Ik was dit weekend nog met Renvro (van de circuitbanden) aan het babbelen, en die gaf ook aan dat je de td slick/compk op 1.8/1.85 warm hoort te rijden, bij 1.6 begonnen ze te squishen en was het minder stabiel, maar wel meer grip. Met 1.8 was het strakker maar wel flink strepen trekken. Was wel op Mettet met een s1000rr in zijn 1, dus da’s wel ff andere koek dan een zx10r in zijn 3. Ondanks dat je voelt dat je achterband goed gemarteld wordt had ik zowel bij 1.6 als bij 1.8 geen rare slijtage.1.6 uit de bandenwarmers of na het rijden? Ik reed ze zelf op 1.8 (na het rijden) omdat dat schijnbaar werd aangeraden, maar jouw slijtage is duidelijk veel mooier.
Overigens tempo 1:12 met uitschieters in de 1:11 (gecombineerd met VO2soft/K2 voor), met een K2/V02 medium ga je sneller zijn/meer grip hebben, maar meer dan een seconde zal het op Mettet niet schelen verwacht ik. Plus dat je bij die banden wat nauwkeuriger met drukken/temperaturen/vering moet zijn, want ze tekenen sneller dan de compK/TD. Met een VO2 3lc gaat het waarschijnlijk meer schelen, maar die ging bij mij niet zo lang mee als een K2/VO2 medium/compK.
Laatst bewerkt: