Circuit rijden Motorsportschool Nederland op Zolder

blokhorst

Rookie
8 mrt 2007
24
0
Zutphen
Heeft iemand ervaring met het circuit rijden op Zolder in Belgie met Motorsportschool Nederland.

Ik wil daar gaan rijden in het voorjaar maar ik heb een streetfighter (gsx750r 1991) met open K&N filters en tot nu toe een open race uitlaat.
Voor de uitlaat kan ik wel een DB-killer krijgen(maken) of een uitlaat van een gsx1000r van nu erop zetten.
Of moet ik nu al rekening houden met problemen.
Als je er ervaring mee hebt laat het me dan aub weten want een dikke €100,-- kan ik dan wel op een andere mannier besteden
 
Zolder is zeer streng met geluidseisen, standaard filter & standaard uitlaat bieden zelfs niet altijd de garantie dat je onder de limiet blijft. Met een K&N Filter en sportuitlaat kun je het sowieso wel vergeten.
 
Klopt inderdaad. Collega's van mij zijn er met originele Blades vanaf gehaald. Maar niet getreurd, schrijf je in voor een open-uitlaat-dag en al je problemen zijn opgelost !

De Kale
 
en das leuk en gezellig, ben zelf afgelopen juli geweest, wat een ervaring zeg, heel indrukwekkend, uitdagende baan (voor mij iig) en erg leerzaam.

ook open uitlaat gereden op zo'n speciale dag, VFR 750 met open BSM Vampire, no problemo, mille merckel (enkele van jullie vast bekend) reed toen met ons mee met een race aprillia, en die maakte nog een bak meer herrie dan ik.

plus die man van motorsportschool nederland zei tijdens de breefing: en ik kwoot: al schroef je je uitlaat er helemaal onder uit dat maakt me nog niks
 
ik ben er een paar maanden geleden geweest en dat is goed bevallen; leuke baan en allemaal wel ok geregeld.

Ik reed met mn GSX-R600 en had daar mn standaard uitlaat opgezet. De combinatie met mn race luchtfilter is blijkbaar goed genoeg aangezien ik niet van de baan ben gehaald. Tijdens de briefing zeggen ze ook wel waar de geluidspalen staan zodat je daar eventueel rekening mee kunt houden.
 
Ik denk dat ik toch maar ga voor een dag met open uitlaten aangezien ik met originele uitlaten ook boven de geluids limiet zit en die K&N filters zijn nou ook niet bepaald geluidloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan