circuit des ecuyers

Status
Niet open voor verdere reacties.

eilander

Die hard MF'er
27 nov 2010
924
0
gelderland
vraagje,heeft iemand ervaring met trackdays 4 all op circuit des ecuyers???
of het circuit zelf en het camperen naast het paddock/circuit,of een hotel in de buurt?
ben van plan om daar 5&6 mei te gaan rijden en mn vrouw en kleine mee te nemen.
ik doe gewoon een paar circuit dagen ben nog nooit in het buiten land geweest om te rijden lijkt me gaaf daar.
bvd nathan :)
 
UTFS !

Circuit du Ecuyers

Stond ook nog redelijk bovenin de lijst..

maar om alsnog je vraagt te beantwoorden, ik ga dit jaar weer met 8 andere in een hotel slapen.. Lijkt me voor jou ook het beste als je met vrouw en kind gaat..

Op de site van het circuit zelf staat een lijst met mogelijke hotels.. en meer info staat in het topic ;)
 
hoe ver zit het hotel van het circuit? en wat kost het ongeveer per nacht?
en hoe doe je het met je motor kun je die laten staan bij het circuit of neem je die elke keer mee,wat een vragen allemaal he :+
 
ik ga ook 5 en 6 mei.
en neem sowieso ook mijn vrouw en kind (1jaar) mee, maar wij gaan weer op de camping :)
omdat we kamperen namelijk ook leuk vinden.
aan het water, dorp aan de overkant :)
 
Ik zat hier vorig jaarhttp://residence.clairbois.free.fr/
Was geloof ik 65 voor twee nachten met ontb( echt ruime kamers) ,je kon zo voor de deur parkeren met je aanhanger .Zit vlak bij een pomp en een centrum om te eten niks mis mee! verder is alles goed geregeld en ongeveer een kwartiertje van het circuit.veel suc6
 
Laatst bewerkt:
ik ga ook 5 en 6 mei.
en neem sowieso ook mijn vrouw en kind (1jaar) mee, maar wij gaan weer op de camping :)
omdat we kamperen namelijk ook leuk vinden.
aan het water, dorp aan de overkant :)

waar jij gaat camperen (dorp aan de overkant) is echt een camping?evt ook met zwembad enzo kan mn vrouw en kleine ook nog zwemmen,
of is dat net als op de paddock. reserveer je de camping ook van te voren?
 
ik vond het nadeel van camperen bij het circuit, dat je aan de andere kant van de weg sta (ivm elektra die dus sowieso over de weg moet lopen) en als de stop er uitgaat dan moet je een dag wachten, en je heb geen sanitair dan!!!)

de camping is vrij groot en plek en zat in mei is maar 30% / 20% bezet.
Camping is _+ 10km van het circuit (bijna 1 rechten weg (1 keer ergens rechts afslaan))
heeft een mooi zwembad met ligweide e.d (bad is afgeschermd met een hek(je) en gaat ook in de avond opslot. verder midgetgolf, voetbalveld, speeltuin e.d. qua sanitair (incl. wasmachine) super schoon, ruime douche :-)
wordt beheerd door moeder en dochter (kan je ook ijs kopen e.d. en moeder rijd ook motor :-)

ik weet dat team bocht-gemist er ook stond en op hun site staat een verslag waarbij ze ook over de camping spraken (die waren elke dag aan het bbq-en :-)

verder staat de camping "aan het water" bij de midgetgolf / grasveld zijn ook een paar aanlegplaatsen voor booten en je kan daar een trap oplopen en dan ben je meteen op de brug.
de andere kant is dus het dorp (weet ff niet meer welk dorp??? zal het opzoeken) met winkelstraatje verschillende eet-tentjes/terras bakker e.d.
 
ik vond het nadeel van camperen bij het circuit, dat je aan de andere kant van de weg sta (ivm elektra die dus sowieso over de weg moet lopen) en als de stop er uitgaat dan moet je een dag wachten, en je heb geen sanitair dan!!!)

de camping is vrij groot en plek en zat in mei is maar 30% / 20% bezet.
Camping is _+ 10km van het circuit (bijna 1 rechten weg (1 keer ergens rechts afslaan))
heeft een mooi zwembad met ligweide e.d (bad is afgeschermd met een hek(je) en gaat ook in de avond opslot. verder midgetgolf, voetbalveld, speeltuin e.d. qua sanitair (incl. wasmachine) super schoon, ruime douche :-)
wordt beheerd door moeder en dochter (kan je ook ijs kopen e.d. en moeder rijd ook motor :-)

ik weet dat team bocht-gemist er ook stond en op hun site staat een verslag waarbij ze ook over de camping spraken (die waren elke dag aan het bbq-en :-)

verder staat de camping "aan het water" bij de midgetgolf / grasveld zijn ook een paar aanlegplaatsen voor booten en je kan daar een trap oplopen en dan ben je meteen op de brug.
de andere kant is dus het dorp (weet ff niet meer welk dorp??? zal het opzoeken) met winkelstraatje verschillende eet-tentjes/terras bakker e.d.

oke super mooi bedankt voor je reactie,hoor de naam van het dorp wel en evt van de camping kan ik em bespreken,gaan wij ook camperen daar neem een grote tent mee mag je evt de motor ook bij de tent neerzetten?
 
in zie dat ik mij heb ingeschreven als "Gevorderde"
heb namelijk al een heel seizoen ervaring...

wordt wel pas de tweede keer Ecuyers.. maar ik plak gewoon aan bij iemand die ik kan bijhouden.... totdat ik zijn zwakke plek heb gevonden (en mijn eigen heb verbeterd _O- )

uiteraard mag je, de trailer/motor gewoon naast je tent neer zetten.
geld ook voor je auto! de plaatsen zijn sowieso erg ruim.
en omdat in het laag seizoen toch bijna leeg is, doen (deed) ze ook niet moeilijk als je auto(met aanhanger) dwars over twee plekken staat (ipv van op je eigen vierkant...).

de eigenaressen rijd zelf ook motor (misschien vandaar...) en is ook zeer aardig (ik wilde namelijk op zondag vroeg weg maar dan is het kantoor pas laat open.... (staat in het reglement wat ik niet had gelezen :o ) dus toen ik zondag vroeg met de auto klaar stond om weg te gaan :+ .... kwam ze al met een glimlach aanlopen... en de vraag of ik soms vroeg weg wilde... ik mocht wel even mee het kantoor in en hoefde niet te wachten tot de "officiële" openingstijden.

verder heb je zelf een sleutel voor de slagboom! en laat in de nacht kan/mag je natuurlijk niet meer met de auto op de camping rijden (er is voor de slagboom een parking).
 
in zie dat ik mij heb ingeschreven als "Gevorderde"
heb namelijk al een heel seizoen ervaring...

wordt wel pas de tweede keer Ecuyers.. maar ik plak gewoon aan bij iemand die ik kan bijhouden.... totdat ik zijn zwakke plek heb gevonden (en mijn eigen heb verbeterd _O- )

uiteraard mag je, de trailer/motor gewoon naast je tent neer zetten.
geld ook voor je auto! de plaatsen zijn sowieso erg ruim.
en omdat in het laag seizoen toch bijna leeg is, doen (deed) ze ook niet moeilijk als je auto(met aanhanger) dwars over twee plekken staat (ipv van op je eigen vierkant...).

de eigenaressen rijd zelf ook motor (misschien vandaar...) en is ook zeer aardig (ik wilde namelijk op zondag vroeg weg maar dan is het kantoor pas laat open.... (staat in het reglement wat ik niet had gelezen :o ) dus toen ik zondag vroeg met de auto klaar stond om weg te gaan :+ .... kwam ze al met een glimlach aanlopen... en de vraag of ik soms vroeg weg wilde... ik mocht wel even mee het kantoor in en hoefde niet te wachten tot de "officiële" openingstijden.

verder heb je zelf een sleutel voor de slagboom! en laat in de nacht kan/mag je natuurlijk niet meer met de auto op de camping rijden (er is voor de slagboom een parking).

oke ik heb me ook ingeschreven als gevorderde omdat het niet de eerste keer was op een circuit ,,maar wel in frankrijk hoop niet dat ik het verkeerde heb opgegeven.wat voor tijden rijd je in assen dan ik dacht dat ik een 205,5 had of zo weet het niet meer precies met de 600 de gsxr750 heb ik nooit tijdwaarneming gehad doet motorsportschool holland niet
 
oke ik heb me ook ingeschreven als gevorderde omdat het niet de eerste keer was op een circuit ,,maar wel in frankrijk hoop niet dat ik het verkeerde heb opgegeven.wat voor tijden rijd je in assen dan ik dacht dat ik een 205,5 had of zo weet het niet meer precies met de 600 de gsxr750 heb ik nooit tijdwaarneming gehad doet motorsportschool holland niet

goed maar ik ga slapen want het is morgen weer vroeg dag, praten de volgende keer weer verder bedankt groeten nathan
 
dan ga je een stuk sneller... mijn tijd in assen is pas 2:09.
maar ben pas twee keer in assen geweest (vorige jaar) en de eerste keer was mijn tijd 2:30!!! ( dus ben al blij dat het de tweede keer naar 2:09 ging :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan