Circuitfiets kopen voor straatgebruik

Motorhuis Eindhoven, is die een beetje betrouwbaar, ik dacht dat ik hier slechte verhalen over gelezen heb...

ik denk dat je motorcentrum eindhoven bedoelt. Die zijn gesloten ondertussen (alhoewel ze onder een andere naam weer met is bezig zijn, geloof ik), iets met gestolen motoren ofzo.
Motorhuis Eindhoven is, volgens mij, wel ok, maar het blijft natuurlijk een motordealer :+ Ik heb mijn motor daar gekocht, geen problemen mee hoor
En wat kan er mis gaan bij een nieuwe motor?
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je motorcentrum eindhoven bedoelt. Die zijn gesloten ondertussen (alhoewel ze onder een andere naam weer met is bezig zijn, geloof ik), iets met gestolen motoren ofzo.
Motorhuis Eindhoven is, volgens mij, wel ok. Ik heb mijn motor daar gekocht, maar het blijft natuurlijk een motordealer :+
En wat kan er mis gaan bij een nieuwe motor?

maandagochtendmotor :)
Heb het gezien bij een vriend z'n auto, alleen maar ellende
 
Ik heb niet alle reactie's gelezen maar opzich kan het geen kwaad.

Belangrijkste is om te weten of de motor nooit goed neergelegd is.

Een klein nadeel van circuitmotoren is dat deze meestal niet goed warmgereden zijn. Al heb ik nog nooit echt verhalen gehoord dat er daardoor iets kapot gelopen is...

Brommers van tegenwoordig kunnen veel hebben hoor (dan heb ik het over japanners) :+
 
Hij heeft smaak hoor....

idd niet iedereen heeft zo'n expliciete smaak als u

reedt jij niet op een r6?
;) :+

Ik heb niet alle reactie's gelezen maar opzich kan het geen kwaad.

Belangrijkste is om te weten of de motor nooit goed neergelegd is.

Een klein nadeel van circuitmotoren is dat deze meestal niet goed warmgereden zijn. Al heb ik nog nooit echt verhalen gehoord dat er daardoor iets kapot gelopen is...

Brommers van tegenwoordig kunnen veel hebben hoor (dan heb ik het over japanners) :+

meestal komen de verhalen ook pas wat later met wat meer km maar niet goed warmrijden is funest voor de levensduur van je motor/auto of hij nou japanner duitser europees en ja ik weet het italianen gaan tog wel kapot B|
 
Hoi

ikzelf zou niet zo snel een circuit fiets kopen
maar als jij er een goed gevoel over hebt zoals ik merk uit je reakties
zou ik cker even gaan kijken en een proefritje maken
 
maandagochtendmotor :)
Heb het gezien bij een vriend z'n auto, alleen maar ellende
nee, gelukkig niet zeg! Heb helemaal geen problemen met de motor! Ik had het alleen een beetje vaag geformuleerd |( heb het inmiddels aangepast.

ik doelde er eigenlijk op dat de belangen tussen koper-verkoper niet gelijk liggen. De koper wil een zo laag mogelijke prijs en de verkoper wil zo veel mogelijk verdienen. Ook voelen veel dealers zich genoodzaakt om met kale prijsen te adverteren op internet, omdat de klant meestal een eerste schifting maakt tussen motoren op basis van de prijs. In mijn geval betekende dat, dat de dealer de prijs (probeerde) op te hogen met afleverkosten en garantie.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een foto gezien van de schuifschade en dat heeft me toch wat minder enthousiast gemaakt.

schade:
Koppelingshendel
Topkuip (licht)
dynamodeksel (vrij ernstig)
div valdoppen
deukje in tank

Weet iemand wat de kosten zouden zijn voor het repareren? Ik denk zelf vrij veel dus dit gaat hem voor mij niet worden.
 
Ik heb net een foto gezien van de schuifschade en dat heeft me toch wat minder enthousiast gemaakt.

schade:
Koppelingshendel
Topkuip (licht)
dynamodeksel (vrij ernstig)
div valdoppen
deukje in tank

Weet iemand wat de kosten zouden zijn voor het repareren? Ik denk zelf vrij veel dus dit gaat hem voor mij niet worden.

Hendel 10e
Deksel 50
Topkuip, zelf spuiten 40
doppen (nodig?) gratis
deukje (lekker laten zitten) gratis
 
Heb je nog wel een proefrit kunnen doen in Bodegraven?

zaterdag kwam het er uiteraard niet van, familieverplichtingen.

Zaterdag a.s. ga ik er wel heen, dan ff vragen, kijken of er wat inruil mogelijk is en een proefrit aanvragen/maken (vorige keer stonden ze ook buiten).

Ik heb er wel helemaal m'n zin naar gezet, dus deze komt er echt (mits ik hem lekker vind rijden, goed op zit 1.84m) , grijs of geel, daar ben ik nog niet uit.
 
en bij welke garage laat jij dit doen?
Maar voor een deukje in de tank ben ik een te grote zeikerd, wat zou dat kosten?

Garage Grayson O-) Zijn materiaalkosten, leverancier japarts.nl even je framenummer doorgeven en t komt allemaal in orde ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan