Circuit rijden - - Zolder

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
NIVEAU 1
Dit niveau is de ideale cuscus voor diegenen met weining of geen circuit ervaring.

Op deze dag ligt het accent op het veilig leren rijden op het circuit zowel in theorie als praktijk.
We werken bij deze curses met groepjes van 10 rijders die begeleid worden door een ervaren instructeur.
Tijdens deze curses rijdt men 6 × 20min achter de instructeur aan.
Tussen de praktijksessie\'s zijn er theorielessen en de mogelijkheid om vragen te stellen aan de instructeurs.
Deze cursusdag is geheel onder begeleiding zodat men vertrouwd raakt met de ideale lijn.
De deelnemers worden om 10:30 uur verwacht voor technische keuring en groeps indeling.

De kosten voor deze cursus bedragen 95 Euro
data: 10apr-15mei-19juni-17juli-14aug.
-----------------------------------------------------

NIVEAU 2

niveau 2 is de curcus die aansluit op de curses van niveau 1 \"rem- en bochttechniek\"

Deze curses met max 50 deelnemers krijgen een training in stuur en bochttechniek.
Elke deelnemer krijgt twee instrukteurs 1 instrukteur is langs het circuit actief om te kijken hoe men de bochten aanremt, instuurt, en uitaccelereert.
De tweede instructeur is op het circuit actief om te zien wat u fout doet o.a. ideale lijn en motorbeheersing.
Na afloop van iedere praktijksesie komt u bij de 2 instructeurs, deze zullen dan hun bevindingen met u delen.
Tussen de 7 praktijksessies van 20 min door wordt er theory gegeven door diverse coureurs en instructeurs.
Deze curces duurt de hele dag. De curcus wordt afgesloten met een uur vrij rijden, ook zijn uw instructeurs op het circuit aanwezig om u persoonlijk wat rijvaardigheidstraining te geven.
De deelnemers worden tussen 7:30 en 8:15 verwacht voor de technische keuring en groepsindeling.

De kosten voor deze cursus bedragen 155 Euro

data 25mrt-15apr-10mei-3juni-14juni-26jul
-----------------------------------------------------

VRIJ RIJDEN

Vrij rijden is bij de meeste circuitrijders wel bekend van o.a. çontinental\'en de \'geboers motoren\'circuitdagen.
De deelnemers worden dan opgedeeld in drie groepen:

Onervaren-Gevorderden-Ervaren.

Op deze dag rijdt men 7× 20min.
De deelnemers worden tussen 7:15 en 8:15 verwacht voor technische keuring en groepsindeling.

De kosten voor deze cursus bedragen 110 Euro

data 25mrt-15apr-10mei-13mei-3jun-14jun-1jul-22jul-26jul-12aug-23sep.
-----------------------------------------------------

Zo als je ziet keuze genoeg heren.
Ik heb mezelf ingeschreven op 3juni en 12aug--vrij rijden.

Het inschrijf formulier stond aan de achterzijde.
Voor meer informatie kun je kontakt opnemen met:
e-mail motorsportschool@hetnet.nl
of tel: 0181 629346

En nou heb ik een lamme klauw van het typen, kwou dat ik een scanner had :(
Dus type fouten voorbehouden en zo he }) .

See you on the track.
John
Ik heb mezelf ingeschreven op
 
zeker dat ik ga ik weet alleen nog niet wanneer
en hoe...

iig bedankt voor de intel :)
 
aan wat moet je motor voldoen bij circuitrijden??
en ook pak, schoeisel ed.? leer verplicht? :?

zou ook graag \'s op circuit gaan maar maak mij dan toch maar belachelijk op \'n gs500 :(
het wordt dus nog even kneedown oefenen op de afritten, en binnen een goed jaar kan ik mij eindelijk een >25Kw aanschaffen :]

wat ik waarschijnlijk wel zal doen is de circuitdag van \"motoren en toerisme\", dan rijdt zowat alles op het circuit behalve choppers (ook zelfs hier een daar een enduro)
 
\'K ad nog een pasje liggen van 6j terug en vroeg of dit nog geldig was. Kreeg als antwoord: \"We hebben een nieuwe organisatie, gelieve terug van nul te beginnen.\" :j :j
Zolder = moet geld kosten :j
 
Inschrijfformulier Zolder; Voor de liefhebbers! :}
misc.php
 
Martin heeft een scanner :)

BTW ga jij ook Mar1tin :? :?
 
Laatst bewerkt:
Yellow, eerste plaatje uploaden naar forum, door plaatje onder bericht toe te voegen (attachment), dan posten, op attachment klikken, je krijgt dan plaatje te zien, met rechter muisknop, naar eigenschappen, url kopieren en dan dat tussen IMG posten in post door even te editten.
 
Ik dacht aan 10 apr en 10 mei, aangezien ik terug opnieuw moest beginnen van de org. ;(

Wat bedoel je je hebt geen licentie nodig of iets dergelijks, vrij rijden is ook voor onervaren/gevorderden/en nog meer gevorderd.
 
Wat een kutzooi,het staat er bij mij levensgroot op :(

Eer gans de wereld jouw foto kan zien moet hij op het www staan.
Jij kan hem zien omdat jij natuurlijk je eige pc kan bekijken, wij gelukkig die van jouw niet ;)

Bij m-f kan je een foto op\'t www zetten door simpel die browse-knop te klikken die je ziet als je een post maakt. Met die browse zoek je dus het plaatje op dan krijg je dat c:adres (van je eige pc dus) in dat extra vakkie staan.
Dan post je gewoon. Je hebt dan jammer genoeg nog NIET rechtstreeks je plaatje in je post staan, maar wel rechtsonder in je post als link naar het plaatje.
Je klikt dan gewoon een keer op die link zodat er een nieuw venster opent. Daar kopieer je het adres nog een keer van en plaats je het tussen img-tags in je post (je edit door op die
edit.gif
naast je naam bij elke post van je te klikken).
Bij het editen zet je dat laatste adres dus als volgt: (maar dan zonder die X erin)
[imgX]http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=765[/imgX]
 
Laatst bewerkt:
dan ken je Mario nog niet,bij de 1e zin van Pooh denkt hij al aan grote eenden })
Heee mario,welk plaatje is dat?
Of heb ik hem ergens op staan,dan kun je hem daarvandaan doorsturen/linken!
[img ]http://porkiespestpage.b.v[/img ]
zoiets?
yellow5_jpg.jpg
 
Laatst bewerkt:
,

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/769/1b0f5538bba6451d777f1d78ff67a04f (eddie lawson.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan