Circuitavond Lelystad 12-9-2002

Ben ook weer terug......

Was wederom echt super........ fantastisch weer en lekkere groepen....enigste minpuntje was een groepje choppers |( |( |( die als een soort van "bijna" stilstaand obstakel rondreden.........

Blijf me er toch over verbazen hoe leuk ik dat baantje vindt ...... en hoe schandalig veel grip je er hebt...

Ik heb wederom hard lopen proberen mn steppie aan de grond te rijden maar dat geef ik maar op want veel platter als vandaag durf ik niet misschien moet ik minder gaan hangen om het doel te bereiken maar dat zie ik niet zitten.


Was idd leuk bananeman weer te zien en randy enne EB?? heb me niet gerealiseerd dat je ook op het MF zat sorry.

Hele tijd dus met Randy gereden en mn maatjes die alletwee een camera op de buddy hadden. ik heb ook een minuut of 20 de camera gehad en zaterdag zal ik hem gaan bekijken hoe of wat.

mn maat met de GSX-R1000 had het erg zwaar met zn BT010 achterband en had een paar slides die hij echt niet prettig vind (watje :+ :+ :+ ) terwijl mijn rennsporties geen kick gaven haha.

Bandjes zijn nu wel een beetje op (zijkant dan) na 2000 km op de openbare weg en 2 dagen circuit rijden (zandvoort en lelystad) en natuurlijk een daggie hoevelaken

laatste sessie me nog zitten verbazen hoe hard Randy rondgaat met die blade blijft een gaaf gezicht en gevoel om met mensen te rijden die ongeveer hetzelfde tempo rijden....


al met al echt een hele leuke avond gehad.


Hans ik weet dat je dit leest .....Hulde :} :} (regel trouwens eens knappe stickers haha moet ik weer een uur pulken)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu oo keindelijk terug van een leuk avonje sturen. Hoewel sommige van jullie Lelystad als een mickey mouse circuit zien moet ik eerlijk bekennen dat ik me er toch wel weer ontzettend vermaakt heb. Veel opgereden met Markusus, Mohammed en een andere maat van hem op een Gixxer 1000. Ging bij vlagen toch wel lekker. Af en toe kwam je in een groep terecht waar het iets langzamer ging, maar dan kon je zo overstappen naar een andere groep. Vanavond eindelijk mijn linker knie ook weer eens tegen de grond gehad en het slijtboutje aan de linkerkant een stukje ingekort. Ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd naar de resultaten van de filmers.

Op de terugweg even gestopt bij een benzinepomp om een nieuw achterlicht te monteren. Het staat wel stoer hoor zo'n aprt kontje op de Blade, maar om een achterlicht te vervangen moeten de volledige kont en het zadel eraf ; Uiteraard moeten die los met de inbussleutel die je niet bij je hebt om daarna het lampje te vervangen dat je ook niet bij je hebt. Maar om nu vanuit Lelystad naar Zandvoort terug te rijden zonder achterlicht vond ik toch niet zo heel slim.

Het was leuk om Bananeman te ontmoetem en tijdens de introspeech zat er nog een MFér naast me. Helaas ben ik je (nick)naam vergeten maar dat moet haast wel EB geweest zijn. Ik kijk nu al uit naar de 27ste in ieder geval. :9
 
Laatst bewerkt:
Het Was Leuk.

Ben net terug. Lekker gereden en alles heel gehouden :)

Om 15:00 had ik afgesproken met -=EB=- bij een tankstation langs de A2. Van daaruit reden we verder naar Lelystad waar we al om 15:45 aankwamen. Na inschrijven en wachten gingen we uiteindelijk rond 17:30 de baan op.

Mijn belangrijkste doelstelling vandaag was om eens lekker te scheuren met de Gixxer (was de eerste keer op het circuit met m'n nieuwe motor) en een stuk vertrouwen terug te krijgen. Zeker in het begin deed ik het redelijk rustig aan, maar het ging steeds lekkerder en ik durfde ook platter met de motor en eerder op het gas naarmate de avond vorderde.

Fijne instructeur ook, kon me goed concentreren op zijn lijnen om zo mijn eigen techniek te verbeteren. Ook de kijktechniek ging uitstekend vanavond, dus ik ben tevreden.

Heb me verder helemaal niet beziggehouden met verzitten of kneedownen, dat had ik me vooraf al voorgenomen. Mocht er namelijk om die reden iets mis zijn gegaan dan had ik het mezelf nooit vergeven |( :)

Leuk ook om wat MFers (weer) te zien: -=EB=-, Markuses en Randy. Tiej, ik heb jou niet gezien? Of misschien wel gezien, maar niet geweten dat jij het was :)

Mocht er trouwens iemand zijn die mij op video en/of foto heeft, dan houd ik me aanbevolen. Er liepen meerdere mensen rond met fotocamera's en ik heb een tijdje achter een R1 met videocamera naar achter gericht gereden. (Volgens mij iemand die met jou mee was, Mark).

Dat zal mohammed geweest zijn Mark
 
Ha die Randy, dan hebben wij jou nog gezien bij de mac, nog even bij je motor wezen kijken, ook een fijne nummerplaat trouwens!!!!
ik had voor de gelegenheid de oude vfr maar gepakt, die gele, ik dacht van als ik op me plaat ga kan ik beter die in de prak rijden.
Hoorde bij de briefing (stelde eigenlijk niks voor, snel gaan rijden dus) van dat markuses, bananeman en nog een paar van mf er waren, maar had niet echt door wie dat waren.
De grip op lelystad is echt goed, :} voor de asfaltmakers daar
knie aan de grond kon makkelijk daar, maar ik had het idee dat je dan niet harder ging, later ook lekker geconcentreerd op zo hard mogelijk de bocht door te gaan, gewoon hangen en trekken aan de machine met gas lekker open.
Voordeel van de vfr vond ik dat hij je niet echt verrast, en de bt54 hielden het echt goed, viel mij alles mee.
Trouwens niet 1 keer op mijn teller gekeken hoe hard het ging, hoe hadden jullie dat?
Wel een aantal met camera gezien, alleen niet er achter gereden.
Ben wel benieuwd naar de beelden
 
...
Het was leuk om Bananeman te ontmoetem en tijdens de introspeech zat er nog een MFér naast me. Helaas ben ik je (nick)naam vergeten maar dat moet haast wel EB geweest zijn. Ik kijk nu al uit naar de 27ste in ieder geval. :9
Ha randy, dat was ik dus. En ik had mijn nick niet eens verteld dus kun je hem ook niet vergeten zijn ;)

Blij dat iedereen het leuk heeft gehad, ik heb me ook prima vermaakt. Zelfs mijn eerste knee down! Alleen jammer dat ik geen sliders heb, dus zit er nu een gapend gat ter hoogte van mijn knie in het leer. En de kuip aan de rechterkant is ook wat afgesleten. En het is ook wel jammer van die 2 spiegels (gebroken), rechter handvat (verbogen), gietstuk rechts waar mijn voetsteun aan vast zit, uitlaatdemper en nog wel wat meer maar dat was wel zo'n beetje het meest opvallende. En lichamelijk is ook niet alles even goed, maar gelukkig niets ernstigs, wel lastig dat ik tegen de binnenkant van mijn helm ben geklapt want mijn bovenlip is plaatselijk nogal beschadigd en opgezwollen. En mijn rechterpols is wat stijf. Voor de rest gaat het wel, niets gebroken gelukkig.

Kortom: het begon :) , werd toen :9~ en vervolgens :( :( :( :( :( , al was het maar omdat de avond al vroeg afgelopen was voor mij. (en toch nog duurder uitviel)

Wat er precies gebeurde? Dat kan ik ook niet precies zeggen, maar het komt er volgens mij op neer dat ik al een te hoge bochtsnelheid had en dat ik aan het einde van de bocht wellicht het gas wat heb opengedraaid (zal miniem zijn geweest) of net iets te plat ben gegaan. (nou ja, dat laatste dus zeker). Dus: motor onderuit en daarna omgeslagen (vandaar beide spiegels kapot) en ik ook over de kop. Kom vervolgens met mijn neus (beschermd door mijn helm) plat op het gras terecht, vandaar de tanden door mijn lip.

Gelukkig waren er klaarblijkelijk "maar" twee vallers deze keer, de vorige keer dat ik er was waren het er drie.
 
Marcoo,
das mooi balen man. We hadden iid wel gehoord dat er iemand was gevallen en "maar" een tand door zijn lip had. Blij dat het in ieder geval niets ernstigs is. De motorschade is wel weer te repareren. Achteraf hoorde we verhalen van een instructeur die de week darvoor gevallen was en er toch veel ernstiger aan toe was.

Tiej, was jij met die grote groep (man of 5) die net voor mij bij de MAC was?
Zie je dat het toch wel handig had geweest om MF stickers te hebben. Dan kan je elkaar toch wat makkelijker aanspreken. Hoewel ik nog niet weet waar k die sticker moet gaan plakken want op mijn plaatje heb ik iid geen plaats meer.

Eind rechte stuk zit je op ongeveer 230. De rest van de bochten niet echt gekeken, te druk met sturen. Ik ben inderdaad zo ontzettend benieuwd naar de beelden die gemaakt zijn. Volgens mij zitten er echt :9~ stukken tussen.
 
Balen Marcoo ;(

Maar je hebt toch een verzekering daar afgesloten, hoop ik :?

Jullie hadden het wel getroffen met het mooie weer :)

Iemand nog foto's gemaakt :?
 
Randy, daar zat ik tussen idd, marcoo, jij reed op de rf? dennis reed vlak achter je toen je viel dan op de thunderace?
ik was die met ook lang haar.
stickers zijn dan welkom, gewoon meerdere mensen gezien van het forum en had geen idee dat ze hier ook wel eens kwamen.
 
Sh*t Marcoo, was jij dat! Ik moet zeggen dat ik al een vermoeden had omdat ik je icoon kende, maar omdat jouw naam niet door Hans werd genoemend tijdens de "briefing" dacht ik dat je alsnog had afgezegd.

Heel erg balen van je motor, maar gelukkig valt de lichamelijke schade reuze mee. Je had toch wel een verzekering hè? Voor die €38 sluit ik die altijd af, want mocht er iets gebeuren...

Er was trouwens maar één motor gevallen i.p.v. twee.

Iig succes met het oplappen van je motor en sterkte met de lichamelijke ongemakken!
 
Randy, daar zat ik tussen idd, marcoo, jij reed op de rf? dennis reed vlak achter je toen je viel dan op de thunderace?
ik was die met ook lang haar.
stickers zijn dan welkom, gewoon meerdere mensen gezien van het forum en had geen idee dat ze hier ook wel eens kwamen.
Ja, ik reed op de RF. Ik zat in de B-groep trouwens, als jij degene was op de oude gele Honda wet ik wel wie je bent. Stoer ding trouwens, maar een mooi glimmend Honda-logo zou hem helemaal afmaken (ipv het Tyco-plakkertje wat je normaal op je gereedschapsladen plakt met teksten als "schroeven", "bouten" enz).

Als jij niet degene op die motor was weet je waarschijnlijk niet waar ik het over heb, dus laat dan maar. :+

Ik dacht dat jullie niet op het motor-forum zaten, of hebben jullie je pas aangemeldt? Omdat jullie niet je hand opstaken toen Hans over het M-F begon. (inderdaad, stickers of iets dergelijks zijn erg handig, had eigenlijk mijn M-F-col moeten aantrekken) Biedt trouwens mijn excuses maar aan Dennis aan, hij is nogal flink geschrokken geloof ik en hij moest ook aardig remmen in de bocht. Da's alvast een stukje techniek wat hij goed onder de knie heeft, want hij is niet ook onderuit gegaan om vervolgens bovenop mij te knallen! Waarvoor dank! :+

I.i.g. allen bedankt voor de steun en ja, ik was wel verzekerd. :) :) *D Dus binnenkort de fiets ophalen, naar de garage brengen en een offerte laten maken voor de verzekering, deze dan aan Hans doorbellen zodat zij het kunnen afhandelen (of in ieder geval wat verder regelen) met de verzekering. Hij heeft me vanochtend op mijn werk gebeld, toch wel netjes van hem.
 
Sh*t Marcoo, was jij dat! Ik moet zeggen dat ik al een vermoeden had omdat ik je icoon kende, maar omdat jouw naam niet door Hans werd genoemend tijdens de "briefing" dacht ik dat je alsnog had afgezegd.

Heel erg balen van je motor, maar gelukkig valt de lichamelijke schade reuze mee. Je had toch wel een verzekering hè? Voor die €38 sluit ik die altijd af, want mocht er iets gebeuren...

Er was trouwens maar één motor gevallen i.p.v. twee.

Iig succes met het oplappen van je motor en sterkte met de lichamelijke ongemakken!
Ik had begrepen dat er nog iemand was gevallen, maar ik heb van Hans gehoord dat die persoon alleen maar even rechtdoor is gegaan, maar hij kon gewoon verder rijden heb ik begrepen. En idd, ik maak er ook altijd een punt van om een verzekering af te sluiten.

En dat Hans mijn naam nietnoemde kwam volgens mij omdat hij hem niet had doorgegeven. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest ivm vakantie en drukte, dus ik heb me pas laat bij dit onderwerp gevoegd. Maar ik was er wel hoor 8-) , in ieder geval het eerste half uur ;( .
 
Marcoo jammer man..........had wel iemand zien liggen in de bocht op het einde rechte stuk maar had geen idee dat jij dat was.


ook de goede BT020 kent zn beperkingen bij rijden op de grens misschien volgende keer maar BT010.

de ander die was "gevallen" maakte alleen een bermvlucht dus...... niets aan de hand.
 
. Ik ben inderdaad zo ontzettend benieuwd naar de beelden die gemaakt zijn. Volgens mij zitten er echt :9~ stukken tussen.

heb al gehoord dat de beelden goed gelukt zijn

hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi

en jij staat er niet op .................... :+


nee hoor jij krijgt die band ook
 
we hebben morgen camera avond ............dus dan zie ik pas alles ik denk het niet want vlgs mij hebben we alleen in de eerste sessie bij jou gereden en toen reden we achter je dus.......

We waren een beetje zoekende qua groep gister zeg maar ........duurde een tijdje voor we een snelle groep hadden
 
we hebben morgen camera avond ............dus dan zie ik pas alles ik denk het niet want vlgs mij hebben we alleen in de eerste sessie bij jou gereden en toen reden we achter je dus.......
Ik heb een tijdje achter die R1 met camera gereden, al reed die wel harder dus zal wel van veraf gefilmd zijn.

We waren een beetje zoekende qua groep gister zeg maar ........duurde een tijdje voor we een snelle groep hadden
Ja jullie reden in het begin achter ons, zeker toen ging het rustig aan maar tempo werd daarna toch duidelijk opgeschroefd.
 
Op vrijdag 13 september 2002 10:19 schreef Bananeman het volgende:Ik heb een tijdje achter die R1 met camera gereden, al reed die wel harder dus zal wel van veraf gefilmd zijn.Ja jullie reden in het begin achter ons, zeker toen ging het rustig aan maar tempo werd daarna toch duidelijk opgeschroefd.

ja die R1 is van Mo nou dan sta je erop ik ga het kijken en als het wat is dan maak ik wel ff een back up voor je.
 
Op vrijdag 13 september 2002 09:49 schreef marcoo het volgende:Ja, ik reed op de RF. Ik zat in de B-groep trouwens, als jij degene was op de oude gele Honda wet ik wel wie je bent. Stoer ding trouwens, maar een mooi glimmend Honda-logo zou hem helemaal afmaken (ipv het Tyco-plakkertje wat je normaal op je gereedschapsladen plakt met teksten als "schroeven", "bouten" enz).


Het was inderdaad die oude gele honda, met lelijke demper erop
die plakletters kwamen door een maat van me die nogal veel ruimte heeft in zijn werkplaats. Dus als ik ga sleutelen doe ik het daar, staat hij wel eens een tijdje als ik op onderdelen moet wachten.
Iedereen maar vragen wat voor motor dat was, dus hij heeft die letters erop gezet
Honda logo doe ik niet, zocht een chiquita sticker die groot genoeg was maar heb die niet kunnen vinden.
Dennis was de schrik wel te boven, hij had zijn sliders op en zat op de terugweg lekker te wheelien, dus dat gaat wel goed.
Hoop dat je machine weer snel helemaal up to date is.
 
Vond de circuit-avond (eerste keer) errug gaaf. Was een beetje bang dat ik het tempo niet bij zou kunnen houden, maar dat viel gelukkig wel mee. We hadden een groep van een man of 10 maar na de eerste stop waren er 7 overgestapt naar een andere groep. Daarna ging het tempo een behoorlijk stuk omhoog. De rest van de avond dus lekker met een groepje van 3 gereden. Voetstepjes aan beide kanten tegen de grond gereden. :]

Had me ook ingeschreven voor de 27e en kan nu dan ook niet wachten tot het zover is. :9
 
Mooi, nog een MF-er.....zal op een R1 letten dan. Kleur??

Kleur is zwart/zilver met Akra-uitlaat en die valt wel op qua geluid.
Er rijdt ook een blauwe R1 met mij mee daar rijdt mijn buurvrouwtje op.

Tot de 17de

gR1d :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan