circuit dagen zuid frankrijk

munk

Die hard MF'er
26 aug 2002
994
0
molenschot
kom net ff van cees doorakkers vandaan en heb daar een foldertje meegenomen waar volgens mij wel wat mensen hier van het mf wel intresse in hebbe.
Door gebrek van scanner zal ik heb ff over tikken

THE RACE ACADEMY

RACEN? WIJ LEREN HET U

Een professioneel lesprogamma
voor beginnende en gevorderde motorrijders


WILT U ECHT OP EEN SNEL CIRCUIT RIJDEN? DROOMT U VAN "KNIETJE AAN DE GROND?"

Onbereikbaar? Absoluut niet. The Race Academy leert het U! Met een unieke lesmethode waarmee u binnen enkele dagen een niveau kunt bereiken dat tevoren ondenkbaar was:

DE ACCELERATED RACE COURSE

Enkele steekwoorden: koptelefoon, video opnamen, deskundig instructieteam onder leiding van ex-GP 500 coureur Cees Doorakkers, hanging off, bocht/in/uit- rem- kijk- gas- voetsteundruktechnieken, groepjes van max. 5 personen, op een aangepaste motor veilig weely's leren, hotel, camping, transport en nog veel meer, warm Zuid Frankrijk, splinternieuw circuit te Alés, drie dagen: 29t/m31 juli en 27t/m29 augustes.
Beperkt aantal deelnemers.

Voor meer informatie bel Jan van Gorp 013-5144441, kijk op www.race-academy.nl of email: info+race-academy.nl ( @ is ff vervangen door de + )

ff wat dingentjes die ik er nog over weet de weelyfiets gaat waarschijnlijk niet door omdat het niet echt te realiseren viel maar was te snel in de folder gezet |(
er kunnen op dit moment nog ong. 20 personen bij (er zijn er al 50 ingeschreven) en dan is het vol
denk zet het toch ff online want klinkt wel interesant 8-)

zover ik weet staan er geen typfoute in maar mocht dat wel zijn ben ik niet aansprakelijk :P
en tis voor mij geen reclame want ik heb er verder niets mee te maken
tis gewoon een lekkere :] }) tip
 
Voor zover ik op de site kan zien :-)

Het circuit is exclusief beschikbaar voor een driedaagse cursus of drie dagen circuitrijden van

29 t/m 31 juli 2003

27 t/m 29 augustus 2003

Driedaagse intensieve cursus: € 495

Drie dagen circuitrijden zonder lesprogramma: € 345
 
Terug
Bovenaan Onderaan