circuitdag motoxtra zandvoort bijzonderheden

Als je even goed leest vriend, ging het de laatste pagina's over de voorrijders.
Poste ik ergens dat ik goed was? :N Had het over een toertochtempo. :Y

Ik ga geen verhaal lopen verzinnen als die marshall dat zo tegen mij zegt.
Misschien wil je het verhaal ook nog even bij hem checken ofzo :? het was een rode MV Agusta Brutale, met een oudere besnorde kei van een man.

En ik zat mij, vanwege het, daar is het weer, toertempo, echt te vervelen dat ik bijna de hele sessie mijn voorwiel naast hem prikte bij de bochten.
Beetje irritant misschien, maar ik snapte dat hele voorrijden van hem niet.
En daar heeft hij dus wel rekening mee te houden.

Hulde voor de man dat hij zich zo kon inhouden. :}

Voor de rest moet je maar eens wat vaker reageren als je het niet eens bent, kan ik eindelijk eens een pittige discussie met je voeren.
Heb nog nooit eerder een mening van jou gelezen. :P
Het leven is niet alleen maar aardig zijn voor elkaar. :+ (Afbeelding)

En laat ik vooral geen rijdende chicane worden in groep rood. :N

In afwachting van uw reactie: (weer pffff?) :+


:} :} :} :} :} :} :} :} :+ :} :} :} :} :} :} :}
 
Als je even goed leest vriend, ging het de laatste pagina's over de voorrijders.
Poste ik ergens dat ik goed was? :N Had het over een toertochtempo. :Y

Ik ga geen verhaal lopen verzinnen als die marshall dat zo tegen mij zegt.
Misschien wil je het verhaal ook nog even bij hem checken ofzo :? het was een rode MV Agusta Brutale, met een oudere besnorde kei van een man.

En ik zat mij, vanwege het, daar is het weer, toertempo, echt te vervelen dat ik bijna de hele sessie mijn voorwiel naast hem prikte bij de bochten.
Beetje irritant misschien, maar ik snapte dat hele voorrijden van hem niet.
En daar heeft hij dus wel rekening mee te houden.

Hulde voor de man dat hij zich zo kon inhouden. :}

Voor de rest moet je maar eens wat vaker reageren als je het niet eens bent, kan ik eindelijk eens een pittige discussie met je voeren.
Heb nog nooit eerder een mening van jou gelezen. :P
Het leven is niet alleen maar aardig zijn voor elkaar. :+ (Afbeelding)

En laat ik vooral geen rijdende chicane worden in groep rood. :N

In afwachting van uw reactie: (weer pffff?) :+
Ten eerste bedank ik je omdat je je reaktie hebt aangepast, waarschijnlijk zag je zelf later ook in dat woorden als sukkel hier niet thuishoren.
Verder; chill een beetje joh !
Laat je toch niet dollen door anderen.

Net zo goed als ik me niet geroepen voel om op elk bericht van jou te reageren, hoef jij je niet verplicht te voelen om je verhaal te verdedigen.
Het gaat hier niet om die marshall, of om welk onderwerp dan ook.

Je schrijfstijl heeft een bepaalde air waarvan mijn nekharen overeind gaan staan, da's alles.
Relax, dude ! 8-)
 
Beetje jammer. :P Maar mocht ik reageren, dan ga ik eerst even, heeel relaxt slapen. :Y :W :z
 
:o klinkt spannend. Uitlaatbeugel was inderdaad self made...maar niet door mij maar door de vorige eigenaar vermoed ik. Was toch een stevig ding, ik heb hem er wel eens aan vastgemaakt met spanbanden. Nog kunnen repareren?

Mja, heb hem thuis liggen. Moet alleen ff nieuw beugeltje maken en dan kan die weer hoor.

Was spannender voor degene achter me die hem maar amper heeft kunnen ontwijken heb ik me laten vertellen.
 
Laatst bewerkt:
ik krabbel niet terug
Wee tdat jose over de inschrijvingen gaat van de baco's (ze had mij bij haar gezet omdat jose helemaal gek van me is. Ze wou zelfs al "gekke" spelletjes met me doen op post :Y ).
Maar of ze over de inschrijvingen gaat van de marshalls?? geen idee....

Ahum :W :X .... we zouden dat onder ons houden ;)

PS: Mario heb je msn ofzo?
 
Als ik het zo lees is het maar goed dat ik maandags de 18e met MSL gegaan ben... Van afgebroken sessies zakt je broek op den duur ook af.

Bij MSL was het helemaal niet zo druk (in de snelle en expert groep) en nog beter weer ook. :9 In ieder geval heel de dag droog! :Y Ook al een paar keer met MotorXtra geweest dit jaar en hun organisatie was ook gewoon goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan