Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook nog echt, nog ff en ik wordt jaloerZz... ;)
maar ach, morgen weer naar de baan (Assen) voor de tweede dag van de Landelijke Motordagen... en dus weer picca's schieten...
Ik denkdat ik morgen ook nog ff een sessie meepak.. (Ster).. dus als je dit ziet ben ik het:
11%20AD-5984-004.jpg
 
Ga je zomaar naar Giethoorn, of ga je varen oid? Ik neem aan dat je niet met navigatie rijdt? Anders heb ik namelijk een pracht van een route voor je vanuit Emmen naar Giethoorn.

Ik rij inderdaad zonder navigatie, maar toch bedankt! Ik ga met een ervaren motorrijder, neem aan dat hij een mooie weg kent! We gaan inderdaad zomaar naar Giethoorn, daar een terrasje pakken lijkt me een goed plan! :-)
 
Wij redden ons altijd wel :)

Gisteren ook een pracht van een route gereden van 312 kilometer, zonder dat ik die vooraf uitgewerkt had. Groot voordeel is dat zowel Patrick als ik met een kaart op de GPS rijden die specifiek voor motorrijders is bedoelt en dus duidelijk aangeeft wat de mooiste weggetjes zijn.
 
@PatrickH

Heb jij 'Click-To-Link' aangezet met de nieuwste firmware van de scala rider? Ik weet niet meer zeker of ik dat wel of niet heb gedaan, maar ga ik wel doen, lijkt me nl. wel handig voor ons voor in de Eifel.

Ik ga het meteen maar ff controleren :)
 
@PatrickH

Heb jij 'Click-To-Link' aangezet met de nieuwste firmware van de scala rider? Ik weet niet meer zeker of ik dat wel of niet heb gedaan, maar ga ik wel doen, lijkt me nl. wel handig voor ons voor in de Eifel.

Ik ga het meteen maar ff controleren :)
Ik heb de nieuwste firmware nog niet geïnstalleerd op de scala :N
Binnenkort maar wel ff doen, heb regelmatig wat verbindingsproblemen met het ding :X
 
Ik heb de nieuwste firmware nog niet geïnstalleerd op de scala :N
Binnenkort maar wel ff doen, heb regelmatig wat verbindingsproblemen met het ding :X

Ik heb gisteren voor het eerst met de nieuwe firmware gereden. Ik had zelf het idee dat het geluid wat zachter was geworden, maar zou aan mij kunnen liggen.
 
Hoe laat wil je rijden?

Ik heb de motor inmiddels achterthuis staan. De scotolier deed het niet meer, de hele leiding zal vol met lucht. Net ontlucht, dus hopelijk werkt hij nu weer. Ketting was al mooi droog geworden B|
 
Laatst bewerkt:
Hoe laat wil je rijden?

Ik heb de motor inmiddels achterthuis staan. De scotolier deed het niet meer, de hele leiding zal vol met lucht. Net ontlucht, dus hopelijk werkt hij nu weer. Ketting was al mooi droog geworden B|
Ik kan, nadat ik de motor naar buiten heb gedrukt en de juiste kleding heb aangetrokken, meteen weg. Wat mij betreft 12:45 @ Mac?
 
Wij zijn gister ook over een stuk onverhard gekomen (naja, 2 stukken van om en nabij 1km elk)

Zelfs met een D16RR en een S1000RR ging dat perfekt hahaha.
Overal lampies die begonnen te knipperen, ABS, DCT bla bla and so on.
 
:YDie mij (en Skank) gisteren over een 'leuk' zandweggetje heen stuurde B| _O-

Had je wel ingevoerd staan; weg motor ipv off the road _O-

Zeer binnenkort ga ik ook weer ens met jullie mee :Y

Ik had familie verplichtingen -O-

Zag je mij nog wel in de koekblik richard?

Ik reed naar de maxi wax toe vanuit het industriegebied.
 
Hallo,

Ik heb mij een tijd terug wel een keer voorgesteld hier op het topic,
maar had toen nog een Tl1000R.
Tegenwoordig rij ik een Tuono 1000 uiteraard ook een 2 cilinder.
Dus als jullie deze zien rijden in Emmen weten jullie wie er op rijdt 8-)
Rijdt met zwart alpinestar sp1 pak :+
20110424194028.jpg
~[/URL]

Mijn huis in Emmen is bijna klaar, dus zal dan binnenkort wel vaker op het topic te vinden zijn
en rond Emmen en het industrie terrein rijden.
Grt Jochem
 
Zag je mij nog wel in de koekblik richard?

Ik reed naar de maxi wax toe vanuit het industriegebied.

Nope, niet gezien.

Patrick en ik heb een kort rondje van 200 kilometer door voornamelijk Groningen gedaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan