Circuitavond Lelystad 27/9 VOLGEBOEKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op woensdag 14 augustus 2002 16:25 schreef marcoo het volgende:zucht... '( laat die obsessie om met je knie over de grond te schrapen toch eens varen! Hard bochten rijden is veel leuker!
Dat is ook mijn idee, maar de meesten op MF willen knietjes aan de grond
 
Kan iemand mij eens zeggen waar allemaal aan voldaan moet worden om mee te kunnen rijden op het circuit........

Volledig leren pak bv?
Originele uitlaat?
enz enz........

Alvast bedankt
 
Kan iemand mij eens zeggen waar allemaal aan voldaan moet worden om mee te kunnen rijden op het circuit........

Volledig leren pak bv?
Originele uitlaat?
enz enz........

Alvast bedankt
voledig in leer
standaard uitlaat ligt er aan wat er onder zit meestal doen ze niet moeilijk
 
je kan elke bocht met je knie over de grond...(alleen de laatste voor start/finish niet...)
en het rechte stuk kan je 250 halen...maar dan moet je de bocht voor het rechte stuk met 180/190 verlaten...anders red je dat niet.. :)

Euh, boven de 250 km/u is echter ook mogelijk hoor, trouwens geen idee hoe hard ik door die rechter bocht ga. Misschien rem ik wel erg laat *D .

gR1d
 
Trouwens ga ik 5 en 17 september 's avonds spelen ( Ps. is niet van 18.00 tot 21.00 maar van 17.00 tot 20.00 !!!! ivm schemer).

gR1d
 
Euh, boven de 250 km/u is echter ook mogelijk hoor, trouwens geen idee hoe hard ik door die rechter bocht ga. Misschien rem ik wel erg laat *D .

gR1d
dan ben je een knappe jongen...dat wil ik zien ;)
 
Kan iemand mij eens zeggen waar allemaal aan voldaan moet worden om mee te kunnen rijden op het circuit........

Volledig leren pak bv?
Originele uitlaat?
enz enz........

Alvast bedankt
De facto gaat iedereen in leer, maar bij de MFCD waren er ook in gewoon textielen pak. Dat werd ook goed gevonden. Textiel beschermt niet zo goed als leer, maar alles beter dan in je spijkerbroek e.d. Als er maar beschermstukken inzitten zeg maar.
 
Worden er nog eisen aan de banden gesteld wbt profiel? Die van mij zijn al aardig op, maar nog niet genoeg om te laten vervangen. Ik kan er nog wel 1000 km mee rijden.
 
Die baan in Lelystad is wel leuk als je niks anders gewend bent. 99 euro is echter veel te duur.
10 euro meer en je rijdt een dag op Zolder. Echt een prachtbaan is dat. Oh ja, en 10-9 is het zelfs 89 euro (als er tenminste nog plek is).

Ik heb het 1x gedaan zo'n circuitavond, en het is echt een zooitje. Om een beetje waar voor mn geld te krijgen heb ik bijna de hele tijd gereden. Die Hans (nvvm)haalt je iedere keer naar binnen even voor die chicane. Dan meteen doorrijden en bij de volgende langsrijdende groep aansluiten, anders heb je wel erg weinig rijtijd.

Dus Hans, zakken met die prijs en fatsoenlijke stickers gebruiken voor die groepsindeling ipv die kut papieren stickertjes die je een half uur bezig houden met eraf peuteren!
 
dan ben je een knappe jongen...dat wil ik zien ;)

Het is echt waar ik doe nooit aan blufpoker.
Wat je zegt moet je waar maken, je weet wanneer ik daar gaat rijden dus kom maar kijken/rijden.
Het was wel op een ZX-9R dus ben benieuwd of de 2002 R1 dit kan evenaren. :]

Ps. Rijden op Zolder is max. 7 sessies van 20 minuten (waarvan je dus een minuut of 17 daadwerkelijk rijdt) Avondje rijden op Lelystad is als je wilt zeker 150 minuten rijden. Dus in rijtijd is zo'n avond aantrekkelijker. Maar zo'n kort circuitje heb je redelijk snel door en dat heeft ook zijn voordelen. Zie "topsnelheid"rechtstuk 8-) eerder op gas en rempunt verleggen })

gR1d
 
Als je een keer op Zolder hebt gereden, geef je toch echt geen geld meer uit voor rijden op Lelystad. Zolder is gewoon een echt circuit.
 
Als je een keer op Zolder hebt gereden, geef je toch echt geen geld meer uit voor rijden op Lelystad. Zolder is gewoon een echt circuit.

Hallo jongens,

Ik ben slechts een tussen persoon. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of andere banen leuker en of sneller zijn.

Iedreen is welkom en niemand is verpicht :)

Maar ik heb het daar 2x super naar mijn zin gehad!
 
Hallo jongens,

Ik ben slechts een tussen persoon. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of andere banen leuker en of sneller zijn.

Iedreen is welkom en niemand is verpicht :)

Maar ik heb het daar 2x super naar mijn zin gehad!

1 x iets minder zover ik weet, maar dan moet je maar niet gaan liggen |(
 
Niks voor jou, circuitavondje? Is leuk hoor..leer je ook veel van. :)

Lijkt me echt wel een keer vet, maar ga dat nu ff niet trekken met de financiën. Volgend seizoen gaat het er denk ik wel van komen, maar zijn ff wat andere dingen die nu prioriteit hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan