Circuit rijden in Spanje (Almería / Cartagena)

SanderA

Die hard MF'er
15 jul 2012
437
19
Groningen
Ik ben aan het oriënteren om met 1 of 2 vrienden een aantal circuit dagen in Spanje te pakken komende januari / februari.
Hier en daar al wat oudere topics te rade gegaan maar ben benieuwd welke organisaties MFers aanbevelen en goede ervaringen mee hebben? Waarschijnlijk gaan we zelf die kant op rijden dus een transport is niet persee benodigd..

Verhalen en plannen zijn welkom om te delen hier!
 
Toch gewoon je circuitmotor inladen in belgie
Focused events boeken naar bv: almeria of cartagena
Allebei keileuk!!
Teringeind rijden:2100 km en veel duurder dan vliegen
Kost ook minder tijd
En 98 kans op mooi weer vanwege t goede klimaat van zuidspanje





Bonne voyage!!!
 
Toch gewoon je circuitmotor inladen in belgie
Focused events boeken naar bv: almeria of cartagena
Allebei keileuk!!
Teringeind rijden:2100 km en veel duurder dan vliegen
Kost ook minder tijd
En 98 kans op mooi weer vanwege t goede klimaat van zuidspanje





Bonne voyage!!!

:t
 
Toch gewoon je circuitmotor inladen in belgie
Focused events boeken naar bv: almeria of cartagena
Allebei keileuk!!
Teringeind rijden:2100 km en veel duurder dan vliegen
Kost ook minder tijd
En 98 kans op mooi weer vanwege t goede klimaat van zuidspanje





Bonne voyage!!!

Ik ga in maart die kant uit en zoek een goedkope motorvervoerder naar Almeria, Motril of Malaga.
Regulier betaal je €600 voor een retourtje, dat is voor een korte vakantie ietwat teveel.

Heb jij voor mij een linkje of naam van die Belgische vervoerder?
 
Ik ga in maart die kant uit en zoek een goedkope motorvervoerder naar Almeria, Motril of Malaga.
Regulier betaal je €600 voor een retourtje, dat is voor een korte vakantie ietwat teveel.

Heb jij voor mij een linkje of naam van die Belgische vervoerder?

Bij welke organisatie heb je geboekt en wat heb je betaald voor hoeveel dagen?
 
de beste vind ik nolimitstrackdays.be daar je dan een kist hebt om de motor in te zetten
en de andere is focusedevents.be , hierbij gaat de motor "los" in de vrachtwagen en is de kans
op kleine beschadigingen groter.

bij beide heb je een compleet pakket , track dagen , hotel , vervoer.

dit jaar ga ik weer met focused daar dit beter past in mijn agenda, krasje meer of minder maak ik met niet druk om op mijn circuitkuip

ticket & huurauto is 150 euro voor 6 dagen

:W
 
Bij welke organisatie heb je geboekt en wat heb je betaald voor hoeveel dagen?
Het gaat mij niet om circuit rijden :$ , in die omgeving kan je perfect offroad rijden.
Zelf heb ik daar een motor staan maar wil met een grotere groep en daarvoor zoek ik geschikt motortransport.
Misschien is het mogelijk om alleen van het transport gebruik te maken?

Met de auto/aanhanger daarheen is bijna niet te doen qua kosten en de reistijd die daar mee gemoeid gaat.
 
Het gaat mij niet om circuit rijden :$ , in die omgeving kan je perfect offroad rijden.
Zelf heb ik daar een motor staan maar wil met een grotere groep en daarvoor zoek ik geschikt motortransport.
Misschien is het mogelijk om alleen van het transport gebruik te maken?

Met de auto/aanhanger daarheen is bijna niet te doen qua kosten en de reistijd die daar mee gemoeid gaat.
Santi transport ff contacten. Google maar ff :)
 
Goed topic om in de gaten te houden!
Dit staat nog op mijn bucketlist *D !!
 
Zou alleen nie te lang wachten met boeken heren
Zit meestal vrij vlot vol( veel cuprijders gebruiken dit as voorjaarstraining)

Racecracks organiseert ook een leuke trip overigens!!!


Gr jorgossssss
 
Toevallig zat ik vandaag ook te denken dat zoiets wel vet is.
Vliegen naar een van de Canarische Eilanden en aldaar een motor huren lijkt me wel makkelijk. Minpunt is dat het je eigen motor dan niet is en ik denk dat ik dan toch (te) voorzichtig ga rijden omdat ik geen schade wil rijden.
 
Weet er iemand of er pakketten zijn om circuit te rijden op motoren die je daar kunt huren? Liefst een cursus ofzo.
 
Andere optie is Track days 4 All.
NL organisatie die ook in januari track days en vervoer in en naar Spanje aanbieden.
Maar je kan ook zonder vervoer circuit dagen boeken bij ze..

Als je op eigen vervoer gaat heb je zat keuze om in Januari te rijden,
google maar ff op:

Rehm/ Valentinos/ Speer / Art motor

naast de eerder al genoemde engelse organisatie's

Zit zelf te denken om voor januari 2019 vanuit NL vervoer te regelen voor Portimao..
Daar wil ik graag nog een keer naar terug.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand of er pakketten zijn om circuit te rijden op motoren die je daar kunt huren? Liefst een cursus ofzo.
Bij Focused Events kun je een motor huren en ook les volgen (in het Engels).
De dagen op de Belgische site zijn incl. transport van motor,kleding enz. vanaf Antwerpen,als je geen motor meeneemt krijg je korting.
Op de Engelse site heb je nog meer dagen,maar dan moet je wel al je kleding,helm,stoel enz. zelf mee naar Spanje nemen in het vliegtuig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan