Circuit rijden Mugello ?

RandySavage

Die hard MF'er
13 aug 2005
307
0
Horst
ik ga volgend jaar (Juni of Juli) met een paar vrienden met de motor naar Italie, nu willen dit combineren met eventueel een dagje circuit rijden op Mugello.

Hier in NL hebben we motorsportschool, BikerDays, etc die zulke circuit dagen hier in de regio organiseren. Nu heb ik heb via google iets proberen te vinden in Italie, maar tot nu toe geen succes.

misschien dat hier toevallig iemand ervaring mee heeft die mij een duw in de goede richting kan geven waar ik dat zou kunnen regelen ?
 
tja, bedenk me net de zoekfuntie hier eens te raadplegen...

heb al t een en ander gevonden..

maar mocht er iemand nog tips hebben dan wil ik ze evengoed wel hebben hoor!
 
met hoeveel we gaan weet ik nog niet, zal denk ik met een man of 4 zijn denk ik.

heb de nodige links naar internet sites gevonden waar eventueel nog wat terug te vinden is. Zijn voornamenlijk Duitse en Engelse organisaties. De data voor 2009 zijn nog nergens bekend dus weet nog niets over hoe en wat, bekijk t nog wel een keertje eind volgende maand of begin volgend jaar.

als er iemand hier is die er ervaring mee heeft, dan hoor ik t graag..
 
Hallo,

Ik zit met precies dezelfde vraag. Heb zojuist gemaild met het circuit. Hoop er spoedig antwoord op te krijgen. Heb je ondertussen al iets gehoord? Wij gaan in week 30 dit jaar die kant op. :]
 
Ben elk jaar met m'n pa in Italie op vakantie in de buurt van Misano. Daar organiseert Rehm elk jaar wedstrijden. Het is wel een Duitse organisator, maar ze zijn dus ook actief in Italie en misschien dus ook wel in Mugello.

Kan je zeggen, wat een ervaring om tussen de echte wedstrijdmannen rond te rijden. Dan denk je dat je aardig vlot rondscheurt, maar dan blijk ik toch niet echt laat genoeg te remmen :z
Wat moeten die lui denken, 2 verdwaalde Nederlanders met kenteken tegelijk met hen op het asfalt _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan