Circuit motor: Yamaha R6 uit 2001 (beperkt inruil mogelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laprezem

Instagram: Laprezem
9 dec 2009
500
124
Tilburg
Instagram
full

full

full

full



Hey Allemaal,

Hierbij wil ik mijn R6 aanbieden voor de verkoop of eventueel een ruil tegen een straat fiets. (ook een racer of naked bike)

Ten eerste, de reden:
Ik heb deze motor gekocht via het forum van forumlid Goretex..omdat ik vorig jaar m'n straatfiets de grindbak in had gestuurd.
Deze weer kunnen verkopen en opzoek gegaan naar een 600cc racer.
Ik had via mijn werk een 'motor van de zaak' maar nu van baan veranderd en dus ook niks meer voor op straat.
Dus wil ik mijn racer verkopen en weer een straat motor kopen om daarmee ook circuitdagen te doen.

Ten tweede, gebruik van de racer:
Ik ben in Februari naar Val de Viene geweest (3 dagen) en in Juni 2 dagen op assen gereden, meer niet. dus ook veel te weinig mee gereden.
De racer staat alleen maar in de garage op de bokken aan de acculader, zonde gewoon.
kilometerstand weet ik niet, teller doet het niet, staat op 4709. maar hij heeft in februari groot onderhoud gehad.

Ten Derde, specs R6:

[*]Racekuip met snelsluiters(Op de twee onderste van de onderkuip na)

[*]Puig Raceruitje

[*]Stompgrip

[*]Volledig titanium Jama Laserworks uitlaatsysteem met Hotcam demper(+DB-Killer) (Op Assen en CPZ geen problemen, Zolder is een stuk strenger, daar boekte ik altijd open uitlaat dagen)

[*]YEC Kabelboom

[*]YEC ECU

[*]Dynamo verwijderd

[*]WP raceombouw voorvork (Dus niet alleen de veren, maar ook andere olie/ander zuigertje en membraam)

[*]WP Achterschokbreker met high-/lowspeed

[*]WP Stuurdemper (Instelbaar in een x aantal standen)

[*]Instelbare ontstekingsvertrager (dit is om de gasreactie aan te passen. Smeuiger of agressiever)

[*]Braking wave remschijven voor(De blokjes die erop zitten zijn ook van Braking….. CM66 is het type, dit zijn de Dual Carbon raceblokken van Braking)

[*]Raceradiateur

[*]Carbon Frameprotectie

[*]520 ketting

[*]Snelgas(3 verschillende handvatten/standen) (De middelste stand is nu gemonteerd, dus je kunt nog wisselen naar iets minder agressief of juist agressiever ;) )

[*]Extra Accu

[*]Optimate Druppellader

[*]Valdoppen

[*]Voetbeschermer voor het tandwiel

[*]Stalen Remleidingen (Merk durf ik even niet te zeggen)




Ten vierde,Onderhoud:

Nieuwe achterband, 1 dag meegereden
Nieuwe olie
Blok is voor 2009 gereviseerd
Ook de vering is voor het seizoen van 2009 gereviseerd

De motor heeft in Februari op de testbank gestaan en heeft 116,9pk op het achterwiel. de uitdraai heb ik erbij zitten uiteraard.

Ik ben niet heel snel (Assen 2.09) en doe geen competitie maar kan er heerlijk op rond rijden.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.

Dit alles is te koop voor € 2600,-

Ik doe niks apart weg, alles zit bij de prijs inbegrepen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Shit, foutje in de adv. SET WIELEN MET SCHIJVEN zit er NIET bij.

Die heb ik al los verkocht in het begin van het seizoen. sorry voor de fout.
 
Moet je langer in je bed blijven liggen ;)

Jammer dat je deze snelle fiets weg gaat doen, maar de volgende eigenaar zal er ook zeer blij mee zijn. Lekker probleemloos op deze snelle r6 knallen.
 
Slotje, in een weekend verkocht! Snel gegaan maar ben blij ermee en Jeffrey, heel veel plezier ermee! Komt wel goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan