Circuit foto's van 30 mei eindelijk in handen....

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Pffffffffff, omstandigheden vertraagden de foto's enigszins. Ben ze maar gewoon gaan halen. :)

Het resultaat vind ik :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

lely01.jpg

lely02.jpg

lely03.jpg

lely04.jpg

lely05.jpg


De kwaliteid is bagger, maar mijn scanner doet het niet. Dus met de digi cam foto's van foto's gemaakt.

Ik zat nog even met Ad Kievit te praten en deze vertelde mij dat het steeds moeilijker wordt om circuit avonden op Lelystad te organiseren. Iedere crash wordt geanaliseerd door de politie en elke keer gaan ze kijken op het voorkomen had kunnen worden e.d. Regels worden nog strenger en zo wordt het moeilijker en moeilijker om dingen op L-stad te organiseren. ;(
 
Mooie piccies Marcel :)

En Lelystad is idd steeds minder..was mij ook al opgevallen. Laatst een circuitavond gehad van Boonstra motoren... moesten eerst remproeven en bermvlucht doen enzo.. om de politie te laten denken dat het een rijvaardigheidstraining was. :?
 
gafe fotos,reden jullie bij zonsondergang ofzo??

We hebben van 18.00 tot 21.00 gereden, maar de foto's heb ik met de digi cam genomen van echte foto's. Ik heb hier sfeerlicht (sfeer moet ergens vandaan komen) dus dat maakt het wat warmer ala zonsondergang.
 
vooral die laatste foto is echt prachtig!
Maar heb je je broek niet kapotgereden? Lijkt mij dat je kneeslider niet echt optimaal zat.
 
geen problemen gehad met die bos dempers en geluidskeuring???????

Op L-stad doen ze geheel niet moeilijk over geluid. Er is daar in de wijde omtrek toch niets in de buurt :)


Op maandag 29 juli 2002 01:45 schreef jonas het volgende:
vooral die laatste foto is echt prachtig!
Maar heb je je broek niet kapotgereden? Lijkt mij dat je kneeslider niet echt optimaal zat.

Eh... broek niet kapot gereden? Ik heb heel mijn pak verrot gereden.... omdat ik onderuit ben gegaan met de TL.... voutje. Maar idd of ik heb hele kromme poten of de slider zit niet optimaal.
 
Hee Holyone, wat voor ruitje heb jij op je TL? Die wil ik namelijk ook.

p.s., lees jij geen mail, had je een berichtje gestuurd laatst.
 
Hee Holyone, wat voor ruitje heb jij op je TL? Die wil ik namelijk ook.

p.s., lees jij geen mail, had je een berichtje gestuurd laatst.
 
Ohw.. niet gezien?

Stuur maar naar: holybiker@hotmail.com

Het ruitje is van MDI :) en ja het is mooi!
 
Zo die hangt er wel erg naast in zo'n bocht, hij valt er bijna vanaf, haha. Wel lekker kontje idd, is het zo'n dubbele bultruit of een jetstream ofzo
 
Zo die hangt er wel erg naast in zo'n bocht, hij valt er bijna vanaf, haha. Wel lekker kontje idd, is het zo'n dubbele bultruit of een jetstream ofzo

Dit is zo'n dubble bobbel wobbel dobbel ruitje.

Maar wat wil je nou mailen? Ik heb nu al 100x mijn hete mail nagekeken... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan