SandeRRblade
MF'er
- 26 mrt 2013
- 218
- 7
Dank voor de reacties alvast !
@ Downsider, Ik had mij over de bandenspanning laten informeren door iemand op het paddock welke daar aanwezig was om banden te wisselen etc. Tevens had ik deze bandenspanning ook van iemand gehoord wie les geeft op het circuit. Zodoende rijd ik altijd met die spanning. Zou 0.1 bar verschil met mijn (volgens mij nog langzame) ronde tijden het verschil maken ?
@ WillenVonGrumble, dank voor de suggesties, deze zal ik zeker in overweging nemen als opvolger. Zoals Downsider ook aangaf had juist ook een hoop positieve dingen gelezen op google alvorens ik voor deze (goed betaalbare) banden had gekozen.
Wat ik inderdaad was vergeten te vermelden is dat de Blade een straatfiets is en ik er zo nu en dan nog eens rondje mee rijd op straat (wat sinds het circuit rijden beduidend minder is geworden ;-)
@ Lennart0r, Het probleem dat de motor een stap op zij zette gebeurde inderdaad beide keren tijdens het uit accelereren van de bocht waarbij de bocht echt haaks was. En de keer dat ik die slide maakte gebeurde was bij een meer vloeiende korte bocht ook bij het uit-accelereer punt. Waarbij ik voor mijn gevoel alle keren echt niet lomp op het gas ging. Daarom kon ik die slide ook stoppen, anders was ik er geheid van af gevlogen.
@ Downsider, Ik had mij over de bandenspanning laten informeren door iemand op het paddock welke daar aanwezig was om banden te wisselen etc. Tevens had ik deze bandenspanning ook van iemand gehoord wie les geeft op het circuit. Zodoende rijd ik altijd met die spanning. Zou 0.1 bar verschil met mijn (volgens mij nog langzame) ronde tijden het verschil maken ?
@ WillenVonGrumble, dank voor de suggesties, deze zal ik zeker in overweging nemen als opvolger. Zoals Downsider ook aangaf had juist ook een hoop positieve dingen gelezen op google alvorens ik voor deze (goed betaalbare) banden had gekozen.
Wat ik inderdaad was vergeten te vermelden is dat de Blade een straatfiets is en ik er zo nu en dan nog eens rondje mee rijd op straat (wat sinds het circuit rijden beduidend minder is geworden ;-)
@ Lennart0r, Het probleem dat de motor een stap op zij zette gebeurde inderdaad beide keren tijdens het uit accelereren van de bocht waarbij de bocht echt haaks was. En de keer dat ik die slide maakte gebeurde was bij een meer vloeiende korte bocht ook bij het uit-accelereer punt. Waarbij ik voor mijn gevoel alle keren echt niet lomp op het gas ging. Daarom kon ik die slide ook stoppen, anders was ik er geheid van af gevlogen.