Circuitdag 10-05-2004 Filmpje van Zandvoort

Mooi filmpje Antoine :)

jammer dat ik zo,n eind voor jullie reed,anders had ik er ook op gestaan :+

als je nog iets van mij hebt laat het dan ff horen.
grt jan.
 
pietje jij hebt toch een teller, ? hoe hard ga je die bocht uit.. ?

enne dat nieuw stuk is supppper, eerst wat wenne dan lekker gumme
 
Leuk filmpie *D

Bos uit kom ik uit *D op mijn overdreven teller met 180/185,als ik er lekker uit komt ;) .Zo gauw de wielen recht staan is het ietsie erboven iets van 200.
Normaal plak ik mijn teller af,deze keer dus niet wat toch wel een beetje afleiding geeft.(volgende keer dus weer wel)
 
Loopt best nog hard he, zo'n CBR600 uit het jaar kruik 8-)
Goed filmpje.
Duidelijk is dat je erg mooie lijnen en rijdt en dat de cameraman daar moeite mee heeft. Die moeite neemt steeds meer toe naar mate je verder uitloopt: hij gaat steeds (te) vroeger insturen, komt nauwelijks meer binnen en daardoor steeds te vroeg buiten.
Ik heb het hem ook vaak voor mij mogen zien doen, heel soms kon ik hem pakken. Kwestie van veel oefenen, heeft Nico ook gedaan.

Raar om bij de GP-chicane rechtopstaande pillonen te zien met motorfietsen (ook nog te dicht op de witte lijn); volgende keer weer liggend hoop ik.
 
Goed filmpje.
Duidelijk is dat je erg mooie lijnen en rijdt en dat de cameraman daar moeite mee heeft. Die moeite neemt steeds meer toe naar mate je verder uitloopt: hij gaat steeds (te) vroeger insturen, komt nauwelijks meer binnen en daardoor steeds te vroeg buiten.
Ik heb het hem ook vaak voor mij mogen zien doen, heel soms kon ik hem pakken. Kwestie van veel oefenen, heeft Nico ook gedaan.

Mischa wil je niet een keertje uitleg geven daarin, ik ben pas begonnen in de zac is pas de 3 keer dat ik op zandvoort rij en merk wel dat het steeds beter gaat maar mis nog niet die info en natuurlijk is het ook uitproberen wat en hoe laat kan ik remen enfo hoe veel kan de band hebben,

dat van die achterband klopt, merkte heb zelf ook in het begin ooaaahh wat gebeurd er. nu merk ik het niet echt meer, en hou het gas er op. maar moet zegge het gaat steeds beter, en de ronde tijden gaan ook steed sneller korte zit ik rond de 1.16 en lange heb ik snelste rond de 2.09 is toch niet slecht :? en het belangrijkste ik heb er veeeeeel plezier in en de spuletjes zijn tot nu toe nog heel terug gekomen.
 
Ben er dinsdag waarschijnlijk ook. Zal dan de pillonen neer-/verzetten.

Doe dan meestal de beginnersgroep, dus aan mij heb je niks. Maar er zijn dan genoeg andere marshalls om eens achter te rijden.

Dat schudden zie ik voornamelijk als de balans even uit je motor is: de momenten dat je stopt met remmen of wisselingen hebt in je gasgeven.
En een stuurdemper op de Blade wil ook veel helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan