes maar dat stelde niks voor, voor de rest mooi droog. 8-)

Veel met JoKing gereden, die verdient wel de titel Kneedown King, kneepads was niks meer van over bij hem hehe, 1 zat zelf een gat in! :}

Ik heb zelf geen kneedowns gemaakt (heb geen kneepads) maar wel m'n stepje van m'n GSX-R aan de grond gereden, schraaaaaap. :P

The Saint heeft helaas zijn TL1000S gecrashed, veel schade maar gelukkig had hij een extra verzekering afgesloten! Nog bedankt Marcel voor de organisatie! :)

Het enige klote aan deze avond was de heen en terugreis, ivm. m'n aanstaande voorwaardelijke straf kan ik het me niet veroorloven om gepakt te worden met meer dan 40 km/u te hard, ik moest dus de snelwegen (aardig stukje rijden nog) rijden met de slaapverwekkende snelheid van maximaal 160. :z

Er zijn ook foto's gemaakt, zodra ik die binnenheb zal ik ze scannen en posten. :)

Was echt een gave circuit avod gister, k heb genoten. *D
Kneepads zijn dus helemaal weg en mijn achterband is ook zwaar 'beschadigd'. :+ Heb links en rechts mijn stepjes aan de grond gereden.

We zijn zonder veel problemen thuis gekomen. Marcel had een keine lekkage bij zijn radiator, maar nog wat prutsen, konden we in een koor doorrijden.

Marcel bedankt voor de organisatie!! :}

En maandag gaan Rev en ik weer naar Lelystad, maar eerst eens kijken of ik ergens een nieuwe band kan scoren. :+
 
weet iemand inmiddels al of ik mijn demper eraf moet halen of dat ik hem erop kan houden.

Vorig jaar bij VRO3 reden er wel sport dempers mee
 
gewoon laten zitten, daar nu 6 keer geweest en niemand die er problemen heeft gehad met een sport demper. En er zaten Herriemaker tussen, dus geen probleem :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan