"Circuit" Beilen

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
Assen
Was gisteren ff wat aan het rondcrossen in de buurt en kwam in Beilen uit. Daar ff wat op en afritjes van de snelweg gepakt en had het idee dat er wel een leuk 'circuit' van te maken was. Op het internet ff wat kaartjes opgezocht en ziehier het resultaat. Let niet teveel op de blauwe lijn die ik als route heb proberen te tekenen, gaat meer om het idee...

full
 
Cool, gaan we zeker eens uittesten binnenkort. :9

Hoe is het asfalt ed. daar? Vangrails?
 
Cool, gaan we zeker eens uittesten binnenkort. :9

Hoe is het asfalt ed. daar? Vangrails?

Geen vangrails en geen lantaarnpalen zover ik het me nog kan herinneren. Zal het voor de zekerheid nog even controleren... })
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 17 juli 2002 15:12 schreef Skoezie het volgende:Geen vangrails en geen lantaarnpalen zover ik het me nog kan herinneren. Zal het voor de zekerheid nog even controleren... )}
Ga je vanavond ook nog mee te rijden?
 
Geen vangrails en geen lantaarnpalen zover ik het me nog kan herinneren. Zal het voor de zekerheid nog even controleren... })

En asfalt hebben ze helemaal niet zeker. Wel uitkijken he jongens, op die zandpaden... :P :P
 
Ben er ook wel eens geweest. Nou ja..... een paar bochtjes ervan. Wat ik me er van herinner zijn erg nauwe afslagen en slecht asfalt. Maar ik hoop dat ik het fout heb :)
 
Ben er ook wel eens geweest. Nou ja..... een paar bochtjes ervan. Wat ik me er van herinner zijn erg nauwe afslagen en slecht asfalt. Maar ik hoop dat ik het fout heb :)

Asfalt zag er zo op het 1e gezicht wel goed uit. Af en opritten zijn niet echt megaruim opgezet, maar het blijft toch leuk sturen.
 
Nog gereden Patrick?

Sander, GertJan en ikke wel. :] Was alleen kkkkoud met die harde wind, maar toch weer 150 km gestuurd als vanouds. :) Bij Joure-West kwam nog een motoragent langs... opzich was die vent wel okee.. liet ons nog even zien hoe zo'n lasergun precies werkt, weten we dat ook weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan