Circuit rijden - - Zolder

R1Beest: als je zo meer foto\'s van jezelf hebt, mail mij effe.. zet\'k ze online voor je bij de rest (http://www.pricewatch.be/images/)
 
Het Quote van een ander bericht in mijn post werkt bij mij ook niet,simpel toch..... op het icoontje tikken....... er verschijnt geen bericht van een ander in mijn post....word hier DOODZIEK van. :9

Ga maar naar mijn nest...;z

Maar thanks boy\'s van alle tips *D
 
zelfde bocht R1beest }) })

suz-gsxr600-99-bikepics-03943.jpg
 
Wat bedoel je je hebt geen licentie nodig of iets dergelijks, vrij rijden is ook voor onervaren/gevorderden/en nog meer gevorderd.
Ik heb nog een oud pasje liggen, maar er is mij verteld dat dit niet meer geldig is sinds de reorganisatie. Dus, terug geld betalen voor de eerste cursus. :j
 
Gewoon inschrijven en scheuren maar :?
Lijkt me zo on\"Zolder\"achtig.
Ik zal toch maar eens een mailtje naar die sportschool sturen voor wat meer info.
 
Het Quote van een ander bericht in mijn post werkt bij mij ook niet,simpel toch..... op het icoontje tikken....... er verschijnt geen bericht van een ander in mijn post....word hier DOODZIEK van. :9

Ga maar naar mijn nest...;z

Maar thanks boy\'s van alle tips *D
Bij mijn mammie doet dit het wel ,ik ben dus r1beest :( .
 
Laatst bewerkt:
Er klopt iets niet met mijn aansluiting thuis :( ,ga die kutcasema eens bellen,maarre mijn mams heeft ook casema...huuuuuuuuuuuh :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan