WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Circuit SRAD 750 injectie 1999 die is al seizoen klaargemaakt voor 2018 .
Met nieuwe olie MOTUL 300V plus filter.
Benzinepomp+filter en kleppen zijn begin dit jaar gesteld en schoongemaakt.
Overal zitten er nieuwe wiellagers in dat doe ik namelijk altijd.
Nieuwe remvloeistof ook.
Banden is zijn 3 keer mee gereden het zijn Dunlops GP racer 211 best dure bandjes dus.
De motor heeft pas 21.700 km gereden sinds 18500 op het circuit.
Heeft altijd gedraaid op MOTUL 300V welke om de drie circuitdagen gewisseld werd plus filter.
Dyno uitdraai 116pk op achterwiel.
++ Stalen remleidingen
++ Race tank dop
++ KNN filter
++ Yoshimura R3 uitlaat + originele zit erbij.
++ Clip-ons nieuw van VORTEX
++ 19 mm rempomp van BRAKING + reserve onderdelen.
++ Heb extra kuipdelen erbij.
++ Extra regenbanden set.
++ Er zit een APE kettingspanner op.
++ Irridium-bougies wel 1 jaar oud nu.
++ Heb veel tandwielen erbij
++ Tandwieldrager ook met alle nieuwe lagers.
++ Nieuwe koppelingskabel.
++ WP stuurdemper.
++ Wave remschijven.
++ Rear-set ValterMoto zwart in kleur.
++ Carbon bescherming frame
++ Voet bescherming kettingtandwiel.
++ Regenvelgen zonder banden.
De rest ben ik vergeten haha.
Deze motor is tip top in orde en ik denk de mooiste en beste die er te koop is.
Nu komt het : De voorvork is van een GSXR1000 K6 en die zijn erg prijzig.Er zitten K4 K6 radiale remklauwen op.Dit is wel prijsbepalend omdat een dergelijke voorvork 500 euro kost.
PRIJS voor dit moois is :
AANBIEDING NU:
Met de GSXR1000 K6 voorpoten wordt NUL euro meer.Of je komt eerst eens kijken dan kan je alsnog besluiten wat je allemaal erop wil hebben.VASTE PRIJS SRAD + K6 GSXR1000 voorvork 2000 EURO.
Oh ja er zit ook een kenteken bij hij kan dus ook weer de weg op.
De achterschokbreker is trouwens ook geserviced by K-tech Robin Duizers met nieuwe betere shimms en veer 110 kg.
Met nieuwe olie MOTUL 300V plus filter.
Benzinepomp+filter en kleppen zijn begin dit jaar gesteld en schoongemaakt.
Overal zitten er nieuwe wiellagers in dat doe ik namelijk altijd.
Nieuwe remvloeistof ook.
Banden is zijn 3 keer mee gereden het zijn Dunlops GP racer 211 best dure bandjes dus.
De motor heeft pas 21.700 km gereden sinds 18500 op het circuit.
Heeft altijd gedraaid op MOTUL 300V welke om de drie circuitdagen gewisseld werd plus filter.
Dyno uitdraai 116pk op achterwiel.
++ Stalen remleidingen
++ Race tank dop
++ KNN filter
++ Yoshimura R3 uitlaat + originele zit erbij.
++ Clip-ons nieuw van VORTEX
++ 19 mm rempomp van BRAKING + reserve onderdelen.
++ Heb extra kuipdelen erbij.
++ Extra regenbanden set.
++ Er zit een APE kettingspanner op.
++ Irridium-bougies wel 1 jaar oud nu.
++ Heb veel tandwielen erbij
++ Tandwieldrager ook met alle nieuwe lagers.
++ Nieuwe koppelingskabel.
++ WP stuurdemper.
++ Wave remschijven.
++ Rear-set ValterMoto zwart in kleur.
++ Carbon bescherming frame
++ Voet bescherming kettingtandwiel.
++ Regenvelgen zonder banden.
De rest ben ik vergeten haha.
Deze motor is tip top in orde en ik denk de mooiste en beste die er te koop is.
Nu komt het : De voorvork is van een GSXR1000 K6 en die zijn erg prijzig.Er zitten K4 K6 radiale remklauwen op.Dit is wel prijsbepalend omdat een dergelijke voorvork 500 euro kost.
PRIJS voor dit moois is :
AANBIEDING NU:
Met de GSXR1000 K6 voorpoten wordt NUL euro meer.Of je komt eerst eens kijken dan kan je alsnog besluiten wat je allemaal erop wil hebben.VASTE PRIJS SRAD + K6 GSXR1000 voorvork 2000 EURO.
Oh ja er zit ook een kenteken bij hij kan dus ook weer de weg op.
De achterschokbreker is trouwens ook geserviced by K-tech Robin Duizers met nieuwe betere shimms en veer 110 kg.
Laatst bewerkt: