Circuit du Ecuyers

Hey vriend Roger *O* !

Laatste foto heb ik met m'n HTC desire gemaakt. Was vrijdag om een uur of 8 's avonds. We hadden net alles ingepakt en waren de laatsten die vertrokken.
Er kwam een bui voorbij en de zon stond er vol op. Ik heb nog nooit zo'n heldere regenboog gezien.
 
Wauw, die laatste is echt gaaf! Is dat heel vroeg, of heel laat genomen, dat heel de pitstraat leeg lijkt? :P

Foto's staan nog niet online, klopt? Iemand enig idee wanneer Ad hier aan toe gaat komen? Ik geloof dat-ie nog een boel andere dagen in de planning had staan, en met de (zo lijkt het) serverproblemen van zaterdag zal het dus wel even duren...

Ik heb Ad een mail gestuurd en hij heeft me een aantal foto's gestuurd om te kijken of ik het wat vond. Heb inmiddels een setje besteld *D :9
 
Zijn er nog potentiele drenkelingen die komende donderdag en vrijdag naar Ecuyers afreizen?
 
Laatst bewerkt:
Oprotten oma, we vertrekken vandaag weer richting Ecuyers voor de jaarlijkse tweedaagse met Trackdays! *O*
 
Wat een zalig weer :}

Een geslaagd weekend ondanks de kleine schuiver met de motor van een kameraad O-) .

Oei... en nog steeds je kameraad ? ;) ... (leuk je gesproken te hebben)

Het waren 2 mooie dagen , en dit aparte circuit wil ik nog wel eens rijden :Y , geen rappe tijden voor mij maar alles is heel en ik ben blij *O*
 
Wat een zalig weer :}

Een geslaagd weekend ondanks de kleine schuiver met de motor van een kameraad O-) .

Zeeeer geslaagd weekend! Na een aantal natte circuitdagen ein-de-lijk weer volle zon op onze bakken. Heerlijk gereden met de YZF750R, volgend jaar staat zeker weer op de agenda!
 
Oei... en nog steeds je kameraad ? ;) ... (leuk je gesproken te hebben)

Het waren 2 mooie dagen , en dit aparte circuit wil ik nog wel eens rijden :Y , geen rappe tijden voor mij maar alles is heel en ik ben blij *O*

Jaja, was met moto waarmee we samen de NBC +600 zullen rijden op Assen.
Eerste test was dus niet zo goed. Bleek wel een rot versleten BT003 op te liggen voor aan. En als je weet dat ik me onderuit geremd heb B| :X .
 
Zei ik nog geen twee weken geleden dat we volgend jaar sowieso weer gaan... Gaan we over twee weken gewoon stug nóg een keer. Kan er geen genoeg van krijgen!

622601_4338562391393_1096703892_o.jpg


290996_4338563111411_919829279_o.jpg
 
Jaja, was met moto waarmee we samen de NBC +600 zullen rijden op Assen.
Eerste test was dus niet zo goed. Bleek wel een rot versleten BT003 op te liggen voor aan. En als je weet dat ik me onderuit geremd heb B| :X .

en wie zijn schuld was dat? :+
 
Derde weekend Ecuyers achter de rug voor dit jaar!

Eerste weekend was vochtig, tweede weekend was top, afgelopen weekend was... Gloeiend, gloeiend, gloeiendheet. Maar weer lekker genoten van het rijden, daar doen we het voor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan