Circuitdagen en trainingen gezocht (2004)

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Hallo !

Vorige jaar hebben we bij MOTO 73 voor het eerst de circuitgids uitgebracht (nummer 4). We hebben geprobeerd daar alle circuitdagen, wedstrijden en trainingen in te krijgen, wat aardig gelukt is.
Dit jaar willen we dat weer doen en zodoende ben ik op zoek naar alle informatie over circuitrijden in heel Europa. Dat gaat dus om circuitdagen, organisaties, wedstrijden, trainingen, cursussen enzovoort.
Mijn verzoek is je eventuele info of links naar me te mailen (iwan@moto73.nl)of hieronder te plaatsen, ik zoek dan wel weer uit wat het precies is, wat het kost en meer van dat soort zaken.
 
Waarom niet gewoon "copy/paste" de editie van 2003 en dan evt. data's aanpassen...?
Lijkt me makkelijker toch? ;)
Dan wordt het niet beter dan de vorige keer, en dat wil ik graag. Natuurlijk zijn de gegevens van 2003 wel de basis...
 
[Edit Spider: link verwijderd]

Uit de userpolicy:
Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou je het er toch over hebt, worden er ook cirquit trainingen geven waarbij je de motorfiets er bij huurt ??????
 
[Edit Spider: link verwijderd]

Uit de userpolicy:
Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben, denk bijvoorbeeld aan websites over gestolen motoren of sites over het importeren van motoren uit het buitenland.


Hallo Spidermens, ik vroeg juist om links !
 
Terug
Bovenaan Onderaan