Circuitavond Lelystad 27/9 VOLGEBOEKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
We zitten vol! Vrijdag 27 sept. gaan we knallen!!!!!

Hoelaat: 16.45 aanwezig zijn.
Waar: L-city circuit! Zie foto.

-=-= De NVVM zorgt voor drinken en een koek, voor € 2 krijg je dus 2 blikjes naar keuze en een gevulde koek. De omzet van deze actie is ten bate van het MF! Helaas doen we geen bier verstrekken anders hadden we een super omzet behaald =-=-=-



PB_cir1.jpg


Wie gaan er mee van het MF?

01 Jaro
02 CBR Claudia
03 Vifferman
04 Randy
05 Recumbent
06 Bart Scheepens
07 Raging R6
08 Twisted Paul
09 FrE-bLaDe
10 Fast - Blade
11 Schampie
12 Markuses
13 Jackass
14 Hans GSXR
15 MVD
16 Crash Test Dummie
17 Arkie
18 JoKing
19 Silversurfer
20 MMM
21 Fries
22 Revolution
23 JesteR1
24 Gastrix
Ivestig8or
26 Eb
27 Thirza
28 Saintjuhhh
29 MarisKaWa
30 Spike
31 MaXXzzz
32 D.J.
33 MazzelGSX-R600
34 Keezzx6r
35 HagaSan
36 El Bandido
37 Katja
38 Fazertje
39 Mar(T)win
40 Gixxer Thijs
41 MarcGSXR 750
42 Seerd
43 Chenkman
44 Fireblade900RR
45 -=EB=-
46 Japser Grootveld
47 Bananeman


Er waren er een aantal optioneel i.v.m. de datum. Kunnen jullie even na gaan of je nog kan. Kan je niet: Even posten. Kan je wel dan is het goed zo.

Wil je mee dan is het heel eenvoudig, even met de NVVM bellen en het is geregeld.

NVVM te Zevenaar - Telefoon: 0316-342480



De regels op het circuit zijn ten opzichte van de eerdere circuitavond van 30 mei niet verder aangescherpt.
Het inhaalverbod hoeft voor de deelnemers geen probleem te zijn omdat ook gebruik kan worden gemaakt van de
extra lussen langs het rechte eind, waarbij je bij het eind van elke lus gas kunt geven als er geen motorrijders voor je uitrijden en je helemaal vrij baan hebt. De regels worden toegepast om alle deelnemers optimaal en veilig te kunnen laten genieten van het
rijden op het circuit.

De circuitavond begint al om 16.45 uur (dus ruim een half uur eerder!) en er kan tot 20.30 uur worden doorgereden, alhoewel dat
voor de meesten al te lang is omdat de benzinetank dan al grotendeels leeg is of de meesten te moe zijn om nog langer verantwoord op het circuit te kunnen rijden.

De deelnemers kunnen dit motorseizoen hun motorfiets extra all risks verzekeren (inclusief opzittendenverzekering, motorkleding en valhelm zijn ook meeverzekerd) voor het circuitrijden. Dit kan bij aankomst op het circuit worden geregeld.

Beschermende kleding en handschoenen zijn verplicht (dit hoeft niet persé leren kleding te zijn).

De motorfietsen dienen te voldoen aan de wettelijke voorschriften (dus kentekenplaat, verlichting, richtingaanwijzers en spiegels).

De deelnemers beslissen zelf of ze daadwerkelijk aan de circuitavond meedoen zodra de datum bekend is.

Duopassagiers en toeschouwers zijn in principe niet toegestaan, omdat publiek het circuit moet oversteken met alle mogelijke gevaren.

Het is van belang dat zij bij aanmelding opgeven dat men lid is van het PB / het Motorforum. Anders bestaat de kans dat men direct te horen krijgt dat alles is volgeboekt omdat motorrijders nu al worden ingedeeld voor volgend jaar. Deelnemers die nu boeken voor 2002 of 2003 en niet meer voor deelname in 2002 in aanmerking komen kunnen tot 1 februari 2003 kosteloos annuleren en hoeven in 2003 geen tussentijdse prijsverhogingen te betalen. Het aantal deelnemers aan de circuitavonden is beperkt. Wie het eerst komt, het eerst maalt!

Er wordt gereden in een aantal groepen. Tussentijds kan er gewisseld worden van groep indien men in een te langzame of te snelle groep zit. Er zijn voldoende NVVM-instructeurs aanwezig voor de begeleiding en instructie van de diverse groepen.

Het is belangrijk om goed uitgerust aan de circuitavond te beginnen en te stoppen als je merkt dat je concentratievermogen vermindert. De meeste reguliere motorrijders zijn niet gewend om een aantal uren achter elkaar supergeconcentreerd op het circuit te rijden.

Deze mail kreeg ik van de NVVM. Even door gespeeld voor jullie informatie

Er kan helaas door de NVVM geen korting worden gegeven omdat de baanhuur wederom omhoog is gegaan maar niet aan ons door wordt berekend. De NVVM stelt wel 8 NVVM waarde bonnen van € 50 ter beschikking voor de beste 8 rijders. Ik denk dat deze in te wisselen zijn voor een weekend weg ofzo met een NVVM reis.

 
Laatst bewerkt:
Dus het laatste rondje verplicht de verlichting aan, omdat het in de schermering is??
Of zijn sparkies voldoende })

:)

Kicke foto trouwens!
 
Ik heb er een staan op 12 september maar weet nog niet zeker of ik daar heen ga omdat het eigenlijk heel slecht uitkomt die dag. Dus ik heb interesse, doe het dan wel lekker rustig aan met mijn nog blinkende Gixxer :)
 
Enige belemmering die je opgelegd krijgt is dat je de maximum snelheid van 80 km/h niet mag overschreiden |( |( |( |( |( |( |( |(
 
echt waar??? En dat voor €99,-???

Als dat zo is, dan niet....

Spaart wel je tandwielen: alles in z'n 1!
 
Is zoiets ook bereikbaar voor bezoekers? - dat ik als chopper rijder zijnde daar de zooi kan parkeren en op het circuit zelf kan komen kijken zonder ook die 99 euro kwijt te zijn?
 
Is zoiets ook bereikbaar voor bezoekers? - dat ik als chopper rijder zijnde daar de zooi kan parkeren en op het circuit zelf kan komen kijken zonder ook die 99 euro kwijt te zijn?

Het is niet de bedoeling dat er kijkers komen, deze vormen een gevaar voor de piloten en zichzelf. Politie regelement, niet het mijne.
 
Ik heb al een avond staan op 12 september maar ben , afhankelijk van de datum, wel geinteresseert in een extra avond.
 
Het hangt een beetje van de regels af. Als er niet ingehaald mag worden ga ik niet mee, dan is het voor de snelle jongens en meisjes wat minder, en voel ik me ook niet helemaal prettig.

Als er wel ingehaald mag worden, ben ik van de party!
 
Ik heb er gereden met de VRO, Je kan aardig doortrekken op dat circuit, maar om nu te zeggen dat je er met 200 km per uur door kan knallen... nee. Het is vooral een circuit om je bochtentechniek te perfectioneren.
Je kan -denk ik- in 2 bochten met je knietje aan de grond, de rest is te scherp om met een hoge snelheid doorheen te knallen.
Maar het is wel heel leuk om eens te doen!!!
 
Misschien...moet ik nog ff kijken.

En strengere regels.... :j

Als ik veel sneller ben dan haal ik gewoon in, en als men sneller is dan mij laat ik ze voorbij. Niet inhalen, wat een onzinregel. :j

Vorige keer ook gewoon ingehaald en niemand die er wat van zei. :]
 
Misschien...moet ik nog ff kijken.

En strengere regels.... :j

Als ik veel sneller ben dan haal ik gewoon in, en als men sneller is dan mij laat ik ze voorbij. Niet inhalen, wat een onzinregel. :j

Vorige keer ook gewoon ingehaald en niemand die er wat van zei. :]
Regels zijn er toch voor gemaakt om ongelukken te voorkomen :? Meestal worden regels aangepast of ingesteld als er al het een en ander is voorgevallen. Lijkt me een beetje minachting van jou kant voor de organisatie om die regels met voeten te treden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan