Circuitavond organiseren... hoe en wat ?!?

ZX6Ronald

Die hard MF'er
5 nov 2001
427
0
Wij willen volgend jaar graag een circuitavond voor onze motorclub organiseren. Ik heb hier weleens een 'Motor-forum circuitavond' voorbij zien komen en ik wil graag weten bij wie je zulke (besloten) circuitavonden kan organiseren/bespreken en waar ik aan moet denken qua kosten.. En hoe zit het bijvoorbeeld met verzekeren, is hier iets voor te regelen. En met hoeveel mensen moet je zijn om een 'besloten' avond te kunnen boeken??

Alle info is welkom :}
 
ik zou een circuitdag organiseren

gewoon ffn circuitje bellen, zij hebben alle info. Kun je gaan plannen en rekenen.
 
Moet je dit rechtstreeks met een circuit regelen dan :? en niet met zo'n organisatie zoals KNMV ofzow :?
 
Het is waarschijnlijk het handigst om zoiets in samenwerking te doen met een organisator van circuitdagen. Die hebben de connecties en de ervaring. Ook op het gebied van aansprakelijkheid, verzekeringen, etc.
 
Aan welke organisaties moet ik dan denken? Eigenlijk ken ik alleen de KNMV :? en weet jij misschien wie zulke dingen voor motor-forum regelt / heeft geregelt.. misschien kan ik hem/haar eens een mailtje sturen hoe hij/zij dit gedaan heeft ...

Alvast bedankt voor de info!
 
Aan welke organisaties moet ik dan denken? Eigenlijk ken ik alleen de KNMV :? en weet jij misschien wie zulke dingen voor motor-forum regelt / heeft geregelt.. misschien kan ik hem/haar eens een mailtje sturen hoe hij/zij dit gedaan heeft ...

Alvast bedankt voor de info!
Volgens mij heeft Duderuud dat toen geregeld. Bekenede organisaties op dat gebied zijn bijvoorbeeld MotorXtra en Motorsportschool Holland.
 
Ik zal duderuud dan eens ff voorzichtig een mailtje gaan sturen (of kan jij hem even op dit topic attanderen, misschien ook wel nuttige info voor anderen met hetzelfde 'probleem') en hopen dat hij mij wat verder kan helpen!
 
Die circuitavonden waren op Lelystad en dat doen ze niet meer. Veel leuker is het overigens om dat op een echt circuit te doen zoals Zandvoort of Assen. Assen zal redelijk prijzig zijn, maar Zandvoort is wel reëel. Motorsportlifesyle biedt de mogelijkheid om iets dergelijks op Zandvoort te organiseren, wellicht is dat een optie....

In voorkomend geval wil ik wel eens kijken wat er te regelen valt.
 
Wat een goed idee!

[me]Dirkie schrijft zich bij voorbaat in..
[/me]


Wel op Zandvoort he, Assen is zo'n tering eind weg!

Als de prijs natuurlijk normaal is
 
Bel bijv. Croix-en-Ternois in N-Fr, is ook niet zo ver weg. Mooi klein en bochtig circuitje.
Geven prima info en is ook prima zelf te organiseren, heb je geen organisatie voor nodig.
Verbaast mij dat je dat in NL wel hebt, zal wel weer iets met regelzucht te maken hebben.
 
Die circuitavonden waren op Lelystad en dat doen ze niet meer. Veel leuker is het overigens om dat op een echt circuit te doen zoals Zandvoort of Assen. Assen zal redelijk prijzig zijn, maar Zandvoort is wel reëel. Motorsportlifesyle biedt de mogelijkheid om iets dergelijks op Zandvoort te organiseren, wellicht is dat een optie....

In voorkomend geval wil ik wel eens kijken wat er te regelen valt.

Dat is een erg goede tip!! Ik zal hun eens een mailtje sturen of er wat te regelen valt!! en N. Frankrijk lijkt me iets te veel van ut goede aangezien we uit Groningen en omgeving moeten komen.. Das voor ons toch snel zo'n 5 á 6 uur rijden voordat we er zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan