Circuitdag 20 juli Zolder te koop

Vienus

MF veteraan
11 sep 2004
27.093
4
Na aanleiding van dit gebeuren:
Post van Vienus in topic 'Het enige echte Yamaha R6 topic !Deel R6 (part 2)'

is mijncircuitdag niet helemaal meer zeker. Als ik tot woensdag mijn rijbewijs niet terug heb gaat het startbewijs voor deze circuitdag verkocht worden.
Het is een Open Uitlaten dag,dus met open uitlaten rijden })

Startbewijs kan eventueel meegenomen worden door de maten met wie ik er heen zou gaan dus dat betekent gewoon om half 8 melden bij de poort van het circuit.

Als ik uiterlijk mijn rijbewijs woensdag teurg krijg dan zal ik zelf het startbewijs houden.
 
circuitdag koste mij 135 euro, daarvoor mag die weg.


Dit omdat ik het geld nodig heb om de boete te betalen ;)
 
Echt kut erik ;( ;( ;( :( :( Ik hoop dat je je papiertje erg snel terug krijgt,had me namelijk erg verheugd op de strijd op t circuit.

Behoorlijke naaistreek van die juten :r :r :r Ze kunnen toch wel begrijpen dat je alvast aan t oefenen was?

In ieder geval mocht je m niet op tijd terug hebben dan kan je iemand erg gelukkig maken met een superdag die inmiddels alweer een tijdje vol zit -O-
 
waar af tehalen
aangezien dat ik mijn eigendag verkocht heb
door mijn motor totall los was maar nu een nieuwe heb
 
waar af tehalen
aangezien dat ik mijn eigendag verkocht heb
door mijn motor totall los was maar nu een nieuwe heb
Mijn maten nemen hem en zijn rond 7.30 op het circuit aanwezig, als jij mij mailt dan geef ik je hun mobiele telefoonnummers :Y
 
Je hebt toch geen RBW nodig voor een circuitdag? Ipv proberen je dag te verkopen, zou ik proberen een aanhanger te regelen. ;)
 
Je hebt toch geen RBW nodig voor een circuitdag? Ipv proberen je dag te verkopen, zou ik proberen een aanhanger te regelen. ;)
ik heb daarna ook nog een week eiffel die ik ook wil rijden en daar heb je ook rijbewijs voor nodig. Tevens zeggen de ouders ook dat ik zonder rose papiertje nite weg kan, wat logisch is op zich..
 
Na aanleiding van dit gebeuren:
Post van Vienus in topic 'Het enige echte Yamaha R6 topic !Deel R6 (part 2)'

is mijncircuitdag niet helemaal meer zeker. Als ik tot woensdag mijn rijbewijs niet terug heb gaat het startbewijs voor deze circuitdag verkocht worden.
Het is een Open Uitlaten dag,dus met open uitlaten rijden })

Startbewijs kan eventueel meegenomen worden door de maten met wie ik er heen zou gaan dus dat betekent gewoon om half 8 melden bij de poort van het circuit.

Als ik uiterlijk mijn rijbewijs woensdag teurg krijg dan zal ik zelf het startbewijs houden.

Moet je voor een circuitdag in het bezit zijn van een rijbewijs????
 
volgens mij niet, maar van het thuisfront mag ik neit weg zonder, omdat ik ook nog weekje eiffel erna zou hebben, die dus nu ook niet doorgaat :r :r
 
Moet je voor een circuitdag in het bezit zijn van een rijbewijs????
Nee, je moet alleen een id hebben. Maar dat mag ook paspoort zijn.

En je moet natuurlijk van en naar het circuit toe. Maar dat kan gewoon met de motor op een karretje (en iemand anders die rijdt, natuurlijk ;) ) of als iemand anders jouw motor meeneemt.
 
waar af tehalen
aangezien dat ik mijn eigendag verkocht heb
door mijn motor totall los was maar nu een nieuwe heb
mijn email adres staat in mn profiel, ik kan je het startbewijs toesturen of mee laten nemen door de maten van mij,mail maar even komen we wel tot een oplossing :Y
 
circuitdag is verkocht

24-60.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan