Circuitdag 10-05-2004 Filmpje van Zandvoort

heb ik ergens nog een kort stukje van. dan je me in haalt..... :9 zal effe zoeken en dan hiero online zetten

oja voor de liefhebbers. voor 5 Pleuro's maak ik effe eeen copy van de volledige versie van alle materieaal. en breng ze mee op 30 mei naar zandvoort (zac)

mail effe als je er een moet hebben naar antoine@gofastracing.nl
 
jij staat er ergens op, ik geloof in de grindbak was je aan het pisse.
Danny ook, hans en jan, en nog wat andere.
 
heb ik ergens nog een kort stukje van. dan je me in haalt..... :9 zal effe zoeken en dan hiero online zetten

oja voor de liefhebbers. voor 5 Pleuro's maak ik effe eeen copy van de volledige versie van alle materieaal. en breng ze mee op 30 mei naar zandvoort (zac)

mail effe als je er een moet hebben naar antoine@gofastracing.nl
Tof :}
 
oh godver!

waar kom ik nu NET achter!? dat ik gewoon had moeten rijden die dag! wat ongelooflijk stom dat ik het gewoon vergeten ben.. en wel betaald gewoon ;(

dat krijg je als je te druk bent met het oplappen van je gewonde fietsje '(
 

fu, nep beach boy!
full








nou ja, heb een mailtje gestuurd... wie weet valt er wat te repareren |(
 
je remt nog voor het 150m bord op het rechte eind..? of is dat om dat anders het beeld kwaliteit slecht wordt?
 
je remt nog voor het 150m bord op het rechte eind..? of is dat om dat anders het beeld kwaliteit slecht wordt?

Ik neem aan dat je het tegen mij hebt :?


Ik doe dat omdat ik anders de bocht niet haal ! ben benieuwd wie er allemaal na 150 mtr kan remmen :) uit je opmerking maak ik op dat jij dat dus wel kan :} .. dan moet je wel 1.10 kunnen rijden :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan