Circuitfiets voor ongeveer €7000,-

Dat was Kamikaze Gizzmo :? . Links van de vluchtheuvels terwijl er Mercedessen aankomen grrrrrr

You first please.........
 
Wat is er mis met een Blade als circuitfiets behalve dat het geen GSXR1000 is dan? Doet het goed hoor zo\'n blade.

Hoe dan ook voor die Euro\'s die jij wilt uitgeven kun je leuke dingen doen. Suc6
 
Damn, weer een prachtige mijn-fiets-is-de-beste discussie gemist :( . Toch hoop ik als ik oud ben wel te denken: Ja die GSX-R is een goeie fiets voor ouwe mannen })
 
Damn, weer een prachtige mijn-fiets-is-de-beste discussie gemist :( . Toch hoop ik als ik oud ben wel te denken: Ja die GSX-R is een goeie fiets voor ouwe mannen })

Moet nog wel eens aan dat fragment denken van de motorrijder die wordt aangehouden op de A4 door een stelletje agenten (broekies) die meteen, voordat die zijn helm heeft afgezet, beginnen aan te vallen op zijn weggedrag alsof die motorrijder een klein kind was,(reed 160) doet die zijn helm af, is het een vent van een jaartje of 65 met een grote bos grijs haar.

Agentjes waren meteen stil.

Nou, zo zie ik me toekomst wel.
 
Moet nog wel eens aan dat fragment denken van de motorrijder die wordt aangehouden op de A4 door een stelletje agenten (broekies) die meteen, voordat die zijn helm heeft afgezet, beginnen aan te vallen op zijn weggedrag alsof die motorrijder een klein kind was,(reed 160) doet die zijn helm af, is het een vent van een jaartje of 65 met een grote bos grijs haar.

Agentjes waren meteen stil.

Nou, zo zie ik me toekomst wel.
Doet me denken aan een aflevering van blik op de weg.
Zitten ze achter een ducati zeggen die agenten tegen elkaar van: zie hem nou, of: kijk wat hij nu doet.
Houden ze hem aan, blijkt het een vrouw te wezen! :}
 
test...posten lukt weer niet :(

Voor €7000 heb je ook bijna een nieuwe motor, je hoef geen BPM aftedragen voor circuit gebruik,

In geval 2e hands is de BPM terug te vorderen :)

Zo kun je voor dat bedrag een heel leuk ding kopen.
 
Probeer:
http://www.racing4fun.de
bij de kleinanziege staan heel veel race motorfietsen te koop.
Een waarschuwing, als er in de reguliere motorietshandel al veel gelogen/bedrogen wordt, dan is dat in de race wereld nog twee maal erger.
Let op of de fiets die je koopt een frame-nummer heeft. Als er geen frame-nummer instaat betekend dat nog niet dat je gestolen is, maar je kan hem nooit meer op kenteken zetten. Vraag er dan wel een aankoopbon bij.
Als je niet zelf goed kan sleutelen blijf dan van fietsen af met getunede blokken.
Het belangrijkste op een circuit is vering, dus koop een fiets met verbeterde vering. Rondom de vering verbeteren kost normaal ongeveer 1200 Euro.
In Duitsland halen ze op circuitfietsen vaak de dynamo en startmotor eraf, dat moet er dus wel bijzitten, kompleet met spanningsregelaar/gelijkrichter.

Op kenteken zetten van een racefiets kan aardig in de papieren lopen. Je moet hem weer straatlegaal maken, dus moet je verlichting hebben en een goede uitlaat. Voor het bepalen van het BPM bedrag moet je aan kunnen tonen wanneer de fiets voor het eerst gebruikt werd, dat kan natuurlijk moeilijk worden bij een niet gekentekende fiets uit Duitsland. Er blijft altijd 10% BPM staan.

http://www.belastingdienst.nl/9229237/t/bpm1.htm


John.
 
Wat is er mis met een Blade als circuitfiets behalve dat het geen GSXR1000 is dan? Doet het goed hoor zo\'n blade.

Er is ook niks mis met een Blade, alleen wil ik een fiets waarmee het me helemaal niks uitmaakt als ik er een keer mee onderuit ga. Bovendien hou ik bij verkoop van die blade waarschijnlijk wel genoeg geld over voor een imitatiekuip, set extra wielen en een motortrailer.
 
Laatst bewerkt:
\"Wat is er mis met een Blade als circuitfiets behalve dat het geen GSXR1000 is dan? Doet het goed hoor zo\'n blade.\"

De nieuwste racebanden worden niet meer in 16inch gemaakt, dat is het probleem.
 
op het rechte end ga ik toch harder...

zowel de r1 als de gixxer 1000 zal mijn achterkantje zien... :)

wanna bet?
(snelweg he...circuit...telt niet mee..)



ach, misschien in die bocht die je uit je hoofd geleerd heb, maar waar bleef je op weg naar de Nurburgring??? }) })
 
op het rechte end ga ik toch harder...

zowel de r1 als de gixxer 1000 zal mijn achterkantje zien... :)

wanna bet?
(snelweg he...circuit...telt niet mee..)

Dat je op het rechte stuk harder gaat is een ding dat zeker is. Maar op de snelweg heb ik echter niets te zoeken, alleen maar rechte stukken en daar heb ik mijn motor dus niet voor gekocht. Gas geven op een recht stuk kan iedereen dus op de snelweg zul je mij dan ook praktisch niet aantreffen.

Ik rijd liever rond op wat bochtige binnenweggetjes. Of nog mooier lekker door de bergen.
 
Laatst bewerkt:
Is een Blackbird (164 PK, over de 200 KG) wel sneller dan een GSX-R1000 (160 PK, 170 KG) ?
 
op het rechte end ga ik toch harder...

zowel de r1 als de gixxer 1000 zal mijn achterkantje zien... :)

wanna bet?
(snelweg he...circuit...telt niet mee..)
Sorry,maar een gsx1000 loopt op top toch echt harder!(echte kilometers)
Wanneer gaan we sprinten Nappie?
Op de maasvlakte ofzo.
Ik had daar laatst 316 op de klok,maar de teller wijkt zwaar af.(mede door tandwiel)
 
op het rechte end ga ik toch harder...

zowel de r1 als de gixxer 1000 zal mijn achterkantje zien... :)

wanna bet?
(snelweg he...circuit...telt niet mee..)

Porky,
Ik ga gelijk mee, jij weet hoe hard mijn BB gereden heeft met powercommander en juiste afstelling Ruud Frediks afgesteld.

Mijn Gixxer heeft 148,5 pk-tjes aan het achterwiel en je weet hoe hard ie gaat 287 echte km/h op de bank. In het echie gaan we elke standaard R1 en BB voorbij.

Fastnappie, heb je de uitnodiging van Porky aanvaard??????? :)


edit pooh: quote fixed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan