Circuit Carole (FR) / Ecuyers (FR)

Kuppie

MF'er
25 jun 2008
44
0
Langenboom
Hallo,

Even een vraag: Komende zomer willen we een weekendje naar een circuit. In het betreffende weekend is zowel Carole als Ecuyers (beide iets boven Parijs) beschikbaar. Er moet alleen nog een keuze gemaakt worden ;).

Zijn er mensen die daar gereden hebben? Hoor graag wat jullie ervan vonden. Hoor ook graag hoe de mogelijkheden zijn om er te overnachten met de caravan. Is er stroom aanwezig? Hoe zit het met het sanitair? Is het ook mogelijk om even onder de douche te springen?

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Alvast bedankt!
 
Carole is me niet bekend, Ecuyers wel.
Heel leuk, langzaam maar uiterst technisch circuit. Zeker een aanrader.
Overnachten met caravan kan op zich prima, maar we gaan voor een hotel/B&B/ stroom is aanwezig maar kan regelmatig uitvallen. Sanitair is aanwezig maar stelt niet veel voor. Ik meen 3 wc's en 1 of 2 douches.
Zelf ga ik en mijn vriendin het weekend 19 en 20 augustus via inter track. Erg leuk :)
 
Ik hoop dat Ecuyers het leukere baantje is ivm het weekend met Intertrack datbik geboekt heb. Zelf vond ik Carole een beetje als een speedwaybaan eruit zien. Beetje kort om 2 volle dagen te knallen.

Maar ik heb beide xircuits nog nooit in het echt gezien.
 
Carole is een vrij kort baantje, 3 rechte stukjes en een gedeelte met wat bochtenwerk.
Als je daar twee dagen achter elkaar rijdt ben je erna wel duizelig denk ik :P
 
Ecuyers een mooi stuur baantje met een vlotte snelheid, baan is wel technisch maar dat krijg je vrij snel na een aantal rondjes onder de knie. In het dorp goed hotels en b&b, restaurantjes zitten op "racedays" wel vol met Hollanders :+ :W

Al met al een aanrader :]
 
Ik moet zeggen dat ik carole toch ook wel een leuk baantje vind.
Vrij kort maar alles zit er wel in.
Faciliteiten waren toen erg slecht,maar er is daarna heel
Veel verbouwd om het beter te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan