Circuitdag Zandvoort !!!!!! Motorxtra

welke dag is beter

  • 14 juli

    Stemmen: 25 89,3%
  • andere dag ??

    Stemmen: 3 10,7%

  • Totaal aantal stemmers
    28
hoezo verslaan :?
heb je niet gezien dat ik me verremde en recht uit ging?ik bleef wel op de baan maar moest weer helemaal op gang komen,dus je had helemaal niet zo hoeven haasten je had namelijk al een beste voorsprong ,en je was inderdaad een fractie sneller in de bochten,wat ik op het rechte stuk wel weer goed maakte,maar ja mischien was die fractie ook wel net iets te hoog gegrepen omdat je ook gelijk toen ik er bijna afgegaan was, jij er in de tarzan wel af ging.
dus wie is nou winaar :?
ben bij dat het verder goed met je gaat en je niet veel schade hebt ,mischien doen we het nog een keertje over en blijven we dan de goede lijnen volgen
grtz.jan.

Ik vermoedde al dat je je verremd had ofzo, gat was ineens zo groot. Daarom had ik verslaan ook tussen haakjes staan. Jammer, was leuk!!! Ik haastte me niet, was gewoon erruggg lekker bezig!!
 
:( :( :( Me computer loopt zo vast als wat met die foto's allemaal.

Ik post het hier daarom ook maar ff niet in fototopic, want dan heb ik over een week die post wel op ze plekkie.

Ben nu bezig met van alles eraf gooien en weet ik veel wat ik allemaal aan het prutsen ben ;)
 
Was un heerlijke dag mannu en meide :9 .
Bericht nu pas vanwege het gesloopt zijn gister.
Heren voorrijders bedankt :} ,heb er un paar vanachter mogen bewonderen,
als ze me voorbij reden ;) .
Ook heren piccièrs bedankt,zie ze wel verschijnen :) .
 
Hey Rooie stier! Zou je me deze foto op orginele grote kunnen sturen? Alvast bedankt!!
full
Ik bedoel de ex-zot, sorry...
 
Laatst bewerkt:
hier toch nog even een reactie van MOTORXTRA omtrent het niet komen opdagen van de fotograaf. :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Hallo Jan,



Sorry voor de late reactie maar ik heb even gewacht of ik nog iets van mijn fotograaf horde.

Hij heeft op de dag zelf mijn voice mail ingesproken dat zijn keuken onder water stond en dat hij daarom later zou komen, ik heb hem echter niet gezien.

Kennelijk is het niet mogelijk om een fotograaf te vinden die betrouwbaar is.

Bij deze dus excuses voor de gang van zaken en als jullie nog eens bij mij komen rijden is Dexter van harte welkom.



Groet: Sander
 
hier toch nog even een reactie van MOTORXTRA omtrent het niet komen opdagen van de fotograaf. :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

Hallo Jan,



Sorry voor de late reactie maar ik heb even gewacht of ik nog iets van mijn fotograaf horde.

Hij heeft op de dag zelf mijn voice mail ingesproken dat zijn keuken onder water stond en dat hij daarom later zou komen, ik heb hem echter niet gezien.

Kennelijk is het niet mogelijk om een fotograaf te vinden die betrouwbaar is.

Bij deze dus excuses voor de gang van zaken en als jullie nog eens bij mij komen rijden is Dexter van harte welkom.



Groet: Sander

netjes van Sander.
 
gefeliciteerd hans ziet er goed uit :} :} :} :} :} :] :] :] :] kun je lekker knallen als ik voldoende geld heb koop ik ook een racer en ga lekker circuit rijden ,zit er zelfs over te denken om m,n nieuwe gsxr1000 te verkopen en een aanhanger met racer te kopen en dan lekker circuit dagen te gaan rijden ,op de weg is toch geen kut meer aan.
mischien zet ik hem volgende week wel te koop op het forum,ik moet er ff een paar dagen over denken.

grtz jan.
 
Op zaterdag 19 juli 2003 17:45 schreef HansGSX-R het volgende:Deze (1998):

(Afbeelding)

Ik ga nog de volgende circuitdagen doen :

8/8 Assen
12/8 Zolder
11/9 Assen
24/9 Assen
Gefeliciteerd Hans met die smulfiets :9~ .
Toch maar de knoop doorgehakt?
Blijft die straatGixxer tenminste mooi,of stop je daar mee?
 
Ik heb ingeschreven voor 18 augustus MAAR heb nog steeds niks vernomen :?
Gister heb ik nog een emeeuw gestuurd Waarom ik nog geen verdere gegevens heb over hoe laat of hoe vroeg ik op zandvoord moet wezen .
is er iemand die mij meer kan vertellen aub.



Enne sander jij zou ook eff wat neerzetten (friesche staart klok :+ )
 
Zo, mailtje is de deur uit. Voor de late inschrijvers: vanaf 8 uur inschrijven bij Mickeys, de bar aan het eind van de pitstraat. Als je in de snelste groep meewilt dan als eerste melden!

Tja, verder het bekende verhaal. Liever niet in korte broek en t-shirt het circuit op, de motor moet voorzien zijn van twee wielen, bla bla bla....
 
gefeliciteerd hans ziet er goed uit :} :} :} :} :} :] :] :] :] kun je lekker knallen als ik voldoende geld heb koop ik ook een racer en ga lekker circuit rijden ,zit er zelfs over te denken om m,n nieuwe gsxr1000 te verkopen en een aanhanger met racer te kopen en dan lekker circuit dagen te gaan rijden ,op de weg is toch geen kut meer aan.
mischien zet ik hem volgende week wel te koop op het forum,ik moet er ff een paar dagen over denken.

grtz jan.
Zo denk ik er ook over.

Is het wat om er gewoon een racekuip op te zetten :? :}

Dan heb je echt een knalfiets en je weet dat hij goed is. Geen gesleutel enzo.
Je krijgt er altijd weer te weinig voor terug.
Als je het circuit rijden zat ben doe je de orginele mooie kuipen er weer op en je verkoopt hem weer heel makkelijk en je motor houd zijn waarde aardig.

Zit er weleens aan te denken om een nieuwe motor te kopen puur voor het circuit. betaal je lekker geen BPM = -20.7% !!!!
Maar de mijne doet het ook nog goed hoor als ik nuchter nadenk.
Kan er nog veeeeeeel sneller mee rondgaan als nu. Assen moet ie makkelijk rond kunnen gaan rond de 1.29 ofzow met een betere rijder.
2004 komt ie ook nog makkelijk door als het goed is.

Succes!
 
Zo, mailtje is de deur uit. Voor de late inschrijvers: vanaf 8 uur inschrijven bij Mickeys, de bar aan het eind van de pitstraat. Als je in de snelste groep meewilt dan als eerste melden!

Tja, verder het bekende verhaal. Liever niet in korte broek en t-shirt het circuit op, de motor moet voorzien zijn van twee wielen, bla bla bla....
denk dat ik ook wel ff kom kijken met een groepje mf-ers misschien ff meegummen O-) (off topic; hoe gaat t met je Serge :? )
 
Oh, om alle geneuzel over foto's voor te zijn: Ad Kievit staat maandag langs de baan alle snelheidsmaniakken te flitsen, en ik heb gevraagd of hij z'n voorraad foto's mee wilt nemen. Als je dus nog op foto's zit te wachten, maandag direct aan Ad vragen!

[offtopic]@Marrio: Hoe het gaat? Ik heb al 4 weken geen motor meer gereden waardoor ik steeds meer koorts krijg en af en toe sta te schuimbekken. Ik kan de neiging om met m'n koekblikje tussen de file door te rijden amper onderdrukken...[/offtopic]
 
Ik heb net de DVD binnen gehad en natuurlijk gekeken, van de circuitdag op zandvoort van 14 juli. :}
Jullie staan er allemaal wel op denk ik.
Is echt leuk om ff terug te zien })
 
Terug
Bovenaan Onderaan