Circuitfiets voor ongeveer €7000,-

FastBlade

Die hard MF'er
30 aug 2001
256
0
Almere
Ik merk dat ik het steeds minder leuk vind om op de straat te rijden. Daarom zit er aan te denken mijn huidige motor (2001 fireblade) de deur uit te doen en z.a.c. enzo te gaan rijden met een circuitfiets waarvoor het niet zo erg is dat ik er een keer mee val (imitatiekuip erop). Zijn er een beetje fatsoenlijke fietsen te vinden voor €7000,-? Wat zijn jullie suggesties? Ik heb wel een paar suzuki 600 gezien uit 1996 en 600cc kawa\'s zijn ook niet zo duur, maar ik ben bang dat ik een beetje verwend ben met mijn huidige motor. Lopen die dingen een beetje?
 
Voor dat geld kan jij een heeeeleee fijne circuit fiets kopen...of zelfs een fiets uit duitsland halen...je rijdt naar duitsland, koopt een r1 voor 6000 euro, en zet hem in NL niet op kenteken...en klaar is kees...
 
Ik rijd zelf een \'96 cbr600 in de zac en de knmv-cup. Een 600cc gaat hard genoeg en is betaalbaarder. Mijn fiets heeft nog een standaard blok met dynojet (91 pk ahw.),weinig onderhoud en super betrouwbaar.
 
kijk eens op de site van kicxstart daar staan af en toe complete circuit fietsen te koop
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene

Volgens mij haal jij de F en de R door elkaar?
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene


OEIOEIOEI....

Dit zullen een aantal mensen je NIET in dank
afnemen }) :P
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene

:( |( :j
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene

Sukkeltje :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
Nou van een Suzuki 600 GSX-R kan ik je alvast vertellen dat deze motor het waardelooste vod is waar ik op gereden heb.

Mijn vader heeft er een en inderdaad het is voor ouwe mannen een leuke machine gaat niet zo hard.

Geen suzuki 600 nemen is mijn advies, kawa kan ik niet over praten nooit op gereden.

/Rene

En dit is drie,

Zeg Rene de Jankerd ;(
Als je niet kunt rijden moet je ook geen GSX-R proberen, maar een Trike :j
 
...Dat gaat lekker... :P

We happen goed!

Hopen dat ie ff terugkomt om te zeggen
dattie idd de GSX-F bedoelt ipv -R...
 
|( ik bedoel ook de F Sorry.......

Excuus is op zijn plaats.

Nog maals 100x sorry


ben ook nog maar een beginner
 
|( ik bedoel ook de F Sorry.......

Excuus is op zijn plaats.

Nog maals 100x sorry


ben ook nog maar een beginner


En toch vindt ik dat je gelijk heb.
Waardeloze dingen, die gixxers.
Of er nu een R of een F op staat.

}) }) }) }) }) }) }) }) }) }) }) })
 
Uhhh, Gizzmo niet liegen op het Forum a.u.b
Je weet maar al te goed hoe de achterkant van een Gixxer 1000 eruit ziet....hahahahahahaha
 
Uhhh, Gizzmo niet liegen op het Forum a.u.b
Je weet maar al te goed hoe de achterkant van een Gixxer 1000 eruit ziet....hahahahahahaha

ach, misschien in die bocht die je uit je hoofd geleerd heb, maar waar bleef je op weg naar de Nurburgring??? }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan