Circuit Fireblade SC28 te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ach ...heb hier een 1994 staan voor op de weg
tamada replica gespoten en meer
waves 17 inch. ohlins achte.r progressssief voor .staal remleidingen etc etc
vermogens uitdraai geremde testbank
123,nogwat pks op het achterwiel
maar die prijs moet ik nog maar zien te krijgen.
heel veel
succes
 
wow.. dat is zelfs veel te duur voor een fireblade voor op de weg met dure opties..

je hebt er zelfs geen andere vering opzitten zie ik?

denk dat je flink maar dan ook flink moet zakken met je prijs...
 
Hij hoeft ook niet weg, RVS uitlaatsysteem is al €400,- en zit er 2 draaiuren onder, 17'' velg hebben ze meestal niet en is maar vraagprijs.
;)
 
Hij hoeft ook niet weg, RVS uitlaatsysteem is al €400,- en zit er 2 draaiuren onder, 17'' velg hebben ze meestal niet en is maar vraagprijs.
;)
gaat ie ook niet voor die prijs. Doe ff normaal zeg....
 
wow.. dat is zelfs veel te duur voor een fireblade voor op de weg met dure opties..

je hebt er zelfs geen andere vering opzitten zie ik?

denk dat je flink maar dan ook flink moet zakken met je prijs...

"Veren volledig opnieuw laten Re-shimmen op zo 85kg, betere vering dus."

en dit dan? :?
 
Vering zijn super afgesteld door een van de veren goeroes hier, is niets mis mee, zelfs soms beter dan dure merk veren, motor is in perfecte staat en rijd super.
 
C-licentie houder - 2:09:292????
met 2.09?

ah ja daar is de nieuwigheid wel vanaf idd, weer es wat anders daar zetten..

gelukkig heb jij niks te doen om in dit topic dat op te merken _O- maar C-licentie werd zelfs uitgedeeld aan gasten die 2:20 reden enz. dus weet niet wat jij voor ogen hebt van de C-licentie :?
 
was niet belerend bedoeld....
kwas alleen benieuwd welke tijden je daar voor moet rijden.
C-licentie heb je toch nodig voor de ZAC? En die rijden toch allemaal rond de 2.05 of sneller?
 
was niet belerend bedoeld....
kwas alleen benieuwd welke tijden je daar voor moet rijden.
C-licentie heb je toch nodig voor de ZAC? En die rijden toch allemaal rond de 2.05 of sneller?

:+

voor C-licentie hoef je echt niks te doen... er waren er bij die gewoon op hun bek gingen en niet hard rondgingen en die kregen hem ook :X

en in de ZAC rijd van alles hoor, verschillende klasses he.. maarja 2:09 was mn openingstijd voor het seizoen op nieuw circuit en nieuwe motor dus was er best tevreden mee, 16 juni gaan we er wat vanaf proberen te snoepen :P

maarre .... kickje voor deze Blade dan maar? :P
 
* Valprotectoren. 50
* Racekuipen.
* 17'' voorwiel(veel gevraagd, moeilijk te krijgen), 16'' is er bij aanwezig met band.300
* Setje regenbanden, 1dag gebruikt. 200
* Tank met stompgrip (voor betere grip in de bochten). 30 euro
* Active, Snelgas nieuw gemonteerd begin sep. 50 euro
* Veren volledig opnieuw laten Re-shimmen op zo 85kg, betere vering dus. 300 ?
* Extra race ketting. 50 euro
* RVS uitlaatsysteem. (€400,-)

als bovenstaand bij elkaar 1500 euro kost eer je het 2e hand bij elkaar gesprokkeld hebt en je neemt een oude straat fireblade van 2000 dan zit je wel op dat bedrag.

of iemand dat doet als je voor hetzelfde geld een nieuwere r6 met ongeveer dezelfde opties hebt is een 2e.
Zoals voor meer dingen moet je soms een liefhebber zien te vinden :)
 
Normaal leuke low budget underdog fietsjes.
Heb nu 2 circuit daggies op eenzelfde gereden en kon er vanaf het begin al aardig mee uit de voeten :)

maarrrrr die prijs.......
Ietsje te hoog in mijn beleving
Heb juist zo'n ding gekocht omdat ik niet meer dan 2000 wilde uitgeven :+
succes met de verkoop iig
 
ik heb ook zoon oude blade
ff helemaal omgebaud alleen de set wilbers voorveeren en achterveeren
koste mij al 1400 euro
nou de rest kan je dan wel raden hoeveel erin is gaan zitten
de fiets is helemaal naar mijn smaak
maar dat wilt niet zegge voor iedereen
als ik hem zou verkopen
krijg ik natuurlijk nooit wat ik erin heb gestopt
dus ik hoop voor je dat je hem verkoopt
ik zelf denk dat het een betje over the top is
full
 
'op nieuw circuit'... Bazzaz... bedoel je daar de nieuwe ruskenhoek mee?...
lijkt me mooier geworden...en zeker sneller
 
ik zou marktplaats eens ff na speuren naar wat jou fiets met kenteken kost
en dan hier je prijs op aan passen

want het is de bedoelling van een verkoop advertentie dat je je waar verkoopt toch ! ? lijkt me
als je prijs zo overdreven hoog is dat je voor dit bedrag een honda cbr of r6 (met net zo veel pk) haald alleen dan minimaal 4 tot 5 bouwjaren nieuwe kiest iedereen toch daar voor
en de beste opties samen zijn
rvs systeem en 17'' wiel en die kosten samen max 800 meer echt niet

als je het verkopen wilt zou ik het eens gaan vergelijken met al het andere spul wat er zo al aangeboden word anders is het toch zonde als je er 2 jaar mee loopt te leuren

buiten dit alles is en blijft het een vette fiets en er zit best wel wat potenieel in deze our low budget blade
 
het is ook maar een vraagprijs, en hij hoeft niet perse weg, vandaag weer op Zandvoort wezen rijden, en hij rijd geweldig, ronde tijd van 2.13 vandaag, niet slecht dacht ik zo.
Haal er gewoon dikke 1000's mee in enzo maar mis iets, de blade gaat gewoon niet harder.
 
heb ook vaak op zandvoort gereden
maar assen rijdt tog een stuk lekerder
groot verschil tusse motor circuit en auto circuit
 
het is ook maar een vraagprijs, en hij hoeft niet perse weg, vandaag weer op Zandvoort wezen rijden, en hij rijd geweldig, ronde tijd van 2.13 vandaag, niet slecht dacht ik zo.
Haal er gewoon dikke 1000's mee in enzo maar mis iets, de blade gaat gewoon niet harder.

Niet slecht nee. Ik heb op een SC33 uit 1997 2.10 en een beetje gereden.
Maar ik heb hem in onderdelen verkocht, dan kan je dit bedrag er net voor krijgen en dat is ook wat ik er in 2004 voor betaald had. Dus heb een goeie 4 jaar "gratis" gereden.
 
het is ook maar een vraagprijs, en hij hoeft niet perse weg, vandaag weer op Zandvoort wezen rijden, en hij rijd geweldig, ronde tijd van 2.13 vandaag, niet slecht dacht ik zo.
Haal er gewoon dikke 1000's mee in enzo maar mis iets, de blade gaat gewoon niet harder.
zeker nog ruimte voor verbetering hoor
Eerste circuitdag vant jaar en ook de eerste kms op mijn blade 2 droge sessies op zandvoort gehad en ook een 2:10 geklokt.
moet makkelijk onder te komen zijn :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan