Circuitdag Assen - 21 Juni 2020 - Trackdays4All - €120,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, was mij niet bekend dat ik niet door mocht verkopen. In eerdere gevallen ook altijd gedaan.
 
Ik ben afgelopen zondagavond naar Assen gegaan en aan de poort werd mijn naam gevraagd en of ik gezondheidsklachten had. Nee dus, prima. Mijn hele pitcrew van welgeteld 1 persoon was niet aangemeld (wist ook niet dat dat moest) en dat werd opgelost door +1 achter mijn naam te zetten, zoals zo'n beetje bij de hele lijst. Volgens mij doet het circuit zelf niet echt heel moeilijk :)
 
Wat zijn de regels voor bezoekers tijdens een circuitdag? Een vriend van mij gaat morgen rijden en ik wil wel ff langs komen om te kijken/praatje te maken. Maar er is dus kans dat ik de paddock helemaal niet op kom?
 
Bezoek mag niet (werd vooraf gemeld omdat bij mij ook iemand wilde komen kijken en ik dat heb nagevraagd), maar als je met hem meegaat mag het weer wel (max 3 personen per rijder). Ik weet overigens niet hoe strikt de controle aan de poort is...
 
20200617_171108.jpg
 
Is het misschien mogelijk om op dit forum een extra item toe te voegen waar mensen hun ervaringen met de diverse circuitdag organisaties kunnen delen? Voor zowel positief als negatieve recensies. We kunnen elkaar daar mee helpen en als er genoeg aan mee doen zelfs misschien organisaties wat op scherp zetten wanneer ze het in de gaten krijgen
 
Ik heb tot nu alleen slechte ervaring met trackday4all. Alle anderen waar ik gereden heb alles netjes geregeld ook het contact telefonisch danwel via mail. CRT , RZS. Racecracks. Dannhof , en Speer.
 
Duidelijk Ducootje. Maar ik ben zelf bijvoorbeeld een beginnend circuitrijder en heb nog met niemand anders dan CRT en trackdays4all gereden. Dan kan het handig zijn om wat info van anderen te krijgen. En ook altijd leuk om wat foto's van de circuitdag van een andere MFer te zien
 

Hier zou je die ervaringen kwijt kunnen.

Overigens vraag ik me af of er lui van het TT circuit bij de ingang staan, 2 juni stond er iemand van Racecracks met een lijst.
Na de hoest koorts vraag vinkte hij ons af en we konden door.

Als je een dag gekocht hebt, gewoon onder de naam van de verkoper naar binnen, er wordt echt geen legitimatie gevraagd.

En wat ervaringen betreft; heb pas 3 dagen gedaan, allen bij racecracks en ben dik tevreden.
In de toekomst misschien bij een andere organisatie als dat beter uitkomt, weet nu welke je beter links kunt laten liggen.

trouwens, mooie SRAD :t
 
Ok goed om te weten meneer 65×45.2! Bedankt voor de tip. Ben net als mijn achternaam nog wat Groen op het forum. Ja misschien kan Rutger het nog aan een ander verkopen want ik heb 10 juni ook niets hoeven laten zien. We waren samen met 2 motoren op de kar dus was blijkbaar duidelijk genoeg. Geen identificatie aan te pas gekomen. Wel de vraag of je niet ziek was en het verzoek om afstand aan te houden omdat er controle zou kunnen zijn op de paddock. Maar hij kent mijn hoofd vast nog wel die Jeroen, al helemaal na die emails, en zo hoeft het van mij ook niet meer om eerlijk te zijn. September nog 2 dagen Ecuyers met hun omdat het al betaald is en dan is het over
 
Issie al verkocht? Gisteren verzopen op het circuit... En zonder regenbanden is dat geen succes. Misschien zondag nog een poging wagen
 
Wat een ander zegt, naar binnen gaan onder zijn naam. Was vorig jaar met Jeroen poen naar Jerez 1e keer. Nooit meer met die bal gehakt. Zelfs een verloopstekker vragen ze mega dik geld voor. Ja, je mag de avond van te voren de motor uitkratten vanaf 19.00 uur. Kom ik daar aan, staat mijn motor op zijn bokken, helemaal uitgestald, nog in de verkeerde box ook! Ik was woest! Blijf met je shit van mijn motor af! Kras op uitlaat als cadeau toe. Oh, ben jij niet die en die....want dan krijg je prive les van Kevin. Nou lekker belangrijk. Daarna Inschrijven.....heb je je onbike time sticker er niet op? Nee.....zit op me andere kuipset....Nou kan je kopen voor 10 eu. Kan je je ronde tijden kijken online. Dikke lul dan (principe kwestie). Heb zelf een laptimer op de motor. Die vent is mijn geld niet meer waard! Volgens Ferry van racecracks kosten die stickers niet eens 50 cent stuk. Daarnaast, racecracks, circuitschool en no limits prima aanbieders.
 
Ja. Het is een geldwolf van heb ik
Jou daar. Alles bij die zak hooi draait om geld. Effe inleven in de rijder is er niet bij , alles waar je geld voor kunt vragen zal hij niet nalaten. Die vent hoort helemaal niet op een circuit thuis !! Die moet een kruideniers winkel beginnen. Met die waardeloze mentaliteit van hem. Ik boek nooit meer iets bij die eikel !! Er zijn genoeg aanbieders die alles goed regelen. En die wel mee denken. Mocht er iets zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan