Circuit Park Emmen C.E.R.T. deel XXV

@HinZu_86 volgens mij kwam ik je rond 14:30 tegen in de hondsrug tunnel, jij reed net de tunnel in vanaf rietlanden kant en ik eruit(met de auto) kleine 10min later reden we elkaar tegemoet op de rondweg in de slinger onder de nieuwe bruggen bij angelslo. mooi motor 8-)
 
@HinZu_86 volgens mij kwam ik je rond 14:30 tegen in de hondsrug tunnel, jij reed net de tunnel in vanaf rietlanden kant en ik eruit(met de auto) kleine 10min later reden we elkaar tegemoet op de rondweg in de slinger onder de nieuwe bruggen bij angelslo. mooi motor 8-)

Ja zou heel goed kunnen, zwarte Alpinestars raceoverall en wit/fluor gele Alpinestars laarzen? Heb vanmiddag maar eens die beroemde tunnel geprobeerd zonder db killers, klonk wel goed haha! Thanx, ben er zelf ook heel erg blij mee! *O*

Wel een drama met die kut werkzaamheden overal, gemeente Emmen moet gelijk ALLES op de kop gooien, dikke drukte overa.. :(
 
Laatst bewerkt:
Ja zou heel goed kunnen, zwarte Alpinestars raceoverall en wit/fluor gele Alpinestars laarzen? Heb vanmiddag maar eens die beroemde tunnel geprobeerd zonder db killers, klonk wel goed haha! Thanx, ben er zelf ook heel erg blij mee! *O*

Wel een drama met die kut werkzaamheden overal, gemeente Emmen moet gelijk ALLES op de kop gooien, dikke drukte overa.. :(

ja dan was jij het, kan niet missen 8-)
Een lege tunnel is nog mooier om vol gas doorheen te knallen(is meestal te druk)
heb al een paar keer gehad dat ik net de tunnel uitkwam of inreed dat er een politie auto in reed, hoop dat ze niet zo moeilijk zijn hier want 370 euro voor teveel db,s is wel duur geintje ;(


is hier ook een honda vtr sp1 rijder met de uitlaten onder de buddy? kwam ik vanavond tegen toen ik ff aan het touren was op de motor in emmen
 
Deze had een rugtas op en matzwarte helm. Ik had het idee dat het een sp1 was. Hij ging mooi op het achterwiel de rondweg over vanaf emco richting vw dealer😎 had hem nog niet eerder gezien in emmen.
 
ja dan was jij het, kan niet missen 8-)
Een lege tunnel is nog mooier om vol gas doorheen te knallen(is meestal te druk)
heb al een paar keer gehad dat ik net de tunnel uitkwam of inreed dat er een politie auto in reed, hoop dat ze niet zo moeilijk zijn hier want 370 euro voor teveel db,s is wel duur geintje ;(


is hier ook een honda vtr sp1 rijder met de uitlaten onder de buddy? kwam ik vanavond tegen toen ik ff aan het touren was op de motor in emmen

Over het algemeen valt het wel mee met DB metingen hier, veel te veel werk voor die mannen.. Ben al meerdere malen aangehouden met verschillende zeer luide motoren en ze zijn er nooit over begonnen.
Mochten ze het wel doen, gewoon een mooi verhaal ophangen dat je niet weet wat db killers zijn en als ze het uitgelegd hebben heel geïnteresseerd ja knikken en vertellen dat je ze er thuis wel in doet.. :z

Mochten ze toch willen meten, gelijk om eikingspapieren vragen en laat ze niet die db meter 30cm van je uitlaat opening houden, zo doen ze dat tijdens de fabrieksmeting wanneer je motor van de band rolt ook niet..
 
Braaaaaaap, vanmorgen op de duuzend naar werk gegaan. Heerlijk!! Alleen moet door de regen terug :-(.
Rossi btw snelste in 1e training :)
 
Nou Dennis, kan je wel vertellen dat ik blij was dat ik met de motor ben gegaan. Als ik met de auto was geweest had ik 100% zeker dit berichtje niet meer kunnen typen. Zal er verder geen tekst aan vuil maken......
 
Mooi weer om vandaag even een stukje te rijden. Misschien dat ik dat maar eens ga doen ook :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan