Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Same shit here.Ik haal de stekkers niet eens meer uit de stekkerdoos.
Bekijk bijlage 1695798
Klikkerdeklik
Bekijk bijlage 1695804
nouja je ziet de temperatuur van de band, dat is handig hoef je niet te voelen. Er zit een stekkertje op de beide kabels van de regelaar naar de warmers. waardoor je even de kabel los kan stekkeren van de warmer en de band kan ronddraaien/makkelijke demonteren/etc. Ik vind hem iig fijner dan de oude warmersEn leuk dat instelbare maar gebruik je het?
Regenbanden gaan er niet in, intermediates misschien op 50-55 (of die enkele keer 20min op 80-85) en alle ander standaard op 80-85.
Kastjes op de warmer ben ik niet zo’n fan van maar dat is mijn eigen lompe ik. Alles wat eraan zit kan kapot.
zo deed ik het ook altijdIk haal de stekkers niet eens meer uit de stekkerdoos.
Bekijk bijlage 1695798
Klikkerdeklik
Bekijk bijlage 1695804
Ik vergeet dan die knop om te zetten en kom na mijn sessie bij een paar afgefikte warmers en een metalen frame wat ooit mijn paddocktent wasIk haal de stekkers niet eens meer uit de stekkerdoos.
Bekijk bijlage 1695798
Klikkerdeklik
Bekijk bijlage 1695804
Van de band of de ingestelde temp?nouja je ziet de temperatuur van de band, dat is handig hoef je niet te voelen. Er zit een stekkertje op de beide kabels van de regelaar naar de warmers. waardoor je even de kabel los kan stekkeren van de warmer en de band kan ronddraaien/makkelijke demonteren/etc. Ik vind hem iig fijner dan de oude warmers
huidige temperatuur van de band, per band om de beurt in beeldIk vergeet dan die knop om te zetten en kom na mijn sessie bij een paar afgefikte warmers en een metalen frame wat ooit mijn paddocktent was
Van de band of de ingestelde temp?
Kabel loshalen zou voor mij geen toegevoegde waarde zijn.
Maar het is natuurlijk net wat je wel of niet fijn vind. En gewend bent.
Geinig!huidige temperatuur van de band, per band om de beurt in beeld
Weer anderen vergeten de stekkers er uit te trekken.Ik vergeet dan die knop om te zetten en kom na mijn sessie bij een paar afgefikte warmers en een metalen frame wat ooit mijn paddocktent was
Van de band of de ingestelde temp?
Kabel loshalen zou voor mij geen toegevoegde waarde zijn.
Maar het is natuurlijk net wat je wel of niet fijn vind. En gewend bent.
Idd, net wat je fijn vind. Ik vind bandenwarmers visueel uit het stopcontact duidelijker dan een lampje.Weer anderen vergeten de stekkers er uit te trekken.
Lood om oud ijzer dus
Idd, net wat je fijn vind. Ik vind bandenwarmers visueel uit het stopcontact duidelijker dan een lampje.
Gebruiken jullie iets om de banden temperatuur en spanning tijdens het rijden te kunnen zien ?
Lijkt me best handig eigenlijk
Alles aan, ook handschoenen.Zelf doe ik altijd knop van het stekkerblok uit.
Ik zorg altijd dat ik 5 minuten voor start van sessie m'n pak dicht doe (=airbag activeren), dopjes in, helm op. 1 minuut voor tijd knopje uit op stekkerdoos, warmer voorkant eraf, van paddock af en idem voor de achterkant. Dan handschoenen aan en gaan
Gevoel.Gebruiken jullie iets om de banden temperatuur en spanning tijdens het rijden te kunnen zien ?
Lijkt me best handig eigenlijk
Moet zeggen dat ik zoiets ook weleens met een Pirelli en bridgestone heb gezien. Dat het rubber als het ware niet goed op het karkas gehecht is en na een paar ronden loslaat. Gewoon dikke pech hebben.Ik zelf niet. Een racemaat wel. Na 5 sessies onderstaande resultaat. Bandenboer op Assen begreep het ook niet, ging deze opsturen naar Dunlop en kreeg gratis een nieuwe…
Hebben jullie ook dat de bandenwarmer langs de ketting loopt, klemt tussen spatbord e.d.? Laatste keer telkens een karton tussen de ketting gedaan. Nu met een 200-achterband is het iets meer klooien.
Wie hebben er ervaring met de slick achterbanden van Pirelli flippen?
Achterwiel balanceren bij een racer is sowieso overbodig..OOOOOOOOOOO zo.
Nee,ik gooi er gewoon een nieuwe op.
Weet echter wel dat het gedaan wordt en dat het achterwiel niet gebalanceerd hoeft te worden